• Ik zoek een co-writer die de mannelijke rol op zich wilt nemen, in een roman verhaal.
    Ik heb zelf al een tijd niet meer geschreven en wil dit graag weer oppakken.

    Naam: Melody
    Leeftijd: 20
    Stukje:

    Zou ze het doen? Dit was belachelijk! Maar ze had geen keus. Toch?
    Haar knokkels werden witte van het harde knijpen in het papier. Ze kreeg maar één keer een kans als deze. Het zou al haar problemen in een klap oplossen. Het was genoeg geld om haar schulden af te lossen en daarna? Daarna had nog genoeg geld over om een tijdje zorgenloos te leven. Maar was dat het waard? Was het het waard om zich zo te verlagen, om die rot centen?

    Het ligt een beetje aan de verhaallijn, maar het lijkt me ergens wel leuk :3.

    Dit Is ongeveer mijn schrijfstijl;
    Engels:

    She had always been different. Not just her style, but simply her whole being had been so different from day one. You could even notice it as she was walking down the street, with a book in her hands and her eyes half on the road. Her slim posture could have been unforgettably flattering, but she covered it up with baggy clothes. No, this wasn't one of those perfect and beautiful girls everyone wanted. She was designed to be pretty. she had to be, it was the only reason he spared her. He was a psychopathic assassin with a god complex. This was why it was so special for her to be out in the open, because she wasn't ever allowed to, except for once a month. Once a month she could go anywhere she wanted to. She looked up from her book when she heard a woman screaming across the street. Her seven year old, or that was how old he looked anyway, son was standing in the middle of the road looking up at this big struck. The same big truck which had just stopped about maybe three feet away from the boy. The woman had screamed in horror, so now everyone around her had stopped walking, Children always caused these kind of things. Yet she felt envy. He had a mom who cared about him so much and yet he decided to go and be reckless. She shook her head. He should've been more careful. She always had been careful when her parents were still alive.


    Nedelands:

    Terwijl ze langsloopt schoot haar blik de kamer in met de snelheid van een bliksemschicht en bleef daar even lang hangen. Ze wilde niet kijken, mocht niet kijken. Maar ze wist dat de vragen die in haar hoofd rondspookte daar antwoorden zouden ontmoeten. Ze wist ook dat zij deze antwoorden niet zou herkennen als haar waarheid. Zij wist dingen die niemand wist, of niemand ooit te weten had moeten komen. Haar waarheid ontkende ze even hard. Ze moest er niks van weten, al wist ze alles al.


    Ik heet Savannah en ik ben 17 jaar.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 21:16 ]


    We've lived in the shadows for far too long.