• Annelies [LOLLIPOPX3] en ik [xBreakAwayx] gaan een nieuw verhaal maken. Na twee topics gestart te hebben, weten we welk verhaal het gaat worden, en zijn de rollen inmiddels ook bekend. Het lijkt ons wel even handig als je weet waar het verhaal over gaat.x]
    Bill leert een meisje kennen in Duitsland. Jammer genoeg is het meisje op vakantie, en moet ze weer naar Amerika. Bill en het meisje zijn hartstikke verliefd, en kunnen elkaar niet missen. Toch moet het meisje vertrekken, maar gelukkig hebben ze nog contact via e-mail enzovoort. Maar plots laat het meisje niks meer van zichzelf horen, het is niet langzamer geworden, maar opeens stopte het. Terwijl ze elkaar wel 3 of 4 keer per dag schreven! Bill belt naar het meisje de familie. Het enige wat hij te horen krijgt is dat hij niet meer moet bellen. Wanneer hij met zijn band naar Amerika gaat, gaat hij langs het meisjes huis. Want hij móet weten wat er aan de hand is.
    De rollen zijn als volgt:

    -De vriendin van Bill :
    - De vriendin van Tom :
    - De vriendin van Gustav :
    - De vriendin van Georg :
    - De beste vriendin van Bill : Annelies [LOLLIPOPX3]
    - De beste vriendin van de beste vriendin van Bill :
    - De zusje van Bills vriendin :
    - De beste vriendin van Tom :
    - De vriendin van de broer van Bills vriendin :


    Voordat je erbij moet komen, moet je eerst een vragenlijst invoeren. We moeten natuurlijk wel weten of deze rol bij je past. x]

    Vragenlijst
    - Naam
    - Karakter
    - Tekstje
    - Rol
    - Foto van je zelf.
    (Een foto van jezelf hoeft niet, mag ook iemand anders zijn.x])

    We kiezen niet de eerste, maar de beste!


    BTW; Als er mensen zijn die gewoon in het verhaal willen komen, en het hun totaal niet boeit wie ze nou zijn, zet dan bij rol niks neer. Dan bepalen wij zelf wel waar jij het meest geschikt voor bent.x]

    Update: De rollen zijn inmiddels al bekend! Kijk hiervoor naar het andere topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=9916


    ok

    HEELLEEP !
    We moeten wel rollen hebben, hoor =,='


    ok

    DE VRIENDIN VAN BILL! :33


    -

    DE VRIENDIN VAN BILL! :33

    Wel een vragenlijstje invullen.:3
    AAH, wacht. Die neemt Annelies al :$
    sOWRIEJ


    ok

    Vriendin Tom! , infoo volgt


    - Naam: Jolienà

    - Karakter : Stoer , Ego maar ze heeft een lieve kant x]

    - Tekstje
    Heeii. Jolienà Hierooo^^
    Je mag me Yell noemen want als ik boos ben krijs ik de hele stad bij elkaar^^ Ik Hou Van men girlieezz<3, Té grote zonnenbrillen, Gloomy Bears,Men Hello kitty Crap & al die shit<3 Je zult waarschijnlijk wel al een paar werken van me op de muren zien staan aan het station , jaa die 2 personen , met de wapens in een hand enzoo , Grafitti art , ik hou ervan , Buiten Spuiten doe ik aan breack dance , maar zoogoed ben ik daar weer niet in xD, ik haat Huppels , als ze me irriteren zorg ik er persoonlijk voor dat ze niet meer huppelen^^ Nou eeumm , So long suckers!!

    - Foto van je zelf.

    Naam. Esmae.
    Karakter. Lief, spontaan, soms egoïstisch, behulpzaam, slim, mooi. :]
    Tekst. UHM. Hoi, ik ben Esmae. :'] Ik woon in Amerika. Ik had eerst veel contact met Bill, maar nu niet meer. Maar Esmae, Dat spreek je uit als Esmee. Maar ik vind Esmae mooier. Ik ben de vriendin van Bill kaulitz, ja dé Bill Kaulitz. Maar ik ben iemand wie NIET Op zijn geld uit is. Mag je blij mee zijn. :] Verder weet ik niks meer te vertellen. ^^ xoxo ESMAE.

