• Wat is dat toch met mijn naam?:'D Haha, superveel mensen noemen mij Marleentje. Hoewel ik toch 1.76 ben!(cat)
    Mijn leraar aardrijkskunde, wiskunde en Nederlands doen dat. Mijn leraar Latijn trouwens ook en zelfs mijn leraar Duits van vorig jaar deed dat, terwijl hij zelf heel klein is.(':
    En nu net Kirsten ook al en ik geloof dat Nynke het ook al eens heeft gezegd. Nu ik het erover heb, Krull volgens mij ook! En Nikki dus ook al, dankjewel Nikki voor je eerlijkheid. En Serena komt ook nog even bij de club, die was ik vergeten..:Y)

    Wie heeft er ook zoiets met zijn/haar naam?(nerd)

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 15:07 ]


    everything, in time

    Courtesan schreef:
    (...)

    Gedaan (cat)


    Aahahahw! Ik wil er een topic over maken, maar dat kan niet want ik moet mee boodschappen doen.(huil) Daar heb ik een hekel aan.(';


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Aahahahw! Ik wil er een topic over maken, maar dat kan niet want ik moet mee boodschappen doen.(huil) Daar heb ik een hekel aan.(';


    Haha, dan maak je een topic als je terug komt :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Haha, dan maak je een topic als je terug komt :Y)


    Nee, het kan nu al. Want ik hoef niet meer mee.:Y)


    everything, in time

    Voiceless schreef:
    (...)

    Origineel. :'D

    -Steekt vinger op- Geestje :Y)

    Oh, ik ga jou vanaf nu ook zo noemen. :Y)
    Jouw naam trekt dat gewoon aan. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Je wilt echt niet al mijn bijnamen weten.. ;')
    Jas, Miene, Jasmientje, Jasmijn, Yasmin, Yasmine enzovoort.
    Het is Yasemin (wat je uitspreekt als Ja-se-min) maar ik heb er Jas-mien van gemaakt omdat iedereen dat makkelijker vond en ik het persoonlijk mooier vond klinken(nerd)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Niekje :P


    Life is hard and then we die

    mij noemen ze altijd cynthinee ipv cynthia xD

    Bijna elke leraar die ik heb ik Brits/Iers/Schots, dus die zeggen mijn naam heel spastisch met een Engels accent. In het Nederlands is het al erg genoeg. En één leraar noemt me Little Miss Sunshine haha :')


    Your call, Detective Shinypants.

    De vrienden van mijn ouders noemen me nog allemaal Belleke, dat komt nog van vroeger op vakantie. :/ Maar de meeste spreken me gewoon aan met Isabel of Bol. Op die twee reageer ik nog het meest. En nog een paar varianten van mijn achternaam maar die ga ik niet opnoemen.
    Gelukkig noemen ze me trouwens niet Isabelleke want ik ben toch maar 1.60m. (krul)

    Ze kunnen gewoon niks met mijn naam, dus ik heb er geen last van:Y).

    Maarja.. de leraren op onze school zijn gewoon dom(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Vanaf groep een kwam ik al bij een vriendin van me thuis, dus ik werd toen Reintje genoemd. Sindsdien heet ik nog steeds Reintje, ook al ben ik 18. Dus als ik haar moeder een keer tegen kom in de winkelstraat ofzo is het; Hee Reintje!..
    Nou dat tje mag nu toch wel eens weg hoor.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Altijd beter dan dat ze je "Eh... Meisje?" noemen.


    Our perspective only changes when we change our position.