• Champions League:
    Arsenal- FC Barcelona, 16 februari: 2-1
    FC Barcelona - Arsenal, 8 maart. 20:40

    Lyon - Real Madrid, 22 februari, 20.45 1-1
    Real Madrid - Lyon, 16 maart, 20.45

    LA LIGA:
    Deportivo La Coruna - Real Madrid, 26 februari, 22.00
    Real Mallorca - FC Barcelona, 26 februari, 20:00

    PREMIER LEAGUE:
    Arsenal-Stoke City, 23 februari, 20.45 1-0

    EL CLÁSICO:
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april.


    FINALE COPA DEL REY
    FC Barcelona - Real Madrid!
    20 april.


    Esther(United) gaat El Clásico 24 openen (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxMadridista zei op 24 feb 2011 - 13:39:
    Zusje van Sergio, ik wou dat ik het zusje van Sergio was :9~


    Zou je niet liever zijn vrouw willen zijn dan? (nerd)

    [ bericht aangepast op 24 feb 2011 - 13:41 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    United schreef:
    (...)

    Zou je niet liever zijn vrouw willen zijn dan? (nerd)


    Ik ging hem al aanpassen:9~
    RxMadridista zei op 24 feb 2011 - 13:39:
    Zusje van Sergio, ik wou dat ik het zusje van Sergio was

    of wacht toch niet..
    dan kan ik geen stoute dingen met m doen


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nou, ik snap iets niet. Beneden kan ik wel Secret Story zien maar boven niet? Weet iemand hoe dat kan?

    Saffier schreef:
    Nou, ik snap iets niet. Beneden kan ik wel Secret Story zien maar boven niet? Weet iemand hoe dat kan?


    Ik denk als je geen digitaal kastje boven hebt, je het ook niet boven kan kijken. Alleen beneden :]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Penelope schreef:
    Ik denk als je geen digitaal kastje boven hebt, je het ook niet boven kan kijken. Alleen beneden :]

    Dat zou best kunnen. Ik ga boven even op de pc, cover maken voor iemand met speciaal dingetje en dan beneden weer tv kijken naar SS.

    Zeu. De proloog is er ;D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik voel me nu echt kut. Ik moet sporten, leren en voor mama zorgen. Life sucks.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    Ik voel me nu echt kut. Ik moet sporten, leren en voor mama zorgen. Life sucks.


    ): ):
    Hoezo moet je voor je mama zorgen?
    En wat voor sport moet je nu doen dan?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    ): ):
    Hoezo moet je voor je mama zorgen?
    En wat voor sport moet je nu doen dan?


    Mama kon niet eens uit bed komen vanochtend door de pijn aan haar rug. Ik heb haar uit bed gehaald, geholpen met aankleden. Ze kan bijna niets. En haar gezicht is de hele tijd vertrokken van de pijn. En die kut dokter wilt niet eens een afspraak maken.
    Ik ben nog bezig met afvallen, ik sta nu al een week op 71/70.9 en daar wordt ik helemaal doorgedraaid van. Want ik doe zo hard mijn best.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Mama kon niet eens uit bed komen vanochtend door de pijn aan haar rug. Ik heb haar uit bed gehaald, geholpen met aankleden. Ze kan bijna niets. En haar gezicht is de hele tijd vertrokken van de pijn. En die kut dokter wilt niet eens een afspraak maken.
    Ik ben nog bezig met afvallen, ik sta nu al een week op 71/70.9 en daar wordt ik helemaal doorgedraaid van. Want ik doe zo hard mijn best.


    Ooh dat is echt stom ): Stomme dokters ook! Ik snap eigenlijk niet waarvoor ze zijn, ze luisteren toch nooit naar klachten. Hopelijk gaat het snel weer beter ^^..
    En dat van dat afvallen begrijp ik, maar raak er niet gefrustreerd van. Het is gewoon lastig om af te vallen, kilo's vliegen erop maar eraf willen ze niet. Straf jezelf niet te veel door heel streng alles te gaan doen, dat werkt alleen maar tegen op een gegeven moment. Dat kan je namelijk niet volhouden. Just keep on trying, I know you can do it!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Ooh dat is echt stom ): Stomme dokters ook! Ik snap eigenlijk niet waarvoor ze zijn, ze luisteren toch nooit naar klachten. Hopelijk gaat het snel weer beter ^^..
    En dat van dat afvallen begrijp ik, maar raak er niet gefrustreerd van. Het is gewoon lastig om af te vallen, kilo's vliegen erop maar eraf willen ze niet. Straf jezelf niet te veel door heel streng alles te gaan doen, dat werkt alleen maar tegen op een gegeven moment. Dat kan je namelijk niet volhouden. Just keep on trying, I know you can do it!


    Ja inderdaad.
    Ik ben over de helft van mijn doel. Maar ik eet nog wel gewoon, maar mama propt gewoon van alles in mijn mond. Dus ik zal nooit uitgemergeld raken, denk ik. Thank you (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Ja inderdaad.
    Ik ben over de helft van mijn doel. Maar ik eet nog wel gewoon, maar mama propt gewoon van alles in mijn mond. Dus ik zal nooit uitgemergeld raken, denk ik. Thank you (:


    Gelukkig maar! Je komt er echt wel! Je bent al over de helft van je doel, dat is hartstikke goed! Kijk niet naar wat je nog moet, kijk naar wat je al gedaan hebt. Wees trots op jezelf en blijf ten alle tijden gelukkig! En dan ben ik ook weer blij (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Gelukkig maar! Je komt er echt wel! Je bent al over de helft van je doel, dat is hartstikke goed! Kijk niet naar wat je nog moet, kijk naar wat je al gedaan hebt. Wees trots op jezelf en blijf ten alle tijden gelukkig! En dan ben ik ook weer blij (:


    Ah, je hebt ook gelijk (: Ik vind jou lief!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik weet eindelijk wat ik wil gaan worden later! (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MOCMOC schreef:
    Ik weet eindelijk wat ik wil gaan worden later! (:

    Nou, vertel het eens! (:
    Heb je je lijstje al af?