• Wat is dat toch met mijn naam?:'D Haha, superveel mensen noemen mij Marleentje. Hoewel ik toch 1.76 ben!(cat)
    Mijn leraar aardrijkskunde, wiskunde en Nederlands doen dat. Mijn leraar Latijn trouwens ook en zelfs mijn leraar Duits van vorig jaar deed dat, terwijl hij zelf heel klein is.(':
    En nu net Kirsten ook al en ik geloof dat Nynke het ook al eens heeft gezegd. Nu ik het erover heb, Krull volgens mij ook! En Nikki dus ook al, dankjewel Nikki voor je eerlijkheid. En Serena komt ook nog even bij de club, die was ik vergeten..:Y)

    Wie heeft er ook zoiets met zijn/haar naam?(nerd)

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 15:07 ]


    everything, in time

    Ik noemde jou ook Marleentje haha.


    Your make-up is terrible

    Mensen kunnen mijn naam vaak niet onthouden. Ook erg lastig! Of vanwege mijn lengte (ik ben 1.60 m) word ik vaak ik Ilse de "lange" of Ilse de korte genoemd.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mensen kunnen mjin naam niet uitspreken, je spreekt het nl. uit als SENNA :S


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Iedereen noemt mij altijd Dennie


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Neh, geloof het niet?

    (Maar ze schrijven mijn naam wel altijd verkeerd. ipv Marjolijn schrijven ze dan Marjolein)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Mensen noemen mij altijd Kirst, Kirstje, Kirstie. Terwijl ik niet klein ben in zowel lengte als breedte niet, dus Kirstje snap ik al helemaal niet.

    Jij bent 2 a 3 centimeter kleiner als mij, dus voor mij ben je een Marleentje. En je hebt iets schattigs over je, dus vandaar (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Sommige mensen zeggen Majke. Terwijl ik toch echt Meike heet.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Onbekenden zeggen altijd Marit en dan moet ik ze altijd verbeteren ._.
    En door vrienden enzo wordt ik eigenlijk altijd Mar genoemd, tja xd
    En ik erger me dood aan mijn vader, want die begint altijd 'Maria Maria Mariaaaa' te zingen of 'Mariaa Magdalena'. Hmmm, kuchkuch.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 15:06 ]


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ongeveer iedereen noemt mij Laurake ;'D
    Toen ik negen jaar was veranderde ik van school en belande ik in een klas waar al een Laura zat. En aangezien ik de kleinste was, hadden we afgesproken met de leerkrachten dat ik 'Laurake' werd.
    Sinds het middelbaar noemen leerkrachten mij niet meer zo, maar mijn nieuwe vrienden nemen die gewoonte wel over van mijn oude vrienden, haha.
    Maar ik ben ook echt maar 1.61, dus dat kan nog wel.(krul)


    effort never betrays you

    Ik heet Dilara, en ik heb daar geen last van.. soms zeggen ze Dilala, dat is irritant. of ze zeggen Dilara, met een korte i zeg maar. :Y)


    We accept the love we think we deserve.

    Marleentje is gewoon leuk om te zeggen :').


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    KirstenSnaps schreef:
    Mensen noemen mij altijd Kirst, Kirstje, Kirstie. Terwijl ik niet klein ben in zowel lengte als breedte niet, dus Kirstje snap ik al helemaal niet.

    Jij bent 2 a 3 centimeter kleiner als mij, dus voor mij ben je een Marleentje. En je hebt iets schattigs over je, dus vandaar (nerd)


    Wat wil jij daarmee zeggen?:'D Jij moet eens met mijn moeder praten.(cat) Hoezo nou schattig?:C


    everything, in time

    Ze noemen me vaak Renéetje en mijn naam word altijd fout geschreven.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn leerkracht godsdienst noemt mij ook Jelenatje. Maar beter dan mijn leerkracht Latijn die me juffrouw [achternaam] noemt, muhaha. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    JA, want je bent zo'n onschuldig (schijn), lief - ik wilde klein zeggen - meisje :9~ En van iedereen met een Snoopy pyama wordt zijn naam nou eenmaal verkleind.


    "I shut my eyes in order to see.'