• De titel spreekt voor zich: Wat vinden jullie van allochtonen?

    ps. sorry als allochtonen fout gespeld is.(krul)


    We accept the love we think we deserve.

    De allochtonen die ik ken vind ik over het algemeen erg aardig.
    Mijn beste vriendin is een allochtoon(een westerse, dat wel...).
    Een aantal mensen in de klas waar ik het beste mee op kan schieten zijn (niet-westerse) allochtonen.
    In mijn straat zitten van die leuke Turkse bakkertjes enzo. De mannen die daar achter de kassa staan spreken dan wel niet allemaal even goed Nederlands, maar ze zijn zó veel vriendelijker dan de meeste autochtone mensen in winkels (die ik ken).

    Ik heb niks tegen allochtonen, natuurlijk zitten er een aantal rotte appels tussen, maar dat is altijd zo, dat heeft niks met hun nationaliteit te maken. (:
    Wel vind ik dat ze zich an onze normen&waarden moeten houden. Thuis en met elkaar mogen ze uitspoken wat ze willen, maar als ze andere er mee lastig vallen is het natuurlijk niet goed.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    ik kan zelf beter omgaan met allochtonen. ;x bijna iedereen waar ik mee omga, zijn allochtonen, nouja maar als sommige allochtonen echt een grote bek tegen me hebben en me niet respecteren hoeven ze niet te denken dat ik ook maar 1 keer nog wat tegen hun ga zeggen ofso, nouja ik ben er niet bang voor, maar soms krijg ik echt de kriebels bij bepaalde "allochtonen".


    Life is a beautiful struggle

    en ik snap ook niet waarom de meeste nederlanders "allochtonen" niet mogen enzo, niet alleen allochtonen zijn slecht, of gevaarlijk, kijk maar naar hoeveel nederlanders moorden hebben gepleegd, of winkels hebben overvallen, ja tuurlijk zijn er ook allochtonen die dat doen, maar ook nederlanders, wij zijn ook niet zo braaf als de meeste denken alleen om de huidskleur..


    Life is a beautiful struggle

    Busquets schreef:
    Een klein groepje verpest het voor een grote groep. De grote groep mag van mij in Nederland blijven. De verpesters het land uit kieperen. Dan heb je over 2 jaar geen gezeik meer over allochtonen. Probleem opgelost (:


    "Don't look back, you're not going that way."

    Echo schreef:
    De allochtonen die ik ken vind ik over het algemeen erg aardig.
    Mijn beste vriendin is een allochtoon(een westerse, dat wel...).
    Een aantal mensen in de klas waar ik het beste mee op kan schieten zijn (niet-westerse) allochtonen.
    In mijn straat zitten van die leuke Turkse bakkertjes enzo. De mannen die daar achter de kassa staan spreken dan wel niet allemaal even goed Nederlands, maar ze zijn zó veel vriendelijker dan de meeste autochtone mensen in winkels (die ik ken).

    Ik heb niks tegen allochtonen, natuurlijk zitten er een aantal rotte appels tussen, maar dat is altijd zo, dat heeft niks met hun nationaliteit te maken. (:
    Wel vind ik dat ze zich an onze normen&waarden moeten houden. Thuis en met elkaar mogen ze uitspoken wat ze willen, maar als ze andere er mee lastig vallen is het natuurlijk niet goed.

    Haha ja, die Turkse bakkers zijn echt lief, nouja, de meesten dan.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik heb niks tegen allochtonen. Ik heb vriendinnen die allochtoon zijn en ze zijn hartstikke aardig<3
    Ik haat het als mensen meteen al een vooroordeel hebben. -.-'


    Death is a promise, and your live is a fucking lie.

    Ik heb er niks op tegen als ze maar normaal doen.
    Maar dat heb ik ook gewoon met autotonen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik ben half surinaams en ik ben er blij mee. mensen mogen me haten om mijn huidskleur maar als ze in mijn hart kijken weten ze hoe ik echt ben.

    ik heb niets tegen ze, ik heb ook gewoon vriendinnen waar de ouders van uit het buitenland komen. Het is jammer dat er sommige buitenlanders het voor zovelen verpesten.

    Een vriendin van mij is een Turk en ik heb daar niets op tegen. Sommige allochtonen verpesten het nou eenmaal voor de rest (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Op school ga ik met verschillende allochtonen om. Mij maakt het niet uit of mensen allochtonen of autochtonen zijn, zolang ze maar vriendelijk zijn.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik vind ze gewoon zoals de andere, maar ze moeten niks flikken met me of ze hebben boel (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse