• Hallo. :3

    Ik zie de laatste tijd steeds meer fanfiction stories in de top 5, soms staat de hele top 5 vol met Justin Bieber en anders wel met andere stories. Natuurlijk is dit geen probleem voor de fans, maar ik vind verhalen met onbekende personen vaak zoveel beter... Dus ik had eigenlijk twee ideeën.
    1. Dat we twee blokken met top stories maken. één voor fanfiction en één voor geen fanfiction.
    2. Dat de top stories gewoon blijft staan, maar als je op 'Top stories vandaag' klikt er op die pagina twee blokken staan van top stories fanfiction en top stories geen fanfiction.


    Ik denk dat het best wel wat toevoegd omdat er nu gewoon alléén maar fanfiction in de top stories staan, en alle andere verhalen heel hard wegzakken. En dat vind ik dus jammer, want ik vind die vaak veel leuker. (:

    Ik weet dat het geen heel goed idee is, maar ik vind toch dat er iets moet gebeuren waardoor de andere stories weer wat meer gelezen worden..

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 20:40 ]


    Never say Never

    Ik vind het een goed idee. Al weet ik niet of het uitvoerbaar is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind ook zelden een goede story over onbekende personen en dat vind ik heel erg jammer.
    Misschien moet er wel iets aan gedaan worden, ja.
    Maar anderzijds, er stààn al zo veel blokken ...


    Has no one told you she's not breathing?

    FCBarcelona schreef:
    Ik vind het een goed idee. Al weet ik niet of het uitvoerbaar is.


    We accept the love we think we deserve.

    Trouwens, we kunnen dat blok van leden online toch gewoon weghalen? Ik snap daar het nut eigenlijk nooit van in..


    We accept the love we think we deserve.

    Jij vind stories over onbekende personen dus leuker. Maar dan zou er dus ook een Tokio Hotel, Twilight, Harry Potter, etc. blok moeten komen. Toch?

    Maar eigenlijk vind ik het toch ook een heel goed idee.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    FCBarcelona schreef:
    Ik vind het een goed idee. Al weet ik niet of het uitvoerbaar is.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Deserted schreef:
    Jij vind stories over onbekende personen dus leuker. Maar dan zou er dus ook een Tokio Hotel, Twilight, Harry Potter, etc. blok moeten komen. Toch?

    Maar eigenlijk vind ik het toch ook een heel goed idee.

    FCBarcelona schreef:
    Ik vind het een goed idee. Al weet ik niet of het uitvoerbaar is.


    Alleen maar tranen van geluk

    FCBarcelona schreef:
    Ik vind het een goed idee. Al weet ik niet of het uitvoerbaar is.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Je kan ook bij instellingen/erboven/waar dan ook een roll out balkje maken en dat je kan instellen wat voor stories je in je top 5 wilt hebben? Met vinkjes misschien, dat je kan aanvinken wat je in wel/niet in je top 5 wilt hebben. Dus dat je kan aanvinken, TH, Justin Bieber, Jonas Brothers, onbekende personen etc. Dan kan je niet alleen uit onbekende mensen/fanfics kiezen, maar ook uit welke categorie. Just a idea.


    What doesn't kill you makes you stronger.

    OHMYCHIARA schreef:
    Trouwens, we kunnen dat blok van leden online toch gewoon weghalen? Ik snap daar het nut eigenlijk nooit van in..


    ik snap het nut er wel van.


    Maar het is bijna onuitvoerbaar, want dan zou je zelf moeten aangeven of het fanfic is of niet, maar er zullen dan weer mensen zijn die zich daar niet aan houden, en die plaatsen fanfic in not fanfic om zo toch weer hoog te kunnen staan. Dus weer heel veel extra controleer werk voor de mods ook.

    Het gaat uiteindelijk waarschijnlijk toch niet werken denk ik.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Smilie schreef:
    Je kan ook bij instellingen/erboven/waar dan ook een roll out balkje maken en dat je kan instellen wat voor stories je in je top 5 wilt hebben? Met vinkjes misschien, dat je kan aanvinken wat je in wel/niet in je top 5 wilt hebben. Dus dat je kan aanvinken, TH, Justin Bieber, Jonas Brothers, onbekende personen etc. Dan kan je niet alleen uit onbekende mensen/fanfics kiezen, maar ook uit welke categorie. Just a idea.


    Het klinkt mooi, maar lijkt volgens mij best veel op de TH filter van vroeger, en dat werkte uiteindelijk ook niet goed. (if I am correct)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Woestynbloem schreef:
    Ik vind ook zelden een goede story over onbekende personen en dat vind ik heel erg jammer.
    Misschien moet er wel iets aan gedaan worden, ja.
    Maar anderzijds, er stààn al zo veel blokken ...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    OHMYCHIARA schreef:
    Trouwens, we kunnen dat blok van leden online toch gewoon weghalen? Ik snap daar het nut eigenlijk nooit van in..


    Goede :Y) Of gewoon inrkimpen tot je enkel aantal ziet..
    Hoeveel mensen er online zijn ben ik soms nm. wel
    nieuwsgierig naar xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Smilie schreef:
    Je kan ook bij instellingen/erboven/waar dan ook een roll out balkje maken en dat je kan instellen wat voor stories je in je top 5 wilt hebben? Met vinkjes misschien, dat je kan aanvinken wat je in wel/niet in je top 5 wilt hebben. Dus dat je kan aanvinken, TH, Justin Bieber, Jonas Brothers, onbekende personen etc. Dan kan je niet alleen uit onbekende mensen/fanfics kiezen, maar ook uit welke categorie. Just a idea.