• Wat is dat toch met mijn naam?:'D Haha, superveel mensen noemen mij Marleentje. Hoewel ik toch 1.76 ben!(cat)
    Mijn leraar aardrijkskunde, wiskunde en Nederlands doen dat. Mijn leraar Latijn trouwens ook en zelfs mijn leraar Duits van vorig jaar deed dat, terwijl hij zelf heel klein is.(':
    En nu net Kirsten ook al en ik geloof dat Nynke het ook al eens heeft gezegd. Nu ik het erover heb, Krull volgens mij ook! En Nikki dus ook al, dankjewel Nikki voor je eerlijkheid. En Serena komt ook nog even bij de club, die was ik vergeten..:Y)

    Wie heeft er ook zoiets met zijn/haar naam?(nerd)

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 15:07 ]


    everything, in time

    Nazgul schreef:
    JA, want je bent zo'n onschuldig (schijn), lief - ik wilde klein zeggen - meisje :9~ En van iedereen met een Snoopy pyama wordt zijn naam nou eenmaal verkleind.


    Ssssssht! Dat was geheim! Mijn Snoopy pyjama.(nerd) Haha, onschuldig? Moet jij ook met mama praten!(cat)


    everything, in time

    Er is een leraar die soms Ingalientje zegt.. Best wel leuk :')


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ze noemen me vaak Juul .___. Mijn naam verkleinen heeft geen nut. Of ze spreken Julia in het Engels uit, als djulia. Maar het is gewoon oerhollands Julia :'(


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Progeny schreef:
    (...)

    Wat wil jij daarmee zeggen?:'D Jij moet eens met mijn moeder praten.(cat) Hoezo nou schattig?:C
    De grootste monsters kunnen schattig zijn ;3 -in mijn ogen dan, en nee ik zeg niet dat je een monster bent, hahaha-


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik word altijd Kate/Kath genoemd, terwijl ik juist Kathy heet vanwege mijn lengte (1.58).


    Today will be Girl's Day party with you~

    Bij mij doen ze dat niet. Alleen soms afgekort ofzo. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    De grootste monsters kunnen schattig zijn ;3 -in mijn ogen dan, en nee ik zeg niet dat je een monster bent, hahaha-



    Haha, rawr! Ik eet je op als je mij nog één keer schattig noemt hoor.(N)
    Ga Nynke maar schattig noemen.:9~ Hè Nynkjelief?:3


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)


    Haha, rawr! Ik eet je op als je mij nog één keer schattig noemt hoor.(N)
    Ga Nynke maar schattig noemen.:9~ Hè Nynkjelief?:3

    No comment.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat Kirsten en Nynke zeggen. Je bent lief en je bent schattig, dus vandaar Marleentje. Niet vanwege je lengte :'D

    hihi heel veel noemen mij jennie omdat dat gewoon leuker klinkt dan jennifer :P en omdat ik gek ben (KUCH)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Als ze mijn naam moeten schrijven dan korten ze het altijd tot Jac (nerd)


    -

    Als ik jouw naam zie, dat denk ik ook altijd Marleentje, en dat terwijl ik je niet eens zo goed ken ='D

    Mensen noemen mij altijd Sam/Sammie, en dan vaak ook op het engels.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 15:28 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Progeny schreef:
    (...)


    Haha, rawr! Ik eet je op als je mij nog één keer schattig noemt hoor.(N)
    Ga Nynke maar schattig noemen.:9~ Hè Nynkjelief?:3
    Nynke is ook superschattig! Én ze lijkt op Jeniffer Beals, dat gaat ze Zaterdag nog de hele dag te horen krijgen :3.


    Wie du mir, so ich dir.

    Courtesan schreef:
    Als ik jouw naam zie, dat denk ik ook altijd Marleentje, en dat terwijl ik je niet eens zo goed ken ='D


    Evil!(cat)


    everything, in time

    Aaah zielige Marleentje.