• Champions League:
    Arsenal- FC Barcelona, 16 februari: 2-1
    FC Barcelona - Arsenal, 8 maart. 20:40

    Lyon - Real Madrid, 22 februari, 20.45 1-1
    Real Madrid - Lyon, 16 maart, 20.45

    LA LIGA:
    Deportivo La Coruna - Real Madrid, 26 februari, 22.00
    Real Mallorca - FC Barcelona, 26 februari, 20:00

    PREMIER LEAGUE:
    Arsenal-Stoke City, 23 februari, 20.45 1-0

    EL CLÁSICO:
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april.


    FINALE COPA DEL REY
    FC Barcelona - Real Madrid!
    20 april.


    Esther(United) gaat El Clásico 24 openen (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Hahahaha ik had echt dikke haat aan Spanje toen.
    Oke, nu komt het ergste van allemaal: Ik zag Sergio en ik dacht; IK HAAT JOU..
    En nu,
    Nu haat ik hem niet meer(A)(A)

    Reina! (cat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Is nu nog steeds grappig. Zitten mensen zich te ergeren aan Iniesta zijn goal en ik iedere keer weer Jeee. Maar nu houdt ik er wel mee op, want mensen worden boos op me.


    Hahahahahaha, altijd als ik Iniesta zie wordt ik moe. Geen idee waarom, maar ik vind dat hij zo'n slaapkop hoofd heeft.
    En ach, laat de rest lekker miepen. Ik baal ook nog steeds dat Nederland niet gewonnen heeft, maar ik heb het wel geaccepteerd. Ik kan er niks aan veranderen, niemand is er dood aan gegaan dus ja. Ik heb laatst de finale nog een keer terug gekeken. De wedstrijd zelf vond ik best leuk, except het feit dat ze verloren hebben. Maar nou ja, ik vond het wel een leuke wedstrijd.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Century schreef:
    (...)
    Reina! (cat)


    Ja kan ik niks aan doen:$ Ik was gewoon écht anti Spanje.
    Maar kom op zeg, ik haatte Sergio, dat is nóg erger(A)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Ja kan ik niks aan doen:$ Ik was gewoon écht anti Spanje.
    Maar kom op zeg, ik haatte Sergio, dat is nóg erger(A)

    Hallo, dat je mij haat is nog erger!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    OMFG. Ik wil een Vlaamse Reus als huisdier! _O_

    Saffier schreef:
    OMFG. Ik wil een Vlaamse Reus als huisdier! _O_

    das toch een konijn?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Century schreef:
    (...)
    Hallo, dat je mij haat is nog erger!


    Met jou hoef ik geen Barry te krijgen, met Sergio wel:9~..
    Oke sorry Elena, het spijt me(H)

    Wat vind je gemener van me?
    A. dat ik je pestte met glibberige monsters
    B. dat ik spanje haatte


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Hahahahahaha, altijd als ik Iniesta zie wordt ik moe. Geen idee waarom, maar ik vind dat hij zo'n slaapkop hoofd heeft.
    En ach, laat de rest lekker miepen. Ik baal ook nog steeds dat Nederland niet gewonnen heeft, maar ik heb het wel geaccepteerd. Ik kan er niks aan veranderen, niemand is er dood aan gegaan dus ja. Ik heb laatst de finale nog een keer terug gekeken. De wedstrijd zelf vond ik best leuk, except het feit dat ze verloren hebben. Maar nou ja, ik vond het wel een leuke wedstrijd.


    Heeft hij stiekem ook, maar hij is een briljante speler. Kijk, jij bent een goede Nederlander. Je kunt tenminste accepteren dat iemand anders heeft gewonnen, en toegeven dat het een leuke wedstrijd was. Ik vond het alleen echt een harde wedstrijd, vooral van Nederland zijn kant. Die overtreding van De Jong. Op dat moment was ik 100% voor Spanje. Terwijl ik daarvoor ook nog een beetje voor NL was.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Met jou hoef ik geen Barry te krijgen, met Sergio wel:9~..
    Oke sorry Elena, het spijt me(H)

    Wat vind je gemener van me?
    A. dat ik je pestte met glibberige monsters
    B. dat ik spanje haatte
    C. dat ik je pestte met glibberige monsters en spanje haatte

    ik kies C _O_


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Saffier schreef:
    OMFG. Ik wil een Vlaamse Reus als huisdier! _O_


    Vlaamse reuzen houden er niet van om opgepakt te worden, alleen vertroeteld te worden. En je geeft meer geld weg voor een Vlaamse Reus dan een ander ras bijvoorbeeld een dwerg, of een chinchilla.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Century schreef:
    (...)
    ik kies C _O_


    Ik dacht, huh ik had geen C getypt.. Maar die heb je er zelf bij gezet:X
    SLECHT
    SLECHT
    SLECHT


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Penelope schreef:
    Vlaamse reuzen houden er niet van om opgepakt te worden, alleen vertroeteld te worden. En je geeft meer geld weg voor een Vlaamse Reus dan een ander ras bijvoorbeeld een dwerg, of een chinchilla.

    Maar zo'n groot konijn vind ik het leukst. Wat is nog meer een groot ras? En dat geld maakt mij weinig uit.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Ik dacht, huh ik had geen C getypt.. Maar die heb je er zelf bij gezet:X
    SLECHT
    SLECHT
    SLECHT

    hehehehe :X


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Heeft hij stiekem ook, maar hij is een briljante speler. Kijk, jij bent een goede Nederlander. Je kunt tenminste accepteren dat iemand anders heeft gewonnen, en toegeven dat het een leuke wedstrijd was. Ik vond het alleen echt een harde wedstrijd, vooral van Nederland zijn kant. Die overtreding van De Jong. Op dat moment was ik 100% voor Spanje. Terwijl ik daarvoor ook nog een beetje voor NL was.


    Die overtreding van de Jong was ook echt over the top. Ik ben ook blij dat Bert van Marwijk hem onlangs uit het Nederlands elftal had gehaald omdat hij wéér zo'n brute actie had gemaakt op iemand. Dat vind ik ook (na de goal dan) het grootste minpunt van de wedstrijd. Het was wel een harde wedstrijd, maar ik vond hem echt super.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Century schreef:
    (...)
    hehehehe :X


    I don't like you anymore..(huil)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.