• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22)


    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 0:05 ]


    everything, in time

    Nee jonge, hij is pas net begonnen 8D
    Inderdaad trouwens net zo'n reclame voor een slechte soap ofzo XD
    Maar ik ga nu slapen... Ik ben moe X]

    Fjodor - Slechte vampier.

    Als ik merk dat het bloed opgehouden is met sijpelen veeg ik gauw mijn rode handen af en ga bij haar op bed zitten. Ze ziet er nog steeds gechoqueerd uit. Voorzichtig leg ik een arm om haar heen en trek haar zachtjes tegen me aan. Een paar momenten passeren in stilte.
    'Heeft hij je pijn gedaan, op welke manier dan ook?' vraag ik dan rustig. Veel rustiger dan ik zelf had verwacht, want diep in me woedt een ware storm die niks liever wil dan Gérard grijpen en hem om genade laten smeken. Ik aai zachtjes over haar schouder, in de hoop dat het haar tot rust brengt. 'Ik blijf nu bij je,' zeg ik dan zacht, maar vastberaden. 'Kom maar, het is goed.' Ik neem haar in mijn armen en wieg haar heel voorzichtig heen en weer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aaaw wat een schatje!ö

    Milla - Mens.

    Pijn? Ja. Hij heeft mijn huid en vervolgens mijn slagader doorboort. Toch zeg ik van niet. 'Het was een belofte,' zeg ik eigenlijk meer tegen mezelf dan tegen Fjodor. Zijn aanrakingen en de rustige manier waarop hij tegen me praat zorgen ervoor dat ik zin heb om in huilen uit te barsten. Maar ik doe het absoluut niet en vecht tegen de tranen. Maar als hij zegt dat hij bij me blijft, het goed is en me zachtjes heen en weer wiegt ontsnapt er toch een, zodra ik hem over mijn wang voel glijden veeg ik hem weg. Ik leg mijn hoofd zachtjes tegen Fjodors borst en laat hem me heen en weer wiegen, het werkt ontzettend rustgevend en langzaam maar zeker kan ik de juiste woorden weer vinden. 'Het spijt me dat ik niet heb gewacht tot jij er was, maar ik wilde niet dat je zou zien hoe hij me leeg zou zuigen. Hij zei dat hij dat ging doen als ik jou erbij zou halen,' leg ik uit. De woorden van Gérard blijven door mijn hoofd spoken: voor herhaling vatbaar.
    Ik snap Fjodor niet. Hij zou boos op me moeten zijn dat ik niet op hem heb gewacht, moeten schreeuwen dat het mijn schuld is. Maar inplaats daarvan is hiij ongelooflijk lief en zorgzaam.
    'Het spijt me,' fluister ik nog eens.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 22:37 ]


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Terwijl we even zwijgend op haar bed zitten en ik met de armen om haar heen geklemd zit vertelt ze langzaam over de hele kwestie met Gérard. Ik word met de woorden die ik hoor kwader en kwader. De verdomde klootzak! Vuile lafaard, gore hondenlul! Ik ga je met m'n eigen handen afmaken! Zo gooi ik nog meer kwade wensen door mijn hoofd terwijl mijn lichaam rustig heen en weer blijft wiegen, met het hare in mijn armen. Ik ben niet iemand die ervan houdt zijn woede te verbergen. Ik zou hem het liefst achteraan willen gegaan en hem flink laten lijden, maar Milla heeft al genoeg ellende meegemaakt. Gérard krijgt zijn deel van míjn belofte nog wel. En ik beloof plechtig dat ik hem hiervoor ga laten boeten.
    'Het is jouw schuld niet. Er was niks dat je zou kunnen doen. Ik daarentegen..' Ik zwijg. 'Gaat het alweer een beetje met je pols?' Ik pak de slanke arm en kus voorzichtig de rug van haar hand. Oh god, dat bloed.. Fjodor, wegwezen! Weg daar! Ik laat de arm snel weer los.
    'Ik moet er nog steeds aan wennen,' zeg ik glimlachend en druk een kus op haar voorhoofd. 'Zullen we gaan slapen? Nu ben je veilig.' Ik zal zo wel pijlsnel naar beneden schieten om Allison een kamer toe te wijzen waar ze wat rust in kan vinden aangezien het nu nog te warm is om te gaan lopen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Als hij op het punt staat zich weer te verontschuldigen kan ik het niet laten even te lachen. 'Dit kan onmogelijk jouw schuld zijn, alles gebeurde achter je rug om, dus haal die rare gedachte maar uit je hoofd,' protesteer ik. Dan vraagt hij hoe het met mijn pols is. Hij tilt mijn arm op en geeft een kusje op de rug van mijn hand, waarnaar hij die snel weer loslaat. "Ik moet nog er nog steeds aan wennen," glimlacht hij. Ik glimlach terug. 'Het is oké, je doet het prima,' stel ik hem gerust. God, wat hou ik toch van hem. Ik knik als hij vraagt of we maar eens zullen gaan slapen. Een beter idee had hij niet kunnen voorstellen. 'Alleen als je echt de héle tijd bij me blijft,' antwoord ik. Ik zit niet op nog een bezoek van Gérard te wachten. Het valt te verwachten dat Fjodor Gérard terug zal pakken. Ik hoop niet dat hij het al te hard doet. Ondanks wat Gérard heeft gedaan, heeft hij zich -technisch gezien- wel aan de belofte gehouden.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    'Beloofd,' zeg ik en kom overeind. 'Behalve nu even, ik moet Allison gauw een kamer toewijzen. Ik ben zo snel mogelijk terug. Geen zorgen, hij is hier niet.' Ik kan het weten, ik ben degene die hem kan ruiken. Ik sprint vliegensvlug naar beneden, waar ik Allison tegenkom.
    'Ik ben van plan wat rust te nemen, als je het niet erg vindt. De derde kamer links is de logeerkamer. Als je wat wil slapen, wees zo vrij. En bedankt voor je hulp,' zeg ik met een glimlach. 'Als je behoefte hebt aan nog meer drinken, ga gerust je gang. Daar staat het voor. Nu ga ik even wat rust nemen.'
    Ik loop weer naar boven en sluit de deur van de slaapkamer. Ik ontdoe mezelf van mijn shirt, schoenen en broek en neem plaats in het bed. Mijn huid voelt al een stuk beter aan dan dat hij vanochtend aanvoelde. Sterker nog: er zijn nagenoeg geen sporen meer van wat er bijna gebeurd was.
    'Kom je?' vraag ik terwijl ik al liggend over haar rug aai. God, wat ruikt ze lekker. Ik zou niets lievers willen dan haar naast me.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    In de tijd dat Fjodor weg is luister ik naar ieder geluidje wat er is, gelukkig is hij niet lang weg en is hij al snel weer terug in dezelfde kamer. Hoe hij het doet weet ik niet, maar hij ligt alsnog eerder in zijn bed dan ik. Jammer, dat prachtige en lekkere lichaam weer onder de dekens weggestopt. "Kom je?" vraagt hij, met zijn hand strelend over mijn rug. Ik knik en glimlah even. Ik hoef me alleen maar om te draaien en mijn benen in het bed te gooien. Deze keer kruip ik gelijk tegen hem aan en ga zo liggen dat hij vrijwel niets anders kan dan mij omarmen. En hoewel het niet de meest perfecte omstandigheden zijn, is het alsnog een heerlijk gevoel om in zijn sterke armen te liggen. 'Bedankt dat je zo snel bent gekomen, slaap lekker, lief.'


    everything, in time

    Omfg, ik mocht voor het eerst schakelen en dat was zoo geil :9~
    -kuch- back to business.

