• Hallo. :3

    Ik zie de laatste tijd steeds meer fanfiction stories in de top 5, soms staat de hele top 5 vol met Justin Bieber en anders wel met andere stories. Natuurlijk is dit geen probleem voor de fans, maar ik vind verhalen met onbekende personen vaak zoveel beter... Dus ik had eigenlijk twee ideeën.
    1. Dat we twee blokken met top stories maken. één voor fanfiction en één voor geen fanfiction.
    2. Dat de top stories gewoon blijft staan, maar als je op 'Top stories vandaag' klikt er op die pagina twee blokken staan van top stories fanfiction en top stories geen fanfiction.


    Ik denk dat het best wel wat toevoegd omdat er nu gewoon alléén maar fanfiction in de top stories staan, en alle andere verhalen heel hard wegzakken. En dat vind ik dus jammer, want ik vind die vaak veel leuker. (:

    Ik weet dat het geen heel goed idee is, maar ik vind toch dat er iets moet gebeuren waardoor de andere stories weer wat meer gelezen worden..

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 20:40 ]


    Never say Never

    suuupergoed idee!


    I write my own story of life

    Busquets schreef:
    Ik vind het een goed idee. Al weet ik niet of het uitvoerbaar is.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Busquets schreef:
    Ik vind het een goed idee. Al weet ik niet of het uitvoerbaar is.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ik vind het zelf ook heel irritant dat er alleen maar justin bieber verhalen in de top staan. Want de rest valt gewoon helemaal weg. En dat is heel vervelend. Want Justin bieber intereseert mee geen ruk dus beter als je met vinkjes kan werken dat je kan kiezen wat je wel wilt zien en wat je niet wilt zien


    Love sheds light one the darkest of times

    Taime schreef:
    Ik vind het zelf ook heel irritant dat er alleen maar justin bieber verhalen in de top staan. Want de rest valt gewoon helemaal weg. En dat is heel vervelend. Want Justin bieber intereseert mee geen ruk dus beter als je met vinkjes kan werken dat je kan kiezen wat je wel wilt zien en wat je niet wilt zien


    Vind ik een heel goed idee alleen een beetje grof gezegd :$:X


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3