• Annelies [LOLLIPOPX3] en ik [xBreakAwayx] gaan een nieuw verhaal maken. Na twee topics gestart te hebben, weten we welk verhaal het gaat worden, en zijn de rollen inmiddels ook bekend. Het lijkt ons wel even handig als je weet waar het verhaal over gaat.x]
    Bill leert een meisje kennen in Duitsland. Jammer genoeg is het meisje op vakantie, en moet ze weer naar Amerika. Bill en het meisje zijn hartstikke verliefd, en kunnen elkaar niet missen. Toch moet het meisje vertrekken, maar gelukkig hebben ze nog contact via e-mail enzovoort. Maar plots laat het meisje niks meer van zichzelf horen, het is niet langzamer geworden, maar opeens stopte het. Terwijl ze elkaar wel 3 of 4 keer per dag schreven! Bill belt naar het meisje de familie. Het enige wat hij te horen krijgt is dat hij niet meer moet bellen. Wanneer hij met zijn band naar Amerika gaat, gaat hij langs het meisjes huis. Want hij móet weten wat er aan de hand is.
    De rollen zijn als volgt:

-De vriendin van Bill :
    - De vriendin van Tom :
    - De vriendin van Gustav :
    - De vriendin van Georg :
    - De beste vriendin van Bill : Annelies [LOLLIPOPX3]
    - De beste vriendin van de beste vriendin van Bill :
    - De zusje van Bills vriendin :
    - De beste vriendin van Tom :
    - De vriendin van de broer van Bills vriendin :

Voordat je erbij moet komen, moet je eerst een vragenlijst invoeren. We moeten natuurlijk wel weten of deze rol bij je past. x]

Vragenlijst
    - Naam
    - Karakter
    - Tekstje
    - Rol
    - Foto van je zelf.
    (Een foto van jezelf hoeft niet, mag ook iemand anders zijn.x])

We kiezen niet de eerste, maar de beste!

BTW; Als er mensen zijn die gewoon in het verhaal willen komen, en het hun totaal niet boeit wie ze nou zijn, zet dan bij rol niks neer. Dan bepalen wij zelf wel waar jij het meest geschikt voor bent.x]

Update: De rollen zijn inmiddels al bekend! Kijk hiervoor naar het andere topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=9916

ok

hopelijk heb ik e rol schatjes^^

Lalalalalalalala.

Ik enigste zijn voor BF van Annelies!!!(H)

*He's the one.

Jaah Char jij BF van mij mogen zijn en uhmm Siham, jij hoogstwaarschijnlijk vriendin Bill mogen zijn ^^

en ikke voor BF Tom(A) alleen ik wil liever vriendin Bill of om x]

Lalalalalalalala.

JIPPIE ik coelste rol hebben (puh)

*He's the one.

WHAAAAAAAAAAAA YAY YAY YAY x3

Lalalalalalalala.

Uhmm maar ik moet weeral eens weg want ik ga naar Babylon AD kijken inde cinema met Vin Diesel(H):9~

Oké veel plezier met je man x]

En ikke Bill wil hebben en Raquel moet Tom (:

Lalalalalalalala.

x'D

*He's the one.

De helft van de rollen zijn al bekend.:'3 Maar ik moet wel meer mensen hebben die een rol hebben =.='

ok

Raquel krijgt Tom, Char word mijn BF enuhmm Siham, er is een kleine change, je krijgt BF van Tom goed lieford?

why?(huil)

Lalalalalalalala.

De bf van Tom moest zo nodig Raquel zijn volgens Annelies:P En voor de vriendin van Bill hadden we al iemand gekozen .<3 SORRY!

ok

En eigenlijk was er geen BF Tom, maar speciaal voor jou hadden we daarvoor ook een rol gemaakt.<#3

ok

VRIENDIN TOM!!!<3
    - Naam; Michelle

- Karakter; Bitchy, lief, koppig, betrouwbaar, behulpzaam, eigenwijs, grappig, zelfverzekerd, sarcastisch

- Tekstje;

Heeey Schat!

Ik ben dus Michelle en ben 17 jaartjes jong =D. Ik zit op dit momen het liedje Who Am I To Say van Hope te luisteren =D Echt een super mooi liedje! Maar ik moest hier iets over mezelf neerzetten.. uhmmm.. ik hou van; Zingen, gitaar spelen, shoppen en nog veel meer maar ik kan er even niet opkomen. Ik haat dronken mensen. Want een keer liep ik op straat en er kwam zo'n dronken man op me af en die vroeg of ik mee naar zijn huis ging want dan gingen we even lekker ne*ken en het was een man van in de 30!!! Ik had echt zoiets van WTF! En ik ben snel weggelopen x'D Met dat soort dingen ben ik angstig, want je hoort allerlei verhalen altijd over verkrachters enzo.. Brrr, ik hou daar helemaal niet van! Ik weet verder eigenlijk niks meer te vertellen, dus ik kap maar met dit lulverhaal!

Bubaai!

- Rol; Vriendin Tom

- Foto van je zelf. (Een foto van jezelf hoeft niet, mag ook iemand anders zijn.x]) komt eraan!