• Oké, ik kijk altijd Anime's in het Japans in engels ondertitelt. Maar ondertussen ben ik ook japans aan eht leren, en als ik in het negels kijk , dan leer ik wle wat, maar niet heel veel natuurlijk. En nu wou ik graag anime kijken zonder ondertiteling, gewoon japans dus. Om te kijken of ik het dan alsnog kan volgen en of ik dat ook leuk vind. want daar ga ik veel meer van leren...



    Maar like, nu zit ik zo te zoeken, en kan ik toch geen enkele site vinden die geen ondertiteling heeft ><



    Weten jullie er een? Of weten jullie waar ik zou kunnen zoeken?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    ohayogozaimasu n_n

    Hmm nee dat weet ik eigenlijk ook niet echt :X

    maar ik leer het van mijn vriendin die ook japans kