• ik wordt echt zot .
    er zijn steeds zo'n losers die zeggen dat bill of zo dood is of in het ziekenhuis liggen terwijl dat helemaal niet zo is .
    ik geloof het toch niet,
    gosh,
    worde jullie dr nie zot vn ?


    Some people make the world special just by being in it

    nie echt last van eignelijk xD


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    JA! die mensen zijn gewoon fake.

    Je moet tegen ze zeggen:

    'Hoe weten jullie dat zo goed, hebben jullie ernaast gelegen?Of nee, jullie kwamen langs om hem een bloemetje af te geven. Geef maar eerlijk toe[A]'

    xD

    JA! die mensen zijn gewoon fake.

    Je moet tegen ze zeggen:

    'Hoe weten jullie dat zo goed, hebben jullie ernaast gelegen?Of nee, jullie kwamen langs om hem een bloemetje af te geven. Geef maar eerlijk toe[A]'

    xD


    omg ja, dat ga ik doen volgende keer ;)


    Some people make the world special just by being in it

    jawel tis echt echt zo vervelend!

    in de joepie heeft da ook al is gestaan da een of andere gast op ne nep site heeft gezegt da Bill en Tom zijn omgekomen bij een autoongeval!


    I need you like a heart needs a beat

    Ik word er soms depri van. We moeten er niet op ingaan, dan zien ze de lol er van in. :]


    -

    mijn pa is ook zo alleen gaat et ni over Bill maar over Gustav
    mijn pa riep mij wakker om te vragen of ik mee wou naar de markt, ik loop de trap af en ik zei zo dat ik een berichtje had gekregen van Anouk en dat ik daardoor wakker was. Zegt ie zo; was wrs om te zeggen dat Gustav dood was. Ik; nee, dies ni dood. Mijn pa; jawel, ze ebben et net gezegd op et nieuws, hij eeft een accident gekregen.
    kben gwn verder de trap afgegaan en hem geneerd

    mijn pa is ook zo alleen gaat et ni over Bill maar over Gustav
    mijn pa riep mij wakker om te vragen of ik mee wou naar de markt, ik loop de trap af en ik zei zo dat ik een berichtje had gekregen van Anouk en dat ik daardoor wakker was. Zegt ie zo; was wrs om te zeggen dat Gustav dood was. Ik; nee, dies ni dood. Mijn pa; jawel, ze ebben et net gezegd op et nieuws, hij eeft een accident gekregen.
    kben gwn verder de trap afgegaan en hem geneerd

    omg, ik zou myn pa hate dan xd
    allhoewel, da niet, wnt myn pa doe ook wel vaak vervelend en stom ovr tokio hotel . (':


    Some people make the world special just by being in it

    mijn pa is ook zo alleen gaat et ni over Bill maar over Gustav
    mijn pa riep mij wakker om te vragen of ik mee wou naar de markt, ik loop de trap af en ik zei zo dat ik een berichtje had gekregen van Anouk en dat ik daardoor wakker was. Zegt ie zo; was wrs om te zeggen dat Gustav dood was. Ik; nee, dies ni dood. Mijn pa; jawel, ze ebben et net gezegd op et nieuws, hij eeft een accident gekregen.
    kben gwn verder de trap afgegaan en hem geneerd


    Goed gedaan. Blijf gewoon negeren, of pest hem ermee terug.^^


    -

    ..


    Some people make the world special just by being in it

    (...)

    Goed gedaan. Blijf gewoon negeren, of pest hem ermee terug.^^

    naja, ik zeg gwn iets over Tokio Hotel en hij komt al zot en wil et ni meer horen, of hij loopt gwn weg

    IK HEB EEN TOKIO HOTEL VERBOD!

    IK MAG ONDER HET ETEN NIKS OVER TOKIO HOTEL VERTELLEN!-_-'

    ZO ONEEERLIJK!-_-'

    IK HEB EEN TOKIO HOTEL VERBOD!

    IK MAG ONDER HET ETEN NIKS OVER TOKIO HOTEL VERTELLEN!-_-'

    ZO ONEEERLIJK!-_-'


    ocharmeeeeuuh ö
    maja, ik vertel dr altij iet ovr zo heletijd en mijn broers en ouders make die dan altij belachelijk en ik ben zo is ne keeer super boos geworde enzuu en sindsdien doe mijn papa kaj lief en zit die altij te zegge vn omg bill is weer mooi op die foto enzu ,, omg xd
    en gistre nog was em ant zegge da bill de perfecte schoonzoon was xD
    x


    Some people make the world special just by being in it

    Dat is heel vaak, Gerard Way was laatst ook dood, net als Oli Sykes. Die mensen die dat verzinnen zijn gewoon gay.


    blame the bully.

    Ik erger me er eigenlijk niet zo aan, want naja ik zoek eigenlijk niet gauw op roddels ofzo en erin geloven doe ik nog minder


    Why don't you break my heart

    Hijs wel dood. Ik ging net op hem zitten.
    Splash.


    BAM!