    Foto: in mn fotoboek. :Y)


    -

    -Naam;
    michelle
    - Karakter;
    af en toe onzeker! betrouwbaar! beetje raar! probeer er altyd voor iedereen te zijn! ben wel meestal vrolyk! en ik heb meestal iets te snel me woordje klaar liggen en wil altyd het laatse woord hebben! soms arrogant ! maar ik ben wel lief <3 voorderest ben ik best gevoelig! ik hou van discussiies!
    - Tekstje ;
    heey x3,
    ik ben michelle en ben 16 en ben sinds kort de vriendin van bill. bill , ja die bill ja die van tokio hotel! niks raars aan hij is ook gewoon een normale jongen! ik ben druk bezig met ontwerpen want ik wil later binnenhuis styliste worden! voorderest ben ik erg bezig met milkshakes drinken <3 winkelen <3 raar doen en vooral muziek luisteren <3 ! Ik ben fan van tokio hotel maar hou ook van paramore , anouk , avril en the veronicas en eigenlyk nog veel meer ! Maarja ik word geroepen, ik kan maar beter gaan!
    xX. michelle
    - Foto van je zelf.
    in me foto boek :)!
    -rol;
    vriendin bill of tom of georg <3 ik vind gustav ook wel lief [L]
    xX. michelle

    - Rol De beste vriendin van Bill

    - Naam Laura

    - Karakter Jongensachtig, nieuwsgierig, onnozel en mellig kan dus heel veel mensen late lachen maar dus op een goede manier

    - Tekstje

    Yo, Laura hier
    Ik ben dus Laura en ik ben de bf van Bill. Jah DE Bill van TH. Niet dat ik op hem verliefd ben of zo, vergeet dat maar, dat zou ik trouwens niet kunnen, hij is gewoon mijn bf. Maar jah, hij zingt, wel ik speel bas en drums. Echt tof, en piano lukt een beetje, maar jah. Ik boks ook, en dat weet Bill hij heeft is 2 weken met een blauw ook rond gelopen.
    Maar ik moet gaan, ik ga kauwgom en veters (snoep) halen, 2 van mijn verslavingen volgens Bill samen met music luisteren
    Chiao <3

    - Foto van je zelf.
    http://www.quizlet.nl/foto.php?a=next&id=72409

    Maar waarom zeg ik het nog, die rol is toch al weg. Want Annelies heeft hem
    Maar ik wil wel een rol, maar de rollen die er zijn is niet echt wat ik wil, ik wil is niemands lief zijn
    Maar jah


    Live life limitless.

    (...)
    Wel een vragenlijstje invullen.:3
    AAH, wacht. Die neemt Annelies al :$
    sOWRIEJ


    WOETIEFOEK. KUTZOOI >,<

    UHM. VRIENDIN VAN GUSTAV. EN DAN HETZELFDE TEKSTJE. MAAR DAN IPV BILL GUSTAV. :']


    -

    Vragenlijst

    - Naam
    : Barbara.<3
    - Karakter :
    Bitch 1e klas, maar ik kan ook heel aardig zijn.

    - Tekstje :

    Hello mensen!^^ Ik ben dus Barbara en ik ben heel lief hoor, als je me dat gunt dan. Soms scheld ik je hele huid vol maar daar moet je dan maar niet op letten. Ik ben een vreslijk verwend nest maar ja, wat wil je ook met een rijke pappa. Nou daag.

    x

    - Foto van je zelf.
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=70829


    xoxo

    Vriendin Tom.<3

    (...)

    WOETIEFOEK. KUTZOOI >,<

    UHM. VRIENDIN VAN GUSTAV. EN DAN HETZELFDE TEKSTJE. MAAR DAN IPV BILL GUSTAV. :']



    BILL'S VRIENDIN IS NIET BEZET! WHOEHOEJ.

