• Of eigenlijk kan ik gewoon niet meer. Mijn klas pest me en mijn ouders nemen me niet serieus en blijven me maar naar school sturen. Iedere dag krijg ik honderd keer te horen hoe ik waardeloos en lelijk ik wel niet ben. Er is nog nooit een dag geweest dat ze iets positiefs konden zeggen. En het ging juist een tijd goed me, en nu is het weer helemaal terug gezakt. Eindelijk zag ik weer het nut in van leven en nu is het weg. Ik voel me gewoon vreselijk en waardeloos.
    Ik weet niet meer wat ik moet doen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ga naar de directie met het bericht dat je ouders je niet serieus willen nemen.


    Let it come and let it be

    Zoek een vertrouwenspersoon meteen!
    Of mijn creatief therapeut, die verricht wonderen.


    SLOAN.

    Counterpoise schreef:
    Ga naar de directie met het bericht dat je ouders je niet serieus willen nemen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Begrijpelijk. Heb je hier al eens met je mentor over gepraat of zo?


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Counterpoise schreef:
    Ga naar de directie met het bericht dat je ouders je niet serieus willen nemen.


    comfort in c h a o s

    Kaulitzcest schreef:
    Begrijpelijk. Heb je hier al eens met je mentor over gepraat of zo?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Awww :( Dat is ernorm klote. Ga naar de vertouwens persoon of naar je mentor. Zij zijn verplicht er iets aan te doen. Het is echt flauw dat je ouders je niet serieus nemen :S Je moet het er echt met iemand van school over hebben, dit kan zo niet. Maak zo snel mogelijk een afspraak, dit moet stoppen. Sterkte :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Waarom nemen je ouders je niet serieus?
    Dat is al gewoon fout.

    Maar ga naar je mentor?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Je moet erover praten met een mentor of de directeur.


    26 - 02 - '16

    Ik ben er zeker van dat je een van de meest mooie en waardevolle personen ter wereld bent ookal ken ik je niet.

    Anyways, heb je hier al eens over gepraat met je mentor/titularis?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ga naar een motorbende en vraag of ze je willen helpen die mensjes een beetje bang te maken dat deed een vriendin van mij eens ze heeft nooit meeer last gehad van die gozer

    Ik heb mijn hulpverlenen gebelt en hij komt maandag langs om thuis te praten. Maandag hoef ik dus niet naar school, want als ik daar eenmaal ben kan ik weer naar huis. Waarschijnlijk wordt ik overgeplaatst naar een andere school. Zelfde opleiding, andere locatie. : )


    Ik ben gemeen xoxo

    Asmodeus schreef:
    Ik heb mijn hulpverlenen gebelt en hij komt maandag langs om thuis te praten. Maandag hoef ik dus niet naar school, want als ik daar eenmaal ben kan ik weer naar huis. Waarschijnlijk wordt ik overgeplaatst naar een andere school. Zelfde opleiding, andere locatie. : )


    Gelukkig maar. Veel plezier op je nieuwe school. (;


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Asmodeus schreef:
    Ik heb mijn hulpverlenen gebelt en hij komt maandag langs om thuis te praten. Maandag hoef ik dus niet naar school, want als ik daar eenmaal ben kan ik weer naar huis. Waarschijnlijk wordt ik overgeplaatst naar een andere school. Zelfde opleiding, andere locatie. : )


    Dat zou echt een goede oplossing zijn! Ik hoop echt dat het in orde komt! : )


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Asmodeus schreef:
    Ik heb mijn hulpverlenen gebelt en hij komt maandag langs om thuis te praten. Maandag hoef ik dus niet naar school, want als ik daar eenmaal ben kan ik weer naar huis. Waarschijnlijk wordt ik overgeplaatst naar een andere school. Zelfde opleiding, andere locatie. : )

    Yay for you. (bloos)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.