• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 0:05 ]


    everything, in time

    Romy - Heks.

    Ik kijk hem geschrokken aan. God, wat moet ik in vredesnaam met een huilende jongen doen? "Uhm, weetje welke vampier het was?" vraag ik. Al zou ik niet weten wat ik met een naam van een vampier moet doen. Stel het is Allison, ik bedoel, ik ga haar niet verlinken, dat is een vriendin toch? "Wacht even, ik pak even een whisky en wat servetje's". Ik kijk de jongen glimlachend aan, en schenk een whisky in. Dan pak ik een doosje met servetje's en loop terug naar de tafel. "Zo drink dit op, dan ga je je vast beter voelen". Ik kijk bekijk hem eens goed. Damn, ik heb een zwak voor jongens die hun emoties laten zien.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik neem dankbaar een servetje aan, en droog mijn tranen af. Ik ben blij dat ik even mijn hart kan luchten, want het is bij mijn vrienden hoogst ongebruikelijk om te huilen. "Ik weet haar naam niet... Maar ik weet vrij zeker dat het een vrouw was." Ik zucht. "Het is niet dat het wat uitmaakt, met een andere vampier was hij ook dood geweest."

    Gérard - Vampier
    Ik lach om haar woorden. "Dus jij denkt dat jij hier degene bent die de beslissingen maakt." Ik neem een stap dichterbij, en ga verder, nu op een dreigendere toon. "Je moet blij zijn dat ik me inhoudt, en je niet meteen leegzuig. Ik vind het best als Fjodor ook komt genieten van de show.." Ik aai zachtjes langs haar wang en grijns. "Maar ik ga toch wel echt uit je nek drinken."

    Milla - Mens.

    Zodra zijn hand mijn wang raakt sla ik hem weg en leg mijn handen in mijn nek. 'Echt niet,' roep ik geschrokken. Zoals ik al zei, dit gaat helemaal niet goed. 'Ik meen het, als je zoiets durft te doen ga ik zo hard gillen dat Fjodor me wel moet horen. En dan is het zo afgelopen,' ik ril van angst. Zijn grijns zit vol slechte dingen en zijn ogen hebben een rare glans. Misschien kan ik beter nu al gillen.


    everything, in time

    Hej, ga mij niet verlinken Runako XD

    Allison - BAD vampier
    Met een glimlach pakte ik wat fris, als ik eenmaal aan wijn begin kan ik niet meer stoppen. Slechte gewoonte, 'Wat ga je met milla doen' vraag ik dan zachtjes, als hij haar gaat veranderen kan hij zich beter een tijdje terugtrekken. 'Ik weet zeker dat wat je ook doet het goedkomt hoor, het lijkt wel alsof jullie voor elkaar gemaakt zijn' ratel ik door 'volgens mij is dat ook zo hoor!' als ik besef wat ik gezegd heb hou ik me mond weer, hij zou een week nadenken. Slim, heel erg slim. 'Ik heb honger' zeg ik dan om van onderwerp te veranderen.'ik ga vanavond op jacht' meld ik hem

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 19:23 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Wees maar niet bang, hij weet niet dat ze Allison heet :]

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik neem dankbaar een servetje aan, en droog mijn tranen af. Ik ben blij dat ik even mijn hart kan luchten, want het is bij mijn vrienden hoogst ongebruikelijk om te huilen. "Ik weet haar naam niet... Maar ik weet vrij zeker dat het een vrouw was." Ik zucht. "Het is niet dat het wat uitmaakt, met een andere vampier was hij ook dood geweest."

    Gérard - Vampier
    Ik merk dat ze van me schrikt, wat me een geweldig gevoel geeft. Ze is bang, echt bang. En Fjodor heeft niets door. "Als of ik bang ben voor Fjodor." Ik grijns naar haar. "In vergelijking met jou miezerige mensenkracht is hij misschien sterk, maar mij zal hij een stuk moeilijker neer krijgen." Ik glimlach duivels naar haar. "En je weet het, belooft is belooft. Je hebt toegestemt dat ik je bloed mag drinken. Je hebt niets gezegd over de plaats waar ik van moet drinken, en bij vampiers ligt de nek toch wel erg voor de hand." Ik begin ongeduldig te worden. Het is altijd leuk om je slachtoffer wat te pesten, een beetje bang te maken, maar mijn dorst is enorm. Haar geur in combinatie met haar angst zorgt voor een gigantische drang om haar bloed te drinken. "Je kunt kiezen. Of ik drink je bloed nu, en Fjodor zal er geen last van hebben. Of hij mag toekijken hoe ik het bloed van zijn geliefde op zuig."

    Milla - Mens.

