• als je te horen hebt gekregen dat je vriendin een zelfmoordpoging heeft gedaan en je niet wilt huilen, maar het gevoel hebt dat je niets anders kan, aangezien je niet naar haar toe mag vanwege haar situatie?

    Edit: O en trouwens, het is mijn schuld. Ze sms'te me gisteravond om half twee nog 'ik hou van je'. En ik heb niet geantwoord, hoewel dat toch een duidelijk teken was.


    Tweede Edit: Ik mag er niet heen. Ik heb helaas ruzie gekregen met de ouders van mijn vriendin. Maar ik heb al een idee gekregen van een vriendin; Kaartjes sturen, die ze zal lezen als ze wakker wordt uit haar coma. (Daar gaan we tenslotte vanuit.)

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 19:56 ]


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Jezus hell, Kirsten, het is je gelukt. Ik heb zo hard gejankt toen ik jou reactie las. En lang. Ik ben nu bezig met een brief, maar het wil niet echt lukken. Ik delete alles weer als ik het heb geschreven. Dit is zo moeilijk.x;
    :( Sorry, maar stiekem was dat ook de bedoeling. Huilen is goed voor je en vooral nu :( (flower). Niet deleten, ik weet hoe moeilijk dat is. Maar gewoon eerlijk zijn. Je zult je er nog over verbazen hoe goed de meest onzinnige dingen haar misschien wel zullen doen!


    Wie du mir, so ich dir.

    waarom mag je haar niet spreken of zien dan?
    het enige wat je voor haar kan doen is er zijn voor haar en praten.


    it's so empty living behind these castle walls

    Marleentje geef jezelf niet de schuld. Op het moment dat ze dat smsje verstuurde stond het in haar hoofd al vast wat ze ging doen. Wat je ook had terug gestuurd, het had niks uitgemaakt. Als je eenmaal in je hoofd heb dat je weg wilt, en het zit er stevig in, kan niemand er meer iets aan doen. Been there, done that.
    En soms, hoe erg we het ook vinden, kunnen we niks anders doen dan afwachten. Hoe graag je ook zou willen, je kan niet altijd en overal er voor iemand zijn.

    Sterkte meis (flower)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Mississippi schreef:
    waarom mag je haar niet spreken of zien dan?
    het enige wat je voor haar kan doen is er zijn voor haar en praten.


    Omdat ze in coma ligt.


    everything, in time

    Het is niet jouw schuld
    Dat wilde ik eerst even zeggen. Het kan nooit zijn dat omdat je op een smsje niet reageert gelijk een zelfmoordpoging doen. Mensen lopen hier meestal al langer mee, en valt meestal ook niet te stoppen.
    Geef jezelf niet de schuld en veel sterkte.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Wow dat is wel heftig inderdaad. Maar het is echt niet jou schuld. Het komt echt wel weer goed.
    Sterkte meisje. (flower)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb je net gesproken via de telefoon, dus ik denk niet dat ik dat hier nogmaals neer hoef te zetten.

    Ik wil alleen nog even zeggen dat je dit wel aankan, lief. Je bent een super vriendin voor haar -en anderen! Maar zoals ik al zei, niemand kan je beloven dat het goed komt. Maar je weet dat ze bij je blijft. Ze zal je nooit echt verlaten. En mijn theorie over het smsje weet je ook. <3

    Je wéét dat ik er altijd voor je ben, en dat jij me altijd mag bellen. ALTIJD. ALTIJD. ALTIJD. Ik vreet je niet op, het ergste wat er kan gebeuren is dat ik keihard met je meejank. zoalsnet Doen dus. <333

    Yoú're gonna be okay. <333

    Marleentj toch! je kan er heus niks aan doen, dat weet je toch?! éen van mijn beste vriendinnen heeft ook 'plannen' gemaakt, zegmaar, en nadat ik eerst weken had gehuild omdat de datum dichterbij kwam, was ik eindelijk naar haar gestapt en haar verplicht hulp te gaan zoeken. ze heeft het niet gedaan, en ze is eindelijk aan de betere hand <3
    en don't worry, everything will be fine again!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    misschien moet je eerst weten wrm ze je dat gesmst heeft. en niet de schuld op jou afschuiven. als ik jou was zou ik na gaan denken over de redenen waarom ze het nog meer gedaan zo hebben. -klinktvaagenhardsry- en als je dat weet, pas naar haar toe gaan, want dan begrijp je haar en kan je haar beter helpen.heel veel suc6!

    Successful schreef:
    Het is niet jou schuld hoor meisje, veel sterkte! En ik weet zeker dat ze weet dat jij ook van haar houdt! x


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Sterkte Marleentje (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dankjewel Renéetje.
    En alle anderen natuurlijk.:3


    everything, in time

    En het niet antwoorden op haar sms'je is denk ik niet de reden dat ze het gedaan heeft. Ik denk dat ze het al vanplan was en ze je wou laten weten dat ze van je houdt en je zal gaan missen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het is niet jouw schuld! ;o Blijkbaar was ze ongelukkig, en daar kan jij niks aan doen.

    Heel veel sterkte ermee in ieder geval!
    (flower)


    Alis volat propriis.

    wat erg voor jou en voor haar ook natuurlijk , maar goed dat ze het gehaald heeft , of ja , mss egoïstisch om te zeggen :/
    Het zal vast allemaal wel goedkomen!!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H