• Annelies [LOLLIPOPX3] en ik [xBreakAwayx] gaan een nieuw verhaal maken. Na twee topics gestart te hebben, weten we welk verhaal het gaat worden, en zijn de rollen inmiddels ook bekend. Het lijkt ons wel even handig als je weet waar het verhaal over gaat.x]
    Bill leert een meisje kennen in Duitsland. Jammer genoeg is het meisje op vakantie, en moet ze weer naar Amerika. Bill en het meisje zijn hartstikke verliefd, en kunnen elkaar niet missen. Toch moet het meisje vertrekken, maar gelukkig hebben ze nog contact via e-mail enzovoort. Maar plots laat het meisje niks meer van zichzelf horen, het is niet langzamer geworden, maar opeens stopte het. Terwijl ze elkaar wel 3 of 4 keer per dag schreven! Bill belt naar het meisje de familie. Het enige wat hij te horen krijgt is dat hij niet meer moet bellen. Wanneer hij met zijn band naar Amerika gaat, gaat hij langs het meisjes huis. Want hij móet weten wat er aan de hand is.
    De rollen zijn als volgt:

    -De vriendin van Bill :
    - De vriendin van Tom :
    - De vriendin van Gustav :
    - De vriendin van Georg :
    - De beste vriendin van Bill : Annelies [LOLLIPOPX3]
    - De beste vriendin van de beste vriendin van Bill :
    - De zusje van Bills vriendin :
    - De beste vriendin van Tom :
    - De vriendin van de broer van Bills vriendin :


    Voordat je erbij moet komen, moet je eerst een vragenlijst invoeren. We moeten natuurlijk wel weten of deze rol bij je past. x]

    Vragenlijst
    - Naam
    - Karakter
    - Tekstje
    - Rol
    - Foto van je zelf.
    (Een foto van jezelf hoeft niet, mag ook iemand anders zijn.x])

    We kiezen niet de eerste, maar de beste!


    BTW; Als er mensen zijn die gewoon in het verhaal willen komen, en het hun totaal niet boeit wie ze nou zijn, zet dan bij rol niks neer. Dan bepalen wij zelf wel waar jij het meest geschikt voor bent.x]

    Update: De rollen zijn inmiddels al bekend! Kijk hiervoor naar het andere topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=9916


    ok

    (...)
    Een foto mag van eidereen zijn, maakt niet uit of jij het bent of niet.x]


    Heb ik gewoon veranderd op mijn eerste reactie maar euh ik krijg de rol toch niet, want Annelies heeft hem dus jah


    Live life limitless.

    vriendin Gustav

    - Naam; Cynthia

    - Karakter; lief,aardig,verlegen,soms bitchy

    - Tekstje;

    Cynthia hiero. Hoe je me noemt maakt me niet uit. Al noem je mij PaasHaas, i don't care. Ik hou van veel dingetjes. Een paar voorbeelden; muziek,winkelen,kettingkjes zoals mijn dogtag waarop staat; DRAMA QUEEN. Wat ik eigenluk totaal niet ben maar mijn sgatje zegt dat ik heel soms dramatisch ben. En wat mijn sgatje zegt is ook waar, hij is tog ook zo slim. Je wilt vast weten wie dat is wel. Mijn vriendje is Gustav en ik kan niet meer zonder hem. Geen Gustav = Geen Cynthia.
    Ik ga even kijken wat mijn sgatje doet.
    Salaaaaaat


    - Foto van je zelf. http://img30.picoodle.com/img/img30/8/6/28/f_EmoGirl2byKm_23f5561.jpg

    http://www.beattrend.com/wp-content/uploads/2008/05/ashlee-simpson.jpg

    even ander plaatje ik dacht dat je het zelf moest zijn xD
    blond hea ^^

    Wanneer gaan jullie kiezen ? (A)<33

    Ongeduuldd xD

    xoxooxo

    ?

    Wanneer gaan jullie kiezen ? (A)<33

    Ongeduuldd xD

    xoxooxo


    Vraag ik me ook af, want als jullie gekozen hebben beginnen jullie met het verhaal, en dat wil ik graag lezen, dus jah, en wil je me zeggen als de eerste er is?????????? Want het lijkt me een geweldig verhaal


    Live life limitless.

    (...)

    Vraag ik me ook af, want als jullie gekozen hebben beginnen jullie met het verhaal, en dat wil ik graag lezen, dus jah, en wil je me zeggen als de eerste er is?????????? Want het lijkt me een geweldig verhaal


    Mij ook Ö

    (...)

    Vraag ik me ook af, want als jullie gekozen hebben beginnen jullie met het verhaal, en dat wil ik graag lezen, dus jah, en wil je me zeggen als de eerste er is?????????? Want het lijkt me een geweldig verhaal

    waaah, danke danke danke =x
    Annelies moet wel eerst online komen op msn of op Q


    ok

    (...)
    waaah, danke danke danke =x
    Annelies moet wel eerst online komen op msn of op Q


    Ah ha, inderdaad dat is belangerijk, en waarom danke?? Omdat ik het verhaal goed vind?? Wel nou jah grg gdn maar ik meen het he


    Live life limitless.