    MIJN ROL IS BILLS VRIENDIN^^


    -

    - Rol De beste vriendin van Bill

    - Naam Laura

    - Karakter Jongensachtig, nieuwsgierig, onnozel en mellig kan dus heel veel mensen late lachen maar dus op een goede manier

    - Tekstje

    Yo, Laura hier
    Ik ben dus Laura en ik ben de bf van Bill. Jah DE Bill van TH. Niet dat ik op hem verliefd ben of zo, vergeet dat maar, dat zou ik trouwens niet kunnen, hij is gewoon mijn bf. Maar jah, hij zingt, wel ik speel bas en drums. Echt tof, en piano lukt een beetje, maar jah. Ik boks ook, en dat weet Bill hij heeft is 2 weken met een blauw ook rond gelopen.
    Maar ik moet gaan, ik ga kauwgom en veters (snoep) halen, 2 van mijn verslavingen volgens Bill samen met music luisteren
    Chiao <3

    - Foto van je zelf. Echt van jezelf?? Of van een actricce of fotomodel of zo??

    Een foto mag van eidereen zijn, maakt niet uit of jij het bent of niet.x]


    ok

    Vriendin Tom! , infoo volgt


    - Naam: Jolienà

    - Karakter : Stoer , Ego maar ze heeft een lieve kant x]

    - Tekstje
    Heeii. Jolienà Hierooo^^
    Je mag me Yell noemen want als ik boos ben krijs ik de hele stad bij elkaar^^ Ik Hou Van men girlieezz<3, Té grote zonnenbrillen, Gloomy Bears,Men Hello kitty Crap & al die shit<3 Je zult waarschijnlijk wel al een paar werken van me op de muren zien staan aan het station , jaa die 2 personen , met de wapens in een hand enzoo , Grafitti art , ik hou ervan , Buiten Spuiten doe ik aan breack dance , maar zoogoed ben ik daar weer niet in xD, ik haat Huppels , als ze me irriteren zorg ik er persoonlijk voor dat ze niet meer huppelen^^ Nou eeumm , So long suckers!!

    - Foto van je zelf.


    Foto: http://a825.ac-images.myspacecdn.com/images01/53/l_394ac0da012852ab9b8815a6520afe08.jpg

    De LINKSE , srr was verkeerd xD

    - Naam
    joyce
    - Karakter
    bitchi,grote mond,eigenwijs,spontaan en lief.
    - Tekstje
    Heej people,de naam is joyce en ik ben 16,maar niet ect intresant voor jullie dus late we ineens ter plekke kome ;] ik ben de vriendin van tom,tokio hotel..DE tom kaulitz en ik ben er fier op..wie zouw het niet zijn?jha ik houw van shoppen en partys,maar wie niet?ik bedoel...iedereen houd er van ;] Maar weetje,ik ga jullie laten..ik bedoel,ik werk op jullie zenuwe he ? Byeee bitches!<3#
    - Foto van je zelf

    http://a77.ac-images.myspacecdn.com/images01/86/l_636e4baee84a74b0eab5c44bda184e54.jpg
    vriendin tom.

    (...)

    Foto: http://a825.ac-images.myspacecdn.com/images01/53/l_394ac0da012852ab9b8815a6520afe08.jpg

    De LINKSE , srr was verkeerd xD


    Nee wacht! Ik heb een betere xD

    Hier: http://celeb.wohoo.co.uk/wp-content/uploads/2007/12/cassie-p-diddy-dating.JPG

    Daarvan het meisje^^

    de vriendin vn bill ?

    Naam Lien

    - Karakter verlegen en heel soms kan ze wel wat arrogant overkomen

    - Tekstje Hooiix beste lieferdjjes vn me

    myn naam is Lien en ik ben wel wat verlegen en sommige aeggen dat ik soms el wat arrogant ben maarja. veel heb ik hier niet te zeggen dus o.. bill is daar juist oja.. dat heb ik jullie ng niet verteld ik ben de vriendin vn bill

    doeii poepie's

    - Foto van je zelf. (Een foto van jezelf hoeft niet, mag ook iemand anders zijn.x]) http://www.quizlet.nl/foto.php?id=71660


    A. ikmisje.