• I could write you a love song.
    'Ik hou van je.' Fluisterde ik zachtjes. Louis' zijn gezicht was verlicht door de lantarens. 'Ik ook van jou.' Ik zag hoe hij begon te grijnzen. 'Bel me als je me mist.' Hij wreef liefdevol met de rug van zijn hand over mijn wang. Hij liep weg en zachtjes gleed zijn hand uit de mijne. Een traan rolde zachtjes over mijn wangen terwijl mijn gsm onmiddellijk begon te rinkelen.

    Omdat Louis toch onwijs sexy en van mij is?(cat)
    Nodig;
    Vriendin Harry, Niall, Liam & Zayn.

    Invulgeval.

    Naam:
    Leeftijd:
    Bijnaam:
    Uiterlijk: Foto+ uitgebereide beschrijving!
    Familie:
    Relatie:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 21:43 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Naam: Caroline Macy Hayworth
    Leeftijd: 19
    Bijnaam: Caro
    Uiterlijk: Foto+ uitgebereide beschrijving! Caro heeft lange zwarte haren tot net over haar schouders en donkergroene ogen. Op haar onderarmen heeft ze twee zinnen uit de Bijbel laten tattooeren. Het waren haar grootmoeders,waar ze een goede band mee had voor haar dood,lijfspreuken. Op haar rechterarm heeft ze ook nog een dolk als tattoo en op haar linkerpols heeft ze de romeinse letter omega,wat voor Het Einde staat. Uiteindelijk heeft ze op haar rechterwijsvinger de woorden Found In Love,die ze heeft laten zetten op de dag dat ze een jaar samen was met Niall.
    Caro heeft een stijl die dikwijls beschreven word als rock chick. Ze draagt vaak lekker lange bloesjes met een versleten jeans vestje,een mooie legging en stoere boots,zoals je op de foto ziet.
    Ze draagt steeds zwarte make up rond haar ogen,wat haar een indringende blik geeft. Wat ze ook altijd draagt is een ring die Niall haar heeft gegeven toen ze een halfjaar samen waren.
    Familie: Haar vader Matthew Hayworth en moeder Catharina LaVille zijn gescheiden. Hij is een mislukte britse acteur en zij is een redelijk bekende Franse pianiste. Ze heeft nog een zusje Madison Claire Hayworth. Caro en Madison zijn twee handen op één buik. Met haar ouders heeft ze een minder goede relatie,daarom woont ze ook alleen op een appartementje.
    Relatie: Niall Horan,al bijna anderhalf jaar.
    Extra: Ze woont in een studiootje in een van de buitenwijken van London. Ze rijdt met een felrode Mini Cooper. Ze werkt als beginnende fotografe bij de UK versie van Vogue. In haar vrije tijd doet ze wat modellenwerk voor kleine campagnes.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 21:28 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Naam: Mackenzie Isabella Johnsson
    Leeftijd: 17
    Bijnaam: Mags, Macy
    Uiterlijk: Mackenzie heeft lang blond haar. Ze heeft donkerbruine puppy ogen. Ze is 1.71 m lang. Ze houdt ervan om zich volgens de mode te kleden, toch ziet ze er nooit zo uit als iemand anders. Ze draagt vaak hakken en grote accesoires. Haar make-up is meestal natural, maar soms gaat ze voor felle kleuren. Haar haar is eigenlijk gekruld maar ze stijlt het best vaak. Op één van haar ogen heeft ze een moedervlek zitten, ook heeft ze een moedervlekje boven haar lip. Haar tanden staan netjes recht en zijn wit van zichzelf. Mackenzie heeft lange, gekrulde wimpers.
    Familie: Mackenzie is een echt vaderskindje. Haar moeder is overleden toen ze 10 was. Ze heeft een jonger broertje, Nigel van 14.
    Relatie: Liam Payne, sinds twee maanden
    Extra: Mackenzie heeft kleine rolletjes gespeeld in verschillende films. Ze probeert door te breken als actrice. Haar nickname voor Liam is Teddybear, omdat ze hem zo knuffelbaar vind.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 22:03 ]


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Ohja,laat je even iets weten of ik de rol heb of niet?
    Dankje (flower)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Naam:
    Keisha, Melody, Clark

    Leeftijd:
    17

    Bijnaam:
    Kes, Kessie

    Uiterlijk: Foto+ uitgebereide beschrijving!
    Keisha heeft mooie, stijlen haren en ijzige blauwe ogen. Haar wenkbrauwen zijn mooi van form, en haar oogwimpers zijn lang. Keisha´s lippen zijn best wel vol, en lichtroze. Ze heeft een mooi, slank lichaam en lange, bruine benen. Ze heeft gaatjes in haar beiden oren. Keisha heeft een navelpiercing, en een tattoo op haar linkerenkel en dat is een muzieknoot. Als ze lacht komt er een kuiltje in haar linkerwang, en ze heeft een moedervlek op haar rechterwang zitten. Keisha is 1.72 meter lang. Haar make up is nooit echt veel, mascara, lipgloss en wat oogschaduw vind ze genoeg.
    Keisha houd ervan om jurkjes te dragen, en als het hiervoor slecht weer is draagt ze meestal een skinny broek met daarboven een leuk t-shirt.

