• in de grote stad new orleans zijn de laatste tijd rare dingen aan de hand. donkere schimmen trekken over de grond er is een overdosis aan vleermuizen. ook zijn er al 3 mensen vermist. wat is er aan de hand in deze stad en gaat dit allemaal wel goed?
    er is een groep die sluipt snachts door het bos opzoek naar bloed.

    spelregels
    klik hier als je je wilt aanmelden.
    aanmelden kan altijd!

    personage's:

    noatje

    voledige naam: brain grisly
    weerwolf/vampier/anders: dieren transformeerder
    geslacht: man/jongen
    foto en/of beschrijving: half lang blond haar, lichte tint op zijn huid
    innerlijke kenmerken:bijdehand,snel gehecht aan iemand, slim maar nietzo sterk


    xSnoepjex36
    voledige naam: Maya Katy Wolfe
    weerwolf/vampier/anders: Weerwolf, rawr (';
    geslacht: vrouw
    foto en/of beschrijving: Maya is 1.59 m, heeft volle lippen, heeft lang bruin haar en blauwe ogen.
    innerlijke kenmerken:Snel op de teentjes getrapt, Gemeen, Nieuwsgierig, Humeurig, Goed gevoel voor humor.


    confringo
    voledige naam: Alyssa Miranda McRosaline
    weerwolf/vampier/anders: Vampier
    geslacht: Vrouw
    foto en/of beschrijving: blond haar, blauwe ogen
    innerlijke kenmerken: Ze is vriendelijk, leergierig, listig,trouw


    GeniusFerb
    Volledige Naam: Liza Gonvoalzos
    weerwolf/vampier/anders: Vleermuis (Ja je mag ook vampier zeggen)
    Geslacht: Vrouw
    Foto/Beschrijving: zwart haar
    Innerlijk Kenmerken: Bijdehand,Ijdel,Verwaand en Charmant


    OmigodGirl
    Volledige Naam: Betrand Bevlos
    Weerwolf/vampier/anders: Weerwolf
    Geslacht: Man/Jongen
    Foto/Beschrijving:Bruin haar, Groene ogen, Volle Lippen
    Innerlijke Kenmerken: Nieuwschierig, Arrogant, Sexy, Dierenliefhebber,Humeurig


    Rws

    Naam: Melody Diana Ward.
    Mens.
    Uiterlijk: Ze heeft bruine krullende haren tot op haar schouders. Haar ogen zijn bruin, donker bruin. Ze heeft een schattig wipneusje, en sproetjes om haar neus. Haar ogen twinkelen vaak. Ze is ongeveer 1.72 lang. Ze niet te dik, en niet te dun. Ze heeft lange benen, met op haar linkerbeen een litteken, van een ongeluk waar haar vader in is gestorven.
    Angsten: Ze is doodsbang voor auto’s die te snel gaan. Haar vader is ooit gestorven in een auto-ongeluk terwijl zij in de auto zat. Ze is ook bang voor nieuwe mensen. En voor muggen, niet voor spinnen of slangen alleen voor muggen. En voor jongens die flirten.
    Innerlijk: Het is een lief verlegen meisje. Ze gaat niet snel met andere mensen op. Heeft een vreemd gevoel voor humor. Is niet snel bang, mensen vinden haar er vaak breekbaar uit zijn. Ze is alles behalve breekbaar. Ze heeft een rotverleden gehad, en woont nu in een pleeggezin. Ze is er sarcastisch aan gelegd. En heeft een hekel aan leugenaars. Kan er ook niet tegen waarin mensen iets geheimhouden. Ze is nieuwsgierige dan goed voor haar is. En ze is ook een beetje een rebel.
    Goed in: Mensen aan het lachen maken, snel rennen. Geheimen ontraffelen, niemand kan iets geheim voor haar houden. Ze heeft een fotografisch geheugen, maar het werkt alleen als iets interessants vind.
    Thuissituatie: Ze leeft in een pleeggezin, omdat haar vader overleden is. En haar moeder en alcoholist was. Nu heeft ze een broer erbij Jason, hij is heel beschermend over haar. Ze mag nooit wat doen zonder zijn toestemming. Helaas heeft Melody hier nog al schijt aan, en doet altijd wat ze zelf wil. Wat er voor zorgt dat Jason, haar bij alle feestje weghaalt. De pleegvader is een beetje vreemd en zit alleen in zijn studeerkamer, niemand weet wat hij daar uitvoert. Haar pleegmoeder is superbezorgd en vraagt om de minuut of het wel goed gaat. En als Melody tien minuten later thuis komt, belt ze de politie.


    MvrDracula

    voledige naam: Gabrielle Nicole Bryans
    weerwolf/vampier/anders: Vampier
    geslacht: Vrouw
    foto en/of beschrijving: Gabrielle klikie Ze heeft mooi spier wit lang haar, grote groene ogen.
    innerlijke kenmerken: Ze is een zacht aardig persoon, ze kan erg boos worden, dan kleuren haar ogen naar donker rood (Niet zoals Twilight) Ze kan super vrolijk zijn. Maar ook weer rustig


    we kunnen beginnen!

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 10:28 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Uhm dit hoort toch bij de spelletjes topic?


    What is youre favo scary movie?

    MvrDracula schreef:
    Uhm dit hoort toch bij de spelletjes topic?


    miss maar ditis geen forum spelletje het is een RPG.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Hoop dat snel de 5de komt.


    Do You Think You Know Me, You're Rong, I Dont Know Myself So Shut Fucking Up With That Think.

    OmigodGirl schreef:
    Hoop dat snel de 5de komt.


    jup me 2 dan kunnen we beginnen (A)
    jij kunt de 5de ook zijn (A)

    [ bericht aangepast op 9 april 2011 - 8:13 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ow maar ik laat toch iemand anders zijn.


    Do You Think You Know Me, You're Rong, I Dont Know Myself So Shut Fucking Up With That Think.

    OmigodGirl schreef:
    Ow maar ik laat toch iemand anders zijn.


    bij 5 beginnen we dan kunnen mensen zich daarna altijd nog inschrijven snap je???


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Euww.

    Hahaha.


    Do You Think You Know Me, You're Rong, I Dont Know Myself So Shut Fucking Up With That Think.

    OmigodGirl schreef:
    Euww.

    Hahaha.


    :Y)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Wie begint??


    Firm believer of all that is magic

    GeniusFerb schreef:
    Wie begint??


    aan jou de eer (A)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Brain Grisly



    `Rennen` gilt iemand. ik pak mijn rugtas en ren keihard weg. `Help` gilt die zelfde stem. ik werp een blik achteruit maar blijf doorennen. `Liza?` vraag ik nog steeds rennend. ik krijg geen antwoord. snel voeg ik me bij de andere.
    `we missen iemand` zeg ik. `maar, dat kan niet` hoor ik maya zeggen.
    ik tel iedereen. we zijn met ze vijfen maar wie riep er dan om hulp?
    `wie gaat er mee terug` vraag ik iets zelfverzekerder dan dat ik ben.

    [ bericht aangepast op 10 april 2011 - 10:30 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MvrDracula schreef:
    Uhm dit hoort toch bij de spelletjes topic?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb me maar ingeschreven xD


    What is youre favo scary movie?

    MvrDracula schreef:
    Ik heb me maar ingeschreven xD


    The breaking of a wave cannot explain the whole sea ~ Vladimir Nabokov

    er moet iemand gaan schrijven !!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."