Evanesco schreef: Nah, als Cesc gaat, zal hij wel terug naar Barça gaan.
Maar niet als vervanger van Xavi, want die kan nog wel een paar jaar mee. . Vind ik.
Er zijn morgen drie interlands die ik wil kijken, welke gaan jullie zien?? Nederland-Oostenrijk 20.30 Spanje-Colombia 21.30 Argentinie-Portugal 21.00
(Messi+Ronaldo =KIJKEN!)
awakening schreef: Er zijn morgen drie interlands die ik wil kijken, welke gaan jullie zien?? Nederland-Oostenrijk 20.30 Spanje-Colombia 21.30 Argentinie-Portugal 21.00 (Messi+Ronaldo =KIJKEN!)
Dat hele Messi vs. Ronaldo vind ik eigenlijks gewoon dikke bullshit om eerlijk te zijn, mensen vergelijken hun altijd met elkaar wie is beter blahblahblah. Maar het zijn twee zulke verschillende spelers, en allebei zijn ze goed. Mij kan het geen fuck schelen wie er nou beter is.
Godfrey schreef:
(...) Dat hele Messi vs. Ronaldo vind ik eigenlijks gewoon dikke bullshit om eerlijk te zijn, mensen vergelijken hun altijd met elkaar wie is beter blahblahblah. Maar het zijn twee zulke verschillende spelers, en allebei zijn ze goed. Mij kan het geen fuck schelen wie er nou beter is.
Nee Oke,
Maar ik vind het gewoon leuk om dat te zien..
Kijken we er de meeste goals maakt
OMG WEETJE, iedereen heeft hier heel veel van die schoonheden, kunnen jullie zien hoe mooi jullie zijn
en cesc gaat niet naar chelsea, daar ga ik persoonlijk voor zorgen (:
"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John