• Wat vinden jou ouders van Scene Queens/Emo's en al die dingen? En als je het niet weet dan vraag je het toch en dan kan je het hier posten.'

    Mijn ouders vinden het 'Gothic Rebellen' xD
    Nouja zeg!

    ik weet niet wat me ouders ervan vinden daar lette ze niet op...


    Dead but delicious

    Mijn ouders zeggen er niks op tegen, ze zeggen dat iedereen zen eigen smaak heeft. ofzo iets.

    De mijne vinden dat ik me haar normaal moet doen, maar dat haar van mij (scene) is voor mij normaal!
    En ze vinden het dus net alof ik drugs gebruiken!
    Heeft mijn moeder tegen me gezegd! xD

    de myne kennen er nix vn xx


    A. ikmisje.

    de mijne kennen daar geen zak van xD
    en die zoude zeggen da et gelijk mensen zijn die aan drugs zitten <_< kutoudrs


    Gilles (ll)

    mijn moeder vind het cewll :3
    omdat ik zelf scene ben,, weet ze hoe die mensen zijn, en ze vind het cewll dat ik die styl en alles heb^^


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Weten zij veel.

    Mijn ouders weten niet eens wat Emo/scene is.
    Bij hun denken ze, als ze een Emo zien, nog steeds:
    'Dat is een Gothic'
    Andere termen kennen zij niet.
    Xx..


    Moof

    myn ma noemt me met myn haar als het getoupeerd is
    AMY WINEHOUSE dus tja
    en myn pa die boeit het nie x3 wnt vn hem mogt ik lippiercing en swart haar mr vn myn ma nie dus da ging nie door :X


    We can only learn to love by loving.

    weet je wat pas cool is m'n moeder is er zelf een geweest vroeger dus ze kan niks zegge over mij ^^

    Mijn moeder vind Emo&Scene niet zo geweldig, maar VK vind ze helemaal prachtig o_O Wel vaag. Maarja n_n Ze mag mijn kleding ook niet echt geloof ik, maar tis niet dat ik het niet mag dragen ofzo.
    Mijn vader heeft er niet veel over te zeggen. Ik woon bij mijn moeder en heb dus ook geen kleding bij mn pa.


    Mew <3

    mijn ma geeft het niet egt denk ik , want ze vind all stars enzow mooi .

    Mijn pa vind alles 'goth' en vanaf het kleinste beetje zwart dat hij ziet denkt hij dat ik 'got-ik (want zo spreekt hij het uit) ben


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Mijn broers zeggen dat, dat gotics zijn. -.- Maar me ma zegt ook écht Emo enzo of Scene queen =] En ze vind ht een mooie style.

    Mijn vader vind het appart maar leuk dat er tenminste mensen zijn die anders zijn [zo denkt die ook over bill n_n] en mijn moeder..die vind het op niks trekke <_< marja..moeders he :]