• De titel spreekt voor zich: Wat vinden jullie van allochtonen?

    ps. sorry als allochtonen fout gespeld is.(krul)


    We accept the love we think we deserve.

    Courtesan schreef:
    Ik vind dat allochtonen een verschrikkelijk negatieve klank heeft. Dat vind ik er van.

    Ik heb geen problemen met ze, zolang ze mij respecteren. Ik heb respect voor ieder mens, het is hun keus wat ze met dat respect doen. Of ze zorgen er voor dat het behouden blijft, of ze zorgen er voor dat het verdwijnt. Mensen zijn mensen, wat hun afkomst ook is. Ik ken verschrikkelijk lieve buitenlanders, ik ken mensen die een schande zijn en het verpesten voor iedereen van dezelfde afkomst. Maar ik ken net zo goed nederlanders die dat ook doen.


    SLOAN.

    Ik denk dat ik hier mijn mening niet over uit laat omdat die nogal extreem is. En als ik iets haat, dan zijn het ruzies.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 16:41 ]

    Ik heb niets tegen ze, ik ben met ze opgegroeid. Ze zijn hier welkom zolang ze zich aan de Nederlandse wet houden, want eerlijk: niet alle Nederlanders zijn even leuk.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Goblin schreef:
    Zolang ze zich maar aan de Nederlandse normen & waarden houden, prima (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Faerie schreef:
    Over het algemeen probeer ik geen racist te zijn en zal ik als ze aardig tegen mij doen, ik ook aardig zijn. Ik zou er gerust bevriend mee kunnen zijn.
    Toch heb ik van die jongens een beetje schrik. :x


    I´m nothing special.

    als zij mij respecteren, dan respecteer ik hun

    Ik vind het prima, als ze zich maar gedragen.

    en ik heb een hekel aan dat 'Ey Meisje' wat ze altijd roepen als je voorbij fietst


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Tja, iedereen zijn eigen mening, zo zie je maar.. --


    We accept the love we think we deserve.

    Ik houd mijn mening voor me.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb niks tegen ze en zal ook normaal tegen ze doen. Maar serieus, dit doe ik ook bij de Nederlanders.
    Ik heb niks tegen ze.


    Today will be Girl's Day party with you~

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 23:24 ]


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Abruzzi schreef:
    Laat ik mijn mening maar voor me houden (krul)

    Wat ik van ze vind? ENG dankzij schoolfeest xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik vind ze wel aardig...
    ik ga niet af op dat ze allochtoon zijn of niet, mr of dat ze aardig zijn ;3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ik ben er zelf een en ik vindt het aaridge mensen ze zijn precies het zelfde komen alleen uit een ander land.
    ze zijn trouwens niet allemaal zo slecht over de allochtonen/buitenlanders die het wel goed doen hoor je anderes vrij weinig.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 23:23 ]


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»