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik sla de armen om haar heen en druk een kus op haar kruin.
    'Slaap lekker.' Ik sluit de ogen, maar vreemd genoeg kan ik de slaap niet vatten. Mijn geest is nog steeds rusteloos en wil niets liever dan Gérard onder handen nemen. Hij moet het gehoord hebben. Hij moet gehoord hebben dat ik per se wilde dat ik erbij was! Waarom ging hij dan toch alleen achter haar aan? Het bevalt me alleszinds niet. Ik probeer me van de situatie te distantiëren en de slaap te pakken. Het lukt me niet en alle mogelijke theoriën komen weer opspelen. Hij had niks bij haar te zoeken, niks te verbergen! Hij zou er toch van moeten genieten als ik toekeek hoe hij haar bloed dronk? Hem kennende en de sadist die hij was zou hij er nog van genieten ook. Tenzij hij.. mijn adem stokt. Tenzij hij meer wilde dan alleen haar bloed. Nu ben ik klaarwakker. Mijn ogen flitsen naar Milla, die volgens mij de slaap al te pakken heeft. Haar ademhaling is vredig. Ik ga het haar vragen. Er zit niks anders op. Zodra ze wakker is ga ik het haar vragen. Ik ga weer liggen, laat mijn arm over haar taille glijden en sluit de ogen, om uiteindelijk vermoeid weg te zakken in mijn slaap.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahahah, supergaaf! Rijlessen gaan dus goed? Ik heb nu eindelijk vakantie!(:

    Milla - Mens.

    Wanneer ik na een hele tijd weer wakker word, kan ik me niet eens meer herinneren dat ik in slaap was gevallen. Zo vast heb ik geslapen, ik was dan ook doodop, waarschijnlijk vanwege het bloedverlies. Fjodors armen rond mijn taille en de manier waarop hij slaapt zorgen ervoor dat ik niet kan bewegen, niet eens wil bewegen. Daarom kijk ik naar hoe hij slaapt en glimlach even; wat een ontzettend schattig gezicht! Als hij dan eindelijk zijn ogen opent kan ik het ook niet laten even te lachen. 'Goodmorning sunshine, heb je lekker geslapen?' vraag ik terwijl ik even door mijn ogen wrijf om de slaap weg te halen. Ik hoop dat hij wel goed geslapen heeft, het zou niet goed zijn als hij nog lang wakker zou hebben gelegen vanwege Gérard of mij. Oh, juist, Gérard. Waar zou hij uithangen? Ik hoop hier zo ver mogelijk vandaan, gelukkig heb ik Fjodor. Zolang hij er is, ben ik veilig.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    Nadat ik een vervelende droom heb weggejaagd word ik wakker en kijk recht in Milla's ogen. Ik trek een brede grijns.
    'Er is er één wakker zo te zien,' zeg ik glimlachend. Mijn hand zoekt zijn weg langs het zwarte shirt en ik vind uiteindelijk haar ruggengraat. Haar huid voelt ongelofelijk zacht en soepel aan. 'Ik heb prima geslapen.' Dan herinner ik me mijn voornemen weer.
    'Ik wil wat weten.. wat belangrijks. Wilde Gérard nog wat anders van je behalve je bloed?' Een directe vraag, maar ik stel hem kalm en beheersd. 'Want als er iets is dat hij heeft geflikt waar ik niet bij was, zeg het alsjeblieft en blijf er niet mee rondlopen.' Er speelt een ongelofelijk verloren gedachte op, namelijk het feit dat ze door mij in nog meer ellende terecht is gekomen. Haar leven ging goed en wel tot ik kwam opdagen. Nu wordt ze keer op keer geconfronteerd met angst en de dood. Ik zucht haast onmerkbaar. Misschien was Romy's suggestie zo gek nog niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens.

    Ik lach. 'Haha, ik ben allang wakker. Maar fijn dat jij goed hebt geslapen,' glimlach ik. Zijn plotselinge vraag laat me lichtelijk schrikken. Zo had ik er nog helemaal niet over nagedacht. Ik wilde er zo ook helemaal niet over na denken. 'Hoe bedoel je?' vraag ik, maar ik weet zeer goed wat hij bedoelt. Ik denk na over de situatie, Gérards lik over mijn arm, hoe hij me aansprak met schoonheid en het kusje dat hij op mijn pols plantte. Als dat zo is, als hij meer wil dan mijn bloed, heb ik een probleem. 'Ik weet het niet,' zucht ik. Ik geloof dat ik het antwoord wel weet, maar ik durf het niet hardop te zeggen. Bang dat het dan pas realiteit wordt. Ik wil het niet, ik wil niet dat Gérard meer neemt.
    Ik kijk Fjodor even aan en sla mijn ogen snel weer neer. 'Denk je echt dat hij meer wil? Hij heeft mijn bloed gehad, dat was de afspraak, meer niet,' het is niet eerlijk. Ik zou nooit tegen Gérard op en Fjodor kan niet 24/7 bij me zijn, dat kan ik nooit van hem verlangen.