    - Naam:
    Nickita
    - Karakter: altijd vrolijk maar kan een bitch zijn als het moet en is soms brutaal
    - Tekstje:
    Yo dude
    Mijn naam is Nickita en ik ben 18 jaar
    ik ben altijd vrolijk maar kan een bitch zijn door bijv. voor mijn vrienden op te komen enzo
    Verder zing ik graag en doe ik aan graffiti en skaten
    Ik had bijna een strafblad aan graffiti maar ik ben altijd de politie net te slim af :P
    En ik heb scheit aan alles en iedereen van wat ze van me denken enzo en als je er niet mee kan leven heb je maar pech wand zo ben ik nou eenmaal en ga niet speciaal voor een ander veranderen
    Verder kan ik best snel melig worden en hou ik erg veel van lol trappen met mijn vrienden
    En ik ga de deur nooit uit zonder mijn mp3
    Maar ik moet nu gaan mijn mob gaat af mzzl (K) HVJ
    - Rol: Het liefst vriendin Tom maar julie mogen mij ook een andere rol geven als julie denken dat ik ergens anders beter pas ;)
    - Foto van je zelf: http://i68.beon.ru/20/45/34520/82/4041282/MissHannaBeth2.jpeg


    You can't touch music but music touch you

    Naam: Kim
    Karakter
    Tekstje: Hoii,ik ben dus Kim en ben 17 jaar oud. Ik had lichtblond haar maar heb dat oranje geverfd. Ik heb bruine ogen en ben erg slank,te slank. Ik ben verslkaafd aan bananen-milkshake's en bananen-snoepjes. Verder heb ik niet veel info dus zeg ik DOEI!!<<33
    Rol: Vriendin van Tom
    Foto: http://icons.iconator.com/468/ICONATOR_d31df7123a8a9bc9873706d4329d61a5.jpg

    - Naam Say

    - Karakter Lief, aardig, betrouwbaar en behulpzaam voor wie dat ook voor mij is, koppig, nieuwsgierig

    - Tekstje
    Hey ik ben Say!
    En ja ik ben Tokio Hotel fan, en waag het eens om mij uit te gaan schelden voor kutemo of wat dan ook, want dan ben je nog niet jarig! En ik zou ook maar niks bij mn vrieden flikken want dan krijg je met mij te maken! Ik hou van tekenen en schrijven, maar nog het allermeest van muziek. Het doet iets met me... Maar goed. Ik zei al dat ik van schrijven hield, wat ik schrijf? Van alles, songteksten, verhalen, gedichten... Bij die songteksten maak ik soms een deuntje met mijn gitaar. Ja ik speel gitaar, al 5 jaar. He, shit ik moet gaan!
    Xx Say


    - Rol Vriedin Bill! Omdat me dat de leukste rol lijkt en ik heeel graag in jou quiz wil!

    - Foto van je zelf. http://www.gitaartabs.nl/img_upl/avril-lavigne-218---.jpg

    En nu maar hopen op de rol! (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    - Naam Say

    - Karakter Lief, aardig, betrouwbaar en behulpzaam voor wie dat ook voor mij is, koppig, nieuwsgierig en heel eigenwijs

    - Tekstje
    Hey ik ben Say!
    En ja ik ben Tokio Hotel fan, en waag het eens om mij uit te gaan schelden voor kutemo of wat dan ook, want dan ben je nog niet jarig! En ik zou ook maar niks bij mn vrieden flikken want dan krijg je met mij te maken! Ik hou van tekenen en schrijven, maar nog het allermeest van muziek. Het doet iets met me... Maar goed. Ik zei al dat ik van schrijven hield, wat ik schrijf? Van alles, songteksten, verhalen, gedichten... Bij die songteksten maak ik soms een deuntje met mijn gitaar. Ja ik speel gitaar, al 5 jaar. Als ik heel erg ruzie heb, of verdrietig ben om een persoon, schrijf ik ook wel is een liedje voor hem of haar... En vaak is het dan weer goed! Ik woon trouwens in Amerika, maar in de vakanties gaan we vaak naar Europa.
    He, shit ik moet gaan!
    Xx Say


    - Rol Vriedin Bill! Omdat me dat de leukste rol lijkt en ik heeel graag in jou quiz wil! Jij kan mooi schrijven! Vriendin Tom vind ik ook wel leuk maar ik wil liever Bill...

    - Foto van je zelf. http://www.gitaartabs.nl/img_upl/avril-lavigne-218---.jpg

    En nu maar hopen op de rol! (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Shit, ik dacht dat ik hem aanpaste.. Nu heb je dubbelpost.. =.= De laatste is de goed, daar heb ik wat bij geschreven bij het tekstje! (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Vriendin Tom!!! Alsjeblieft!


    - Naam; Michelle

    - Karakter; Grappig, lief, bitchy, behulpzaam, betrouwbaar.

    - Tekstje;

    Heey!

    Ik ben Michelle en ben 16 jaar oud! Mijn hobby's zijn; Shoppen Billyboy, Gitaar spelen, zingen, dansen, schrijven en foto's maken! Mijn vriendje is super lief en super geil en sexy! Hij heet; Tom Kaulitz! Ik heb een verslaving aan; Ijs, chocolade, hello kitty, felle skinny's en gloomy bears! Mijn slechtste dag ding is ochtend! Ik kan daar echt niet tegen! Mijn karakter is Bitchy als je me niet kent, en gewoon lief en aardig als ik je heel goed ken. Maar ik ga weer!

    Bye!

    - Rol; Vriendin Tom bitte?

    - Foto van je zelf. (Een foto van jezelf hoeft niet, mag ook iemand anders zijn.x]) http://www.webwombat.com.au/lifestyle/fashion_beauty/images/jessica-alba-3.jpg Zeg het even als die niet goed is want dan zoek ik een ander!


    Ik hoop echt dat ik de rol krijg meis! _O_(H)