• De titel spreekt voor zich: Wat vinden jullie van allochtonen?

    ps. sorry als allochtonen fout gespeld is.(krul)


    We accept the love we think we deserve.

    Ik had vroeger een paar erg goede vriendinnen onder hen, alleen is het contact verbroken doordat ze van hun vader bijna nooit mochten afspreken en doordat ze naar een andere school gingen, de 'buurtschool', terwijl ik en de andere belgische meisjes van onze klas naar een school in het stad gingen. Dat vind ik erg jammer en ik denk vooral dat het is doordat ze zo weinig kansen krijgen dat velen ook 'op het slechte pad' belanden.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    CandyFace schreef:
    Erhm ik hou wijselijk mijn mond :'D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik heb niets tegen het meerdere deel van hen. Maar mijn broertje werd een tijdje geleden in zijn klas gepest omdat hij de enige nederlander was in de klas, en dat vind ik dan weer zo jammer.


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Ik ben zelf een allochtoon omdat een van mijn ouder in het buitenland is geboren, dus ik heb er ook niets op tegen zo lang ze maar niet vervelend worden tegen mij. is er niets aan de hand xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik zeg niks (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Eh kheb vriendinnen en die zijn allochtoon maar hartstikke aardig! Ik heb niks tegen allochtonen.

    Faerie schreef:
    Over het algemeen probeer ik geen racist te zijn en zal ik als ze aardig tegen mij doen, ik ook aardig zijn. Ik zou er gerust bevriend mee kunnen zijn.
    Toch heb ik van die jongens een beetje schrik. :x


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Courtesan schreef:
    Ik vind dat allochtonen een verschrikkelijk negatieve klank heeft. Dat vind ik er van.

    Ik heb geen problemen met ze, zolang ze mij respecteren. Ik heb respect voor ieder mens, het is hun keus wat ze met dat respect doen. Of ze zorgen er voor dat het behouden blijft, of ze zorgen er voor dat het verdwijnt. Mensen zijn mensen, wat hun afkomst ook is. Ik ken verschrikkelijk lieve buitenlanders, ik ken mensen die een schande zijn en het verpesten voor iedereen van dezelfde afkomst. Maar ik ken net zo goed nederlanders die dat ook doen.


    _O_


    We accept the love we think we deserve.

    Zolang ze anderen geen kwaad doen en bereid zijn om zich aan te passen aan onze gewoonten vind ik het allemaal best. Maar als ze hier de stoere uit komen hangen, geen vinger uitsteken en ondertussen ons beschuldigen van racisme kunnen ze voor mijn part terug naar waar ze vandaan komen.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 16:18 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Courtesan schreef:
    Ik vind dat allochtonen een verschrikkelijk negatieve klank heeft. Dat vind ik er van.

    Ik heb geen problemen met ze, zolang ze mij respecteren. Ik heb respect voor ieder mens, het is hun keus wat ze met dat respect doen. Of ze zorgen er voor dat het behouden blijft, of ze zorgen er voor dat het verdwijnt. Mensen zijn mensen, wat hun afkomst ook is. Ik ken verschrikkelijk lieve buitenlanders, ik ken mensen die een schande zijn en het verpesten voor iedereen van dezelfde afkomst. Maar ik ken net zo goed nederlanders die dat ook doen.


    Dat dus ^


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Courtesan schreef:
    Ik vind dat allochtonen een verschrikkelijk negatieve klank heeft. Dat vind ik er van.

    Ik heb geen problemen met ze, zolang ze mij respecteren. Ik heb respect voor ieder mens, het is hun keus wat ze met dat respect doen. Of ze zorgen er voor dat het behouden blijft, of ze zorgen er voor dat het verdwijnt. Mensen zijn mensen, wat hun afkomst ook is. Ik ken verschrikkelijk lieve buitenlanders, ik ken mensen die een schande zijn en het verpesten voor iedereen van dezelfde afkomst. Maar ik ken net zo goed nederlanders die dat ook doen.


    I solemny swear i am up to no good

    Major schreef:
    Zolang ze anderen geen kwaad doen en bereidt zijn om zich aan te passen aan onze gewoonten vind ik het allemaal best. Maar als ze hier de stoere uit komen hangen, geen vinger uitsteken en ondertussen ons beschuldigen van racisme kunnen ze voor mijn part terug naar waar ze vandaan komen.

    Daar ben ik het mee eens. Ik respecteer hun als zij mij/ons respecteren.

    Busquets schreef:
    Een klein groepje verpest het voor een grote groep. De grote groep mag van mij in Nederland blijven. De verpesters het land uit kieperen. Dan heb je over 2 jaar geen gezeik meer over allochtonen. Probleem opgelost (:


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Mijn vader komt uit Turkije, dus ik heb er niks tegen.
    Je moet maar eens tegen mij zeggen dat wij kut volk zijn, dan ben je er echt geweest.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    Mijn vader komt uit Turkije, dus ik heb er niks tegen.
    Je moet maar eens tegen mij zeggen dat wij kut volk zijn, dan ben je er echt geweest.

    Mijn vader komt ook uit Turkije.


    We accept the love we think we deserve.