• Hello,

    ik vond die titel zo leuk xD

    Maar nu even waarover het gaat ..

    Ik was vanmiddag aan het fietsen zoals elke middag en ochtend xD

    EN het is echt zo koud buiten ik krijg altijd paars blauwe handen dat vind ik er best wel eng uit zien xD..

    Hebben jullie dat ook wel eens ?? (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Jaa , en mijn neus loopt ook altijd.En dan loop ik heel de dag te sniffen ;p


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Nee, want ik fiets niet. Ik loop altijd naar school. Ow wacht ik moet woensdag naar duitsland fietsen, en daarvoor heb ik heel sexy handschoenen gekocht.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sentiment schreef:
    Nee, want ik fiets niet. Ik loop altijd naar school. Ow wacht ik moet woensdag naar duitsland fietsen, en daarvoor heb ik heel sexy handschoenen gekocht.


    ^^ SEXAY xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik heb het nooit zó koud. Mijn handen worden dan gewoon stijf. Maar ik heb hele coole handschoentjes, en ik wil nog altijd een mutsje zoals Tom had bij de ema's -gewoon zo'n zwarte x,x-

    Ja, heb ik ook. Mijn handen worden gewoon blauw/paars van de koude, ookal is het niet zo heel koud.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    Emerence schreef:
    Jaa , en mijn neus loopt ook altijd.En dan loop ik heel de dag te sniffen ;p


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Ik moet niet fietsen ik woon 5 minuten -wandelend-van school af, mijn school ligt in de stad en tegen het station , en ik woon in de stad , dus duhh xD
    Maar ik krijg meestal tranen in mijn ogen van de koude wind, en dan denk iedereen dat er iets mis is met mij, dat ik mij ongelukkig of depri voel. En ik krijg ook koude handen , maar ik heb nu sexy witte handschoenen, alleen draag ik ze niet, en een koude kop, maar daar heb ik een sexy muts voor xD En soms loopt mijn neus, en dan loop ik een paar minuten te sniffen xD

    [ bericht aangepast op 9 nov 2009 - 19:49 ]

    Nee want ik draag handschoenen :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Kickson schreef:
    Ik moet niet fietsen ik woon 5 minuten -wandelend-van school af, mijn school ligt in de stad en tegen het station , en ik woon in de stad , dus duhh xD
    Maar ik krijg meestal tranen in mijn ogen van de koude wind, en dan denk iedereen dat er iets mis is met mij, dat ik mij ongelukkig of depri voel. En ik krijg ook koude handen , maar ik heb nu sexy witte handschoenen, alleen draag ik ze niet, en een koude kop, maar daar heb ik een sexy muts voor xD En soms loopt mijn neus, en dan loop ik een paar minuten te sniffen xD


    Dat is cool dat je op loopafstand woond xD

    jah ik heb ook last van tranen in mijn ogen lijkt wel of ik aan het huilen ben xD
    Sexyy ^^


    (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    ja 'k heb dat ook altijd 'k woon ong. een uur fietsen van school af en meestal rij 'k bijna van het fietspad omdat 'k zoerg zit te rillen


    They say life is a joke, but I didn't saw someone laughing.