• Zoals jullie aan de titel zien... ze is echt verschrikkelijk.
    Een aantal vervelenden punten:

    - Onverwachte vragen bij s.o's en proefwerken
    - Elke keer andere dingen belangrijk bij s.o's en proefwerken
    - Als je perongeluk een blaadje van haar verkreukeld word ze woest
    - Als je je huiswerk niet gemaakt heb heb je een probleem (maar da's overal zo)

    Me vader zegt: geschiednis docenten zijn de ergste. Jah okee. Maar hoe overleef ik haar?!!

    Tips? Graag! :D
    Groetjes namens mij en de hele klas!

    ps, een aantal tips:

    - Ze is een beetje oud xD (ong. 60 jaar)
    - Ze is nogal niet zo mooi xD (kalend enz.)
    - Nog saggie en dus niet zo snel aan 't lachen te maken

    - We zitten in de 1ste klas

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 23:28 ]

    Ga naar je mentor of directeur omdat de melden, helpt altijd om de scheinheilige kut uit te hangen (nerd)

    Gewoon gaan zeiken bij mentor, helpt altijd. (:


    wth.

    Levensbeschouwing leraren zijn het ergste!
    We hebben een lerares die zo lelijk is als de nacht en met consumptie praat en mijn lv leraar die ik nu heb is gewoon walgelijk..

    Probeer je lerares aan het lachen te maken? Een goede grap maken waarover zij ook kan lachen.
    Probeer uit te vinden wat haar hobby's zijn, misschien is ze wel jongensverslaafd en kun je over jongens gaan praten -zo'n lerares heb ik-
    Ga bij d'r slijmen -onopvallend natuurlijk!- en complimenteer haar.


    Me so good.

    haha bedankt,

    nee onze levodocent is heel aardig één van m'n lievelings docenten!

    xSnoepjex schreef:
    Levensbeschouwing leraren zijn het ergste!
    We hebben een lerares die zo lelijk is als de nacht en met consumptie praat en mijn lv leraar die ik nu heb is gewoon walgelijk..

    Probeer je lerares aan het lachen te maken? Een goede grap maken waarover zij ook kan lachen.
    Probeer uit te vinden wat haar hobby's zijn, misschien is ze wel jongensverslaafd en kun je over jongens gaan praten -zo'n lerares heb ik-
    Ga bij d'r slijmen -onopvallend natuurlijk!- en complimenteer haar.


    thanx alleen ze is een beetje te oud om jongens verslaafd te zijn! XD

    Negeer haar:Y)
    Dat doe ik bij elke vervelende leerkracht(A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ha, ik vind geschiedenis echt keileuk eigenlijk. Ik heb overigens wel twee jaar kutleraren gehad. Vorig jaar haalde ik alleen maar 6'en en met veel moeite een 7 en dan had ik een goed gevoel erover kreeg ik een 4,3 terug. Ik keihard balen, want de eerste drie jaren haalde ik alleen maar 8'en.
    Maar levensbeschouwingsleraren zijn echt het ergste.
    In ieder geval. Hoe overleef je het?
    Sowieso je huiswerk maken. Je papa of mama vragen, werkt het beste. Die vinden het meestal nog interessant om een heel groot antwoord te geven. Anders schrijf je gewoon letterlijk van je boek over, want zo werkt geschiedenis, behalve dat de andere helft van het antwoord meestal in een ander stukje van het hoofdstuk staat dan waar je leest -_-"
    Verder. Als je goeie punten wilt halen, kijk je een film waarin het thema naar boven komt. Zien is namelijk beter onthouden (: Echt waar. Dat hielp me zoveel bij mijn proefwerk over de eerste wereldoorlog. Ik was naar een concert gegaan de dag van tevoren en ik leer altijd alleen de dag van tevoren. Ik had wel drie weken ervoor een film erover gezien. Iedereen had allemaal 3'en en 4'en, de beste jongen in geschiedenis een 7,5 en ik een 8. En mijn vrienden helemaal gestresst en zijn ze gaan klagen dat het boek niet klopte x'D hahaha x'D


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Thanx! :D dat is een bericht met héél veel goede tips! :)

    Abruzzi schreef:
    Ga naar je mentor of directeur omdat de melden, helpt altijd om de scheinheilige kut uit te hangen (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Abruzzi schreef:
    Ga naar je mentor of directeur omdat de melden, helpt altijd om de scheinheilige kut uit te hangen (nerd)

    Hmm niet altijd handig.
    - Wij hebben ook zo'n docent en als ze boos is en staat te schreeuwen voor in de klas gaan we meestal met elkaar praten en net doen alsof het ons niks boeit. Meestal gaat ze dan van zelf zitten en dingen na kijken ofzo. Misschien helpt het bij jullie ook? (:


    Forever.

    mijne is 50 percies het zelfdeXD

    hoe ik haar moet overleven? Geen idee laatst een pw gehad ik denk ongeveer 6 en half
    maar ehh voor dat so had ik een 7 en half maar is best lastig je weet niet wat ze vraagt de ene keer veel begrippen en de andere keer grote details en dan weer hele kleine details wordt gek + ze heeft haaruitval en dat is lelijk om te zienXD


    Life is a box of chocolates. You never know what you`re going to get.

    Zeiken.

    Mijn geschiedenis docent is echt awesome trouwens. Hij houdt van metal, maakt altijd grappen, hij geeft vet leuk les en is gewoon awesome 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    haha, je vader heeft gelijk x'D
    mijn geschiedenis docent is gewoon vre-se-lijk. ik leef met je mee ^^'


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Onze geschiedenis docenten zijn juist het leukst van allemaal :P Allemaal lekker gek enzo


    Life is hard and then we die

    Klopt niet hoor :X
    Ik vind geschiedenis geen leuk vak (cat)
    Maar onze docente van geschiedenis is echt heel aardig ^.^
    Ze vind hw niet leuk haha, dus krijgen we niet heel vaak hw ofzo op.
    AK docenten zijn het ergste >:[,

    Ehhm, tips even denken, eigenlijk geen idee,
    sorry. :X