    Familie:
    Keisha heeft een oudere broer die Jackson heet, hij is achttien jaar oud en lijkt best veel op zijn zus. Keisha heeft een vader en moeder, haar vader heet en is 48 jaar oud. Haar moeder heet Karin en is 47 jaar oud.
    Foto's:
    Moeder Karin:

    Karin

    Vader John:
    John

    Broer Jackson:
    Jackson



    Relatie: Zayn Malik, net twee weken.

    Extra: Keisha is dol op gitaar spelen en beoefent dit elke dag als ze tijd heeft.

    Wil je melden of ik erin zit wel of niet? Alvast bedankt!(flower)

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 22:48 ]


    They were never in fact homeless

    -Rol; vriendin Niall
    -Hele naam; Lily Rose Johnson
    -Bijnaam; Goede vrienden noemen haar Rose
    -leeftijd; 16
    -foto+UIterlijk; Lily heeft prachtig lang blond haar, een bleke huid en lichtblauwe ogen. Dat alles bij elkaar vormt een prachtig geheel. Lily houdt ervan om zich vrouwelijk te kleden en draagt vaak jurkjes met pumps eronder. Vaak draagt ze daarbij enkele armbanden en/of een strik in haar haren. Lily draagt steevast een knalrood horloge. Vaak matcht het totaal niet, maar dat horloge heeft ze ooit van haar oma gekregen die onlangs overleden is.
    -Extra; Voetballen, Lily voetbalt al 6 jaar. Ze keept in het plaatstelijke voetbalelftal. Verder houdt ze van Lezen, zingen, winkelen en met vriendinnen afspreken.
    -Relatie; Niall Horan.
    -Familie; De ouders van Lily zijn een beetje 'zweverig'. Een soort hippie's zou je kunnen zeggen. Daarom dat ze haar dochter ook naar bloemen hebben vernoemd. Lily schaamt zich vaak voor haar ouders, soms wenst ze zelfs dat ze 'doorsnee' ouders had. Maar als het er op aan komt houdt ze ziels veel van haar ouders.
    Dan is er nog haar irritante tweelingbroer Chase. Hij wordt door het vrouwelijke geslacht vaak bestempelt als knap, maar Lily beschrijft hem eerder als een onuitstaanbaar lelijk varken. Ze hebben constant ruzie, zelfs over de meest kleine dingen. Haar ouders proberen het altijd te sussen met een of ander vaag meditatie ritueel, maar dat helpt natuurlijk voor geen meter.
    Dat is eigenlijk het enige punt waar Chase en Lily het met elkaar eens zijn, de vage rituelen moeten maar eens ophouden. Ze schamen zich ervoor en willen gewoon als normale tieners leven.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 0:47 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Niall -> Horan
    Zayn -> xGleek

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 18:31 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    ah crap, ik wilde nog invullen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dankjewel voor de rol! (flower)


    They were never in fact homeless

    Caribbean schreef:
    ah crap, ik wilde nog invullen.

    Jaloerse ex/ beste vriendin/ Zus van Niall/verliefde zus van een of andere one directioner?(nerd)


    all I want is the taste that your lips allow

    Caribbean schreef:
    ah crap, ik wilde nog invullen.

    Of Liam, ik had verkeerd gelezen en verkeerd gezegt.


    all I want is the taste that your lips allow

    Naam: Charlie Caroline Savarin
    Leeftijd: Zestien
    Bijnaam: Charles
    Uiterlijk: De kleine Charlie valt erg op. Ze ziet er niet uit als een supermodel met de perfecte maten en het perfecte gezicht. Ze heeft bijvoorbeeld een ietwat grotere neus, maar ze vindt het heus niet zó erg om er iets aan te gaan veranderen. Je kan duidelijk aan haar zien dat ze een joodse is, bijvoorbeeld door haar neus. Ook haar opvallende bruine ogen spelen hierbij een rol. Ze heeft meestal wel wat mascara op, maar meestal niet zo veel dat het hele klodders zijn die in haar wimpers hangen. Ze heeft twee rijen rechte witte tanden. Haar tanden flost ze elk uur om ze zo mooi wit te houden, aangezien ze er erg trots op is. Ze heeft lange bruine haren met veel slag er in en hier en daar een gedraaide krul. Haar kleding stijl valt ook erg op. Ze heeft vaak jurkjes en rokjes aan en hoge sokken eronder. Vaak draagt ze truien met aparte dingen erop, zoals dieren. Ze wordt vaak uitgelachen voor haar kledingstijl, maar ze hoeft voelt zich er thuis in.
    Familie: De zesendertig jarige Maria is haar moeder. Het is een elegante vrouw die veel aandacht krijgt van de mannen en vaak ook nog van veel jongere jongens. Ze ziet er tenslotte ook goed uit met een gewaagde kledingstijl. Ze komt uit Colombia en vandaar lijkt Charlie ook zo op haar. De vijfendertig jarige Jones is haar vader. Ook hij ziet er nog jong uit en veel meisjes vinden hem heus geen lelijke vader om te hebben. Charlie heeft een tweelingbroer Mitchell en een jonger zusje Jessie van dertien.
    Relatie: Eerst werd Charlie gezien als het flirtje van Harry, maar ze hebben nou ondertussen al drie weken verkering. Niet dat ze zo niet meer wordt gezien, maar zij gelooft dat Harry totaal anders tegen haar aankijkt en echt van haar houdt.
    Extra: Charlie is een buitengewoon schaatstalent.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 18:38 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    BURRITO schreef:
    Niall -> Horan
    Zayn -> xGleek


    Danku_O_


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.