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik neem dankbaar een servetje aan, en droog mijn tranen af. Ik ben blij dat ik even mijn hart kan luchten, want het is bij mijn vrienden hoogst ongebruikelijk om te huilen. "Ik weet haar naam niet... Maar ik weet vrij zeker dat het een vrouw was." Ik zucht. "Het is niet dat het wat uitmaakt, met een andere vampier was hij ook dood geweest."

    Gérard - Vampier
    Ik merk dat de zon op begint te komen, en snel ren ik door het bos. Ik ruik een ree, en snel ren ik de geur achterna. Mijn instinct neemt het over, en voor ik het weet heb ik de hals van de ree al tussen mijn tanden. Zijn bloed smaakt geweldig, maar niet zo heerlijk als het bloed van Milla. Als ik de laatste druppel uit het dier heb gezogen ren ik snel terug naar ons huis, de vlekjes licht ontwijkend.

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik ga rechtop zitten.
    'Ik weet het niet, ik weet het echt niet.' Ik neem haar in mijn armen en overpeins alle mogelijkheden. Het was totaal niks voor Gérard om achter een mens aan te gaan voor andere doeleinden dan het bloed, maar ik zie het wel aankomen omdat hij niks liever wil dan mij stangen. Hoe dan ook blijft hij met zijn gore poten van haar af, ook al moet ik hem ervoor vermoorden. Een dooie meer of minder op mijn lijst moet geen probleem zijn, denk ik bloeddorstig.


    No growth of the heart is ever a waste

    Milla - Mens

    Fjodor gaat overeind zitten en trekt mij met zich mee, ik leun op mijn arm om mezelf overeind te krijgen, wat toch meer zeer deed dan ik had verwacht. 'Kut,' roep ik. Hoezo doet mijn arm nog steeds pijn? Ik overdrijf vast.
    "Ik weet het niet, ik weet het echt niet," zegt Fjodor, niet bepaald het antwoord dat ik wil horen. 'En wat ga je dan doen als hij inderdaad meer wil? Je kunt niet áltijd bij me zijn. En stel, je hebt Gérard te pakken, dan ga je hem toch zeker niet vermoorden? Hij is een vampier en doet gewoon wat hij.. moet, zeg maar. Misschien niet op een leuke manier, maar het blijft zijn aard. Jij hebt ook zulke dingen gedaan, toch? Dan vind ik eigenlijk niet dat je Gérard om zo'n reden mag vermoorden,' het komt er gemener uit dan ik bedoeld had, maar ik meen het wel.


    everything, in time

    Fjodor - Slechte vampier.

    'Om welke reden dan wel?' kaats ik scherp terug. 'Als hij al het bloed uit je lijf heeft gezogen? Mag ik hem dan wel om zeep helpen? Ja, ik heb ook flink wat bloed aan mijn handen en dat ontken ik niet, maar geloof me, daar heb ik zelf ook flink wat klappen voor gehad. Het is heus niet de eerste keer dat ze me in de zon lieten verbranden.' Het allerlaatste waar ik nu op zit te wachten zijn praatjes over wat ik met Gérard moet doen. Natuurlijk ben ik niet van plan hem meteen om zeep te helpen, ik ga hem eerst duidelijk maken dat hij van haar af moet blijven. Ik voel me verloren. Nu ben ik ineens de slechterik. Ik snuif even kort spottend om mezelf. Dat ben je altijd al geweest, Fjodor Kharkov. Ik zucht even geergerd en kijk nu voor me uit. Hij is terug, bedenk ik me dan. Hij is terug en dat is een behoorlijke aanslag op mijn humeur.
    'Gaat het met je arm?' vraag ik nu op een rustiger toon.


    No growth of the heart is ever a waste