• Annelies [LOLLIPOPX3] en ik [xBreakAwayx] gaan een nieuw verhaal maken. Na twee topics gestart te hebben, weten we welk verhaal het gaat worden, en zijn de rollen inmiddels ook bekend. Het lijkt ons wel even handig als je weet waar het verhaal over gaat.x]
    Bill leert een meisje kennen in Duitsland. Jammer genoeg is het meisje op vakantie, en moet ze weer naar Amerika. Bill en het meisje zijn hartstikke verliefd, en kunnen elkaar niet missen. Toch moet het meisje vertrekken, maar gelukkig hebben ze nog contact via e-mail enzovoort. Maar plots laat het meisje niks meer van zichzelf horen, het is niet langzamer geworden, maar opeens stopte het. Terwijl ze elkaar wel 3 of 4 keer per dag schreven! Bill belt naar het meisje de familie. Het enige wat hij te horen krijgt is dat hij niet meer moet bellen. Wanneer hij met zijn band naar Amerika gaat, gaat hij langs het meisjes huis. Want hij móet weten wat er aan de hand is.
    De rollen zijn als volgt:

    -De vriendin van Bill :
    - De vriendin van Tom :
    - De vriendin van Gustav :
    - De vriendin van Georg :
    - De beste vriendin van Bill : Annelies [LOLLIPOPX3]
    - De beste vriendin van de beste vriendin van Bill :
    - De zusje van Bills vriendin :
    - De beste vriendin van Tom :
    - De vriendin van de broer van Bills vriendin :


    Voordat je erbij moet komen, moet je eerst een vragenlijst invoeren. We moeten natuurlijk wel weten of deze rol bij je past. x]

    Vragenlijst
    - Naam
    - Karakter
    - Tekstje
    - Rol
    - Foto van je zelf.
    (Een foto van jezelf hoeft niet, mag ook iemand anders zijn.x])

    We kiezen niet de eerste, maar de beste!


    BTW; Als er mensen zijn die gewoon in het verhaal willen komen, en het hun totaal niet boeit wie ze nou zijn, zet dan bij rol niks neer. Dan bepalen wij zelf wel waar jij het meest geschikt voor bent.x]

    Update: De rollen zijn inmiddels al bekend! Kijk hiervoor naar het andere topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=9916


    ok

    Vriendin Tom

    - Naam: Raquel

    - Karakter:koppig,eerlijk,lief tegen vrienden, betrouwbaar,soms te snel boos

    - Tekstje:Hi lieffies <3 Myn naam is Raquel en loop al 17 jaar gek te doen op deze minni Aardbol ^^ Ik doe lekker waar ik zin in heb en als jy me dan stom gaat aanstaren heb ik daar totale schyt aan x] Shoppen doe ik veel te vaak,vandaar dat ik nooit geld heb -.- Ook maak ik graag foto's met me vriendinnen en ben ik verslaafd aan ice-cream ! Dat spul is echt goddelyk like; OMG ! Mensen die mij voor van alles uitmaken zyn zielig en zullen nooit iets beryken in hun zielige leventjes [a] Verder denk ik niet zo veel na over het leven. Gewoon nu lol maken en dan zie je later wel waar je strand ;] Zo dit is wel zo'n beetje wat ik kwyt wil. Byee peepsz <33

    - Rol: Vriendin Tom <33

    - Foto van je zelf:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2dt39mh&s=4


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Rol Vriendin Georg of vriendin Tom

    Naam; Kim

    Leeftijd; 18

    Hobby's; Shoppen

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Likes; Strand shoppen ijsjes

    Dislikes; school

    Plaatje;http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69058

    Tekstje;

    Haai
    Ik ben Kim
    Ik ben 18 jaar oud
    Ik ben lief koppig eigenwijs en brutaal:P
    Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes:P
    Ik heb haat aan school zoals iedereen hier:P
    whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    Meer rollen !;x


    ok

    BEN IK NU BILL'S VRIENDIN?


    -

    Wil echt niemand meer? Sorry, maar we hebben veeeel meeeer rollen nodig.<3


    ok

    NOHOOG! We gaan zo kiezen ^^

    Ik moet er nog een foto bij doen!
    Ik zoek even. *searching*


    -

    IK WIL BILL OF TOM,info komt lieverds


    Lalalalalalalala.

    OMG IKKEUUH!!!!


    *He's the one.

    YEAH !


    ok

    Laat wete of ik de rol heb van vriendin tom he =]

    - Naam Charissa

    - Karakter bitchy, ego, lief en hyperactief

    - Tekstje Fuckers. My name is Charissa. I'm 16, My style is Oeps, I did it again. OMG wat zeik ik toch, oke mijn styl is mezelf, staat het j niet aan heb j brute Pech. I'm cute But A BIATCH. Oké Mijn übercute bf is Annelies en Oke ik heb een tijdje een oogje gehad op haar beste vriend. Genaamd Bill Kaulitz, die ken je vast wel. Toen had ik een crush op Tom, hij si zo hot, maar bon die is al bezet. Me likes You if You like The Bunny's.x333

    - Rol : BF van de BF van Bill (pleaaaaaase)

    - Foto van je zelf. http://farm4.static.flickr.com/3234/2605517241_9d170fab22.jpg


    *He's the one.

    #Naam: Siham
    #Karakter: Bitchy,lief&betrouwbaar
    #Tekstje:

    Haay bitches<3.Ik ben Siham en en 18 jaartjes oud,eindelijk volwassen dus!Mijn familie bestaat uit mijn vader en moeder,like duh.Mijn hobby's zijn shoppen en soms dans ik ook&dat is dan voornamelijk hiphop.Verder wil ik er altijd goed uit zien&gebruik dan ook graag make-up en mooie kleren,vooral als ik uitga met vrienden natuurlijk.Oh verder kan ik énorm bitchy zijn,vooral als mensen dénken beter te zijn dan mij.Die mensen wil ik dan ook wel eens een klap geven.Maar genoeg over mij,ga maar over het géweldige leven van de andere meiden lezen.Daaagh bitches<3

    #Rol: Vriendin Tom of Bill&anders BF Tom
    #Plaatje: http://media.photobucket.com/image/lisa%20veronicas/RainbowGumDropz/SiteModels/hq05.jpg?o=60


    BTW IK HEB GÉÉN EMO OF SCENE PLAATJE^^


    Lalalalalalalala.

    - Naam: Anouschka

    - Karakter: Lief, zelfverzekerd, behulpzaam, aardig, zo nu en dan bitchy ^^

    - Tekstje:

    Haay people! Ik ben dus Anouschka ^^ Aangezien men verwacht dat ik iets over mezelf vertel ok hier komt het ^^ Sommige mensen vinden mij een bitch, maar ja dat maken ze er dan ook zelf na. Wie mij uiveegt voor wat dan ook krijgt het 2x zo hard terug ^^ Deal with it. Maar tegen mijn vrienden ben ik echt een sweety al zeg ik het zelf ^^ Ik heb ook wel een klein beetje een ego *A* Maar niet op een irritante manier ^^ Tom heeft ook wel een ego ^^ Maar grote der dan die van mij ^^ Maar ja dat boeit me niet hij is cute en alles aan hem is gewoon leuk ^^

    Naja dat was het wel zo'n beetje he ^^ Bye bye sweety's ^^

    - Rol: Tom's vriendin

    - Foto van je zelf: In mijn fotoalbum =D


    ~