• Hallo. :3

    Ik zie de laatste tijd steeds meer fanfiction stories in de top 5, soms staat de hele top 5 vol met Justin Bieber en anders wel met andere stories. Natuurlijk is dit geen probleem voor de fans, maar ik vind verhalen met onbekende personen vaak zoveel beter... Dus ik had eigenlijk twee ideeën.
    1. Dat we twee blokken met top stories maken. één voor fanfiction en één voor geen fanfiction.
    2. Dat de top stories gewoon blijft staan, maar als je op 'Top stories vandaag' klikt er op die pagina twee blokken staan van top stories fanfiction en top stories geen fanfiction.


    Ik denk dat het best wel wat toevoegd omdat er nu gewoon alléén maar fanfiction in de top stories staan, en alle andere verhalen heel hard wegzakken. En dat vind ik dus jammer, want ik vind die vaak veel leuker. (:

    Ik weet dat het geen heel goed idee is, maar ik vind toch dat er iets moet gebeuren waardoor de andere stories weer wat meer gelezen worden..

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 20:40 ]


    Never say Never

    agreee. (:


    Life is a beautiful struggle

    Sorenos schreef:
    (...)

    Het klinkt mooi, maar lijkt volgens mij best veel op de TH filter van vroeger, en dat werkte uiteindelijk ook niet goed. (if I am correct)

    Jep, dat is waar. Maar we kunnen ook gewoon categoriën toevoegen, en dan moet je verplicht in een vna die categoriën zitten. Net als op fanfic, maar dan wat uitgebreider, omdat hier ook verhalen met onbekende personen zitten, en meer voetbalverhalen, etc.

    Maar om bij het onderwerp te blijven: het lijkt me een goed idee. Ik lees eigenlijk alleen fanfictie hier, maar misschien dat daar door twee top 5's wel verandering in kan komen.


    Felix

    Ik vind dat absoluut niet nodig.


    effort never betrays you

    Ik vind het een heel goed idee :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Woestynbloem schreef:
    Ik vind ook zelden een goede story over onbekende personen en dat vind ik heel erg jammer.
    Misschien moet er wel iets aan gedaan worden, ja.
    Maar anderzijds, er stààn al zo veel blokken ...


    Hope goes lost but never dies.

    Wel goed idee, maar dat is heel veel werk, want dan moet je alles weer instellen als Fanfiction of niet.


    Our perspective only changes when we change our position.

    OHMYCHIARA schreef:
    Trouwens, we kunnen dat blok van leden online toch gewoon weghalen? Ik snap daar het nut eigenlijk nooit van in..


    Die vind ik wel handig eigenlijk.

    OT: Best slecht idee vind ik persoonlijk. Want dat Th filter werkte ook al niet


    "Ignite, my love. Ignite."

    Woestynbloem schreef:
    Ik vind ook zelden een goede story over onbekende personen en dat vind ik heel erg jammer.
    Misschien moet er wel iets aan gedaan worden, ja.
    Maar anderzijds, er stààn al zo veel blokken ...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Busquets schreef:
    Ik vind het een goed idee. Al weet ik niet of het uitvoerbaar is.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik vind het ook een goed idee, je moet als je je storie maakt toch 3 genre's kiezen. Dan je dan verplicht bent om onbekend of bekend te kiezen en dan 1 top 5 op de hoofdpagina en dan klikken voro 2 top 5's


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Busquets schreef:
    Ik vind het een goed idee. Al weet ik niet of het uitvoerbaar is.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Echo schreef:
    Jij vind stories over onbekende personen dus leuker. Maar dan zou er dus ook een Tokio Hotel, Twilight, Harry Potter, etc. blok moeten komen. Toch?

    Maar eigenlijk vind ik het toch ook een heel goed idee.


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Arrow schreef:
    Ik vind het een heel goed idee :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben het wel met je eens, maar dit is wel moeilijk te doen lijkt me...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Woestynbloem schreef:
    Ik vind ook zelden een goede story over onbekende personen en dat vind ik heel erg jammer.
    Misschien moet er wel iets aan gedaan worden, ja.
    Maar anderzijds, er stààn al zo veel blokken ...


    Save me from myself.