• Ik heb 2series en ik wil vor alle twee een nieuwe naam, help me aub.

    1.<3You Adore Him<3 *BillLovestory*(dit is de titel nu.)

    I don't believe in true love, untill i met Bill Kaulitz. (Nieuwe titel)

    2.<3BlackRoses<3Tequila<3Room483<3TokioHotel<3 (dit is de titel nu.)

    I Lost My Memories, But They Say That I'm The Ex-GirlFriend Of Bill Kaulitz. [nieuw]



    Idéén zet ze hier onder!!!


    *He's the one.

    Niemand o.O


    *He's the one.

    Moet ik het zelf maar verzinnen Hmmpff!


    *He's the one.

    -_-' Aardig zijn jullie om me te helpen!


    *He's the one.

    verhaal 1; I don't believe in true love, untill i met Bill Kaulitz

    vraagje van verhaal 2 is Bill de ex van Kleo?

    Ik vind die tweede titel eigenlijk wel goed ze Charissa:$


    Live life limitless.

    verhaal 1; I don't believe in true love, untill i met Bill Kaulitz

    vraagje van verhaal 2 is Bill de ex van Kleo?


    Jah, dat weet ik ik maak dat verhaal


    Live life limitless.

    The biggest bitch in love with bill ? dat is vr de eerste x3

    srry maar ik ben hier niet goed in


    A. ikmisje.

    OMG ik pak jouw eerste!!!

    btw laura ik hb nu nog maar 4series!!!! da zijn deze 2 maar ja die zijn al af dus heb ik er nu nog maar 2.


    *He's the one.

    verhaal 1; I'm a bitch, and don't believe in true love.

    verhaal 1; Coming back in D-land, and in love with Bill?

    (...)

    Jah, dat weet ik ik maak dat verhaal


    ja maar Bill liet haar vallen toen en ten sprong ze van een brug maar overleefde maar dat zijn alleen maar flashbacks enzo en dna is ze kwaad op bill als ze dt ontdekt!!


    *He's the one.

    Voor de eerste pak ik deze I don't believe in true love, untill i met Bill Kaulitz


    *He's the one.

    verhaal 2; I lose my memories, but my friend says that I'm the ex-girlfriend from Bill K.!

    verhaal 2; Bill helps me to get a contract. That sounds okey, untill my friend say that I'm his ex!

    OMG ik pak jouw eerste!!!

    btw laura ik hb nu nog maar 4series!!!! da zijn deze 2 maar ja die zijn al af dus heb ik er nu nog maar 2.


    Jah da weet k, k heb je topic gelezen. Iedereen stopt echt me quizen die ik goed vind he. Kei onfair, maar ik ben blij dat jij er nog een paar hebt laten op staan. En gij hebt iets gezegd op da dinge van de joepie he?? Volgens Lies (mijn bf) sta da van jou er in en is het iets voor jou om te zeggen. En zij is nu aan zee, dus kreeg ik dat per smsxD


    Live life limitless.

    I Lost My Memories, But They Say That I'm The Ex-GirlFriend Of Bill Kaulitz.


    *He's the one.

    (...)

    Jah da weet k, k heb je topic gelezen. Iedereen stopt echt me quizen die ik goed vind he. Kei onfair, maar ik ben blij dat jij er nog een paar hebt laten op staan. En gij hebt iets gezegd op da dinge van de joepie he?? Volgens Lies (mijn bf) sta da van jou er in en is het iets voor jou om te zeggen. En zij is nu aan zee, dus kreeg ik dat per smsxD


    joa dat ik hemp nog moe tkopen maar men ma doet da wel!! x'D


    *He's the one.