• Zijn jullie al eens zo verliefd geweest dat je er alles voor over zou hebben om de relatie te doen lukken of om er één op te starten?

    Ik vroeg me dat af (nerd)

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 21:58 ]


    Only losers can act the way you do

    Op dit moment (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik ben wel verliefd geweest, maar ik heb sowieso nog nooit een relatie gehad(nerd)


    rules don't stop me

    Nee.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    As we speak.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 21:57 ]


    Bored.

    Ja


    Your make-up is terrible

    Nee


    You can run but not hide

    Juwpz, op dit moment ook...
    Maar tot nu toe heeft het nog nooit gewerkt en ben ik zo onzeker als wat of die jongen die ik nu leuk vind mij ook leuk vind --'


    dream, dare, fly!

    Niet echt nee.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ANNExROCKT schreef:
    Juwpz, op dit moment ook...
    Maar tot nu toe heeft het nog nooit gewerkt en ben ik zo onzeker als wat of die jongen die ik nu leuk vind mij ook leuk vind --'
    Ik heb dat ook. Dat is dus echt niet goed voor je zelfvertrouwen. Liefde is zo vernietigend ._.


    Only losers can act the way you do

    Ja dat ben ik op dit moment.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Destroyed schreef:
    (...)Ik heb dat ook. Dat is dus echt niet goed voor je zelfvertrouwen. Liefde is zo vernietigend ._.


    Ja inderdaad! Ö


    dream, dare, fly!

    Jazeker. Ik zou er echt alles voor over hebben. Helaas heb ik op dit moment een crush op iemand die ik waarschijnlijk nooit meer zal zien (N)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ja en nee, op het moment ben ik heel verliefd en ik bedenk de gekste dingen waardoor hij me zou zien staan. Maar uitvoeren doe ik niet, te verlegen voor.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    nuu :')


    --