    Als hij me voor de laatste keuze stelt krijg ik het moeilijk. En zoals hij het zegt, laat me egoïstisch voelen, ik kan Fjodor toch niet laten kijken? 'Oké, doe maar nu. Maar drink me alsjeblieft niet leeg, ik wil nog leven, alsjeblieft,' smeek ik. Ik had nooit zo'n stomme belofte moeten doen. Nog steeds eigenwijs steek ik mijn arm uit. 'Maar niet uit mijn nek, dat doet waarschijnlijk te veel pijn. En het is mijn lichaam, dus ik mag dat kiezen,' hoewel ik het stoer probeer te laten klinken, trilt mijn stem enorm.


    everything, in time

    Das gemeeen :Y)


    Trust me. I'm the doctor

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik ga op de plaats zitten waar Gérard net zat en voorzie ook mezelf van wijn. Heerlijk, de verfrissende smaak van alcohol. Ineens vraagt Allison wat ik met Milla van plan ben. Ik zwijg even.
    'Ik weet het niet,' zeg ik dan peinzend. 'Ik weet het echt niet.' Ik geef onnoemelijk veel om haar, en dat is precies de reden dat deze kwestie zo lastig maakt. Ik kijk vanonder mijn haren naar de zon die aan het ondergaan is. Nu ik veilig en wel binnen zit is de kans dat ik weer levend verschroei niet aanzienlijk groot. Als Allison in al haar enthousiasme zegt dat we voor elkaar gemaakt zijn bloos ik bijna. Ik wil Milla niet kwijt, maar ik wil ook haar leven niet afnemen. Ik sta werkelijk voor een klotedillemma. Alles in mij wil vandaag naast haar liggen en samen met haar in slaap vallen, maar ik kan mijn gast niet alleen laten. Zo ben ik niet opgevoed. Het is verrassend stil in het huis en het feit dat Gérard hier niet even komt opdagen met verhalen over hoe Pearl's bloed al dan niet gesmaakt had verontrust me toch lichtelijk. Desalniettemin heb ik geen zin om hem achterna te gaan. Ik hoef zijn kop voorlopig niet te zien, behalve als ik hem in elkaar mag rammen. En hij kan het maar beter laten om ook maar één vinger naar Milla uit te steken als ik er niet bij ben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yay, nu kan ik de geniale-enge-perv-move doen die ik al de hele tijd in gedachten had 8D
    Elke keer als ik er aan dacht zat ik wel echt zo van... Ew, arme Milla O_o
    Maar goed, hier komt hij (A)

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik neem dankbaar een servetje aan, en droog mijn tranen af. Ik ben blij dat ik even mijn hart kan luchten, want het is bij mijn vrienden hoogst ongebruikelijk om te huilen. "Ik weet haar naam niet... Maar ik weet vrij zeker dat het een vrouw was." Ik zucht. "Het is niet dat het wat uitmaakt, met een andere vampier was hij ook dood geweest."

    Gérard - Vampier
    Ik grijns. Mijn woorden hebben geholpen. Ook al had ik Fjodor natuurlijk extra kunnen irriteren als hij erbij was, er was toch de kans geweest dat hij had ingegrepen. En dat kan ik niet gebruiken. "Tuurlijk, ik laat je leven. Als je niet lastig doet in ieder geval." Ik grijns als ik de angst in haar ogen zie. Omdat ik geen zin heb ik extra gekloot besluit ik dat een arm ook goed is. Ik pak haar linkerarm vast en volg zachtjes met mijn vinger de weg van haar slagader. Het kwijl druipt volgens mij haast uit mijn mond, en ik slik het snel weg. Ik aai even langs Milla's kaaklijn en kijk haar grijnzend aan. "Daar gaan we dan." Ik lik langs haar arm, en voel hoe ze rilt. Ik grijns weer en druk een kusje op haar pols. Ik voel hoe ze van me walgt, en me weg wil slaan. En wat geeft het toch een geweldig gevoel dat ze dat niet durft. Dan bijt ik zachtjes in haar pols, maar net niet hard genoeg om de huid te doorboren. Ik snuif nog een keer haar geur op, en ram dan zonder waarschuwing mijn hoektanden in haar slagader. Haar heerlijke warme bloed voelt geweldig aan in mijn keel, maar toch verlies ik mijn zelfcontrole niet. Het is belangrijk dat ik Milla in leven houd, want ik zit niet te wachten op de wraak van Fjodor als haar iets ernstigs overkomt.

    Milla - Mens.

    Ik ril nog steeds en adem weer een paar keer diep in en uit om tot rust te komen. Ik walg van de manier hoe hij over mijn kaaklijn en mijn pols wrijft en er vervolgens een kusje op geeft. Ik doe mijn ogen dicht en hoop dat het voorbij is. Plots voel ik hoe zijn tanden hard mijn huid doorboren, omdat het zo onverwachts is slaak ik een kleine gil. Fack, dit doet pijn. Ik voel zijn tanden in mijn huid prikken. 'Genoeg zo Gérard, stoppen nu,' dwing ik.


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik neem dankbaar een servetje aan, en droog mijn tranen af. Ik ben blij dat ik even mijn hart kan luchten, want het is bij mijn vrienden hoogst ongebruikelijk om te huilen. "Ik weet haar naam niet... Maar ik weet vrij zeker dat het een vrouw was." Ik zucht. "Het is niet dat het wat uitmaakt, met een andere vampier was hij ook dood geweest."

    Gérard - Vampier
    Ik hoor hoe Milla me zegt te stoppen, maar ga nog even door. Ik weet dat ik nog lang niet zoveel gedronken heb als ik wou, maar ik moet me inhouden. Op een gegeven moment kom ik omhoog en lik het bloed van mijn tanden af. Ik knik nog even naar haar en grijns. "Zo erg was dat toch niet." Ik grinnik. "Wat mij betreft best voor herhaling vatbaar." Dan loop ik weg, een geschokte Milla achterlatend. Ik kan nu maar beter snel wegwezen, want het zal niet lang duren voor Fjodor de bloedgeur heeft opgepikt...

    Oh dit was echt gaaf om te lezen _O_

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik neem nog een slok van mijn wijn en sla mijn been over het andere, al peinzend over mijn probleemkwestie. Dan dringt een schrikbarend bekende geur mijn neusgaten binnen. Mijn ogen kruisen die van Allison.
    'Ruik jij.. wat ik ruik?' vraag ik even. Aan haar blik te zien heeft ze het ook opgevangen. 'Jezus christus!' vloek ik en spring overeind, waarna ik met een pure adrenalinestoor door mijn lichaam naar boven sprint. Ik heb maar een fractie van een seconde nodig om te bepalen waar de geur vandaan komt. Ik vlieg op de slaapkamer af en smijt de deur open. Ik ruik de onmiskenbare geur van Milla's bloed en de geur van.. Gérard. Ze kijkt me aan alsof ze een spook heeft gezien en nu pas valt haar bebloede arm me op. Mijn mond valt open, met name om het feit dat hij haar slagader heeft doorgebeten.
    'Godverdomme!' vloek ik nogmaals en hol zo snel mogelijk op een lade af, die ik met geweld opentrek. Ik vind wat witte linnen - altijd handig voor het geval dat - en bind het strak om haar pols. Ik heb nog steeds niks gezegd, puur om het feit dat er zich zo veel afspeelt in mijn hoofd. Met name de intense woede voor Gérard. Als ik klaar ben met verbinden neem ik haar in mijn armen en schud haar licht wakker. 'Alles goed?' vraag ik haast fluisterend. Het verbaast me dat ik zo mijn kalmte bewaar. Milla's bloed kleeft nu letterlijk aan mijn handen en ik doe mijn uiterste best om het niet op te zuigen. Langzaam breng ik mijn vingers naar mijn mond. Fjodor, stop! Het gaat om haar, niet om jou!


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh God, nu maakt Fjodor me ook nog bang!:'D

    Milla - Mens.

    Wanneer Gérard wegloopt blijf ik geschrokken zitten. Mijn arm bloed als een gek en het doet enorm zeer, maar ik kan mezelf niet zover krijgen om op te staan. Vervolgens klinken er voetstappen op de trap. Fjodor stormt de kamer binnen, vloekt en begint als een gek van alles te doen. Nog steeds kan ik niets zeggen, ik voel me ontzettend moe. Als hij iets wits om mijn arm bindt trek ik een pijnlijk gezicht en bijt zo hard op mijn lip, dat ook die bijna begint te bloeden. "Alles goed?" hoor ik hem fluisteren wanneer ik in zijn armen ben. Ik knik voorzichtig, nog steeds geschrokken. Ik ga nu niet zielig liggen doen dat het pijn doet, het is mijn eigen schuld. Ik wil hem zeggen dat het me spijt dat ik hem niet heb gehaald, maar het is alsof mijn mond dichtgenaaid zit. Ik sluit even mijn ogen en adem diep in, hierdoor zie ik niet wat Fjodor doet, maar ik ben allang blij dat hij er is.


    everything, in time

    Het was ook vet leuk om te schrijven 8D

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik neem dankbaar een servetje aan, en droog mijn tranen af. Ik ben blij dat ik even mijn hart kan luchten, want het is bij mijn vrienden hoogst ongebruikelijk om te huilen. "Ik weet haar naam niet... Maar ik weet vrij zeker dat het een vrouw was." Ik zucht. "Het is niet dat het wat uitmaakt, met een andere vampier was hij ook dood geweest."

    Gérard - Vampier
    Ik hoor Fjodor naar boven stormen en schiet snel een kamer in. Ik kan me maar beter even gedeist houden. Ik had verwacht dat ik na het drinken van Milla's bloed wel verzadigd zou zijn, maar eigenlijk heeft het mijn dorst juist aangewakkerd. Ik lik mijn lippen af en doe een raam open. Misschien kan ik als tussendoortje een hert vangen.. Niet dat dierenbloed ooit kan tippen aan mensenbloed, maar ik heb nu bloed nodig, en snel ook. Als ik Fjodor hoor vloeken spring ik snel het raam uit. Ik voel me ietwat laf, maar ik weet dat je beter voorzichtig kunt zijn als Fjodor pissig is. Ik land op de grond en ren snel het bos in.

    Oeeh, zou Fjodor de verleiding kunnen weerstaan? -ghehe, nu is het net een reclame-
    En Gérard is eng, haha hij heeft nog niet genoeg?oO'


    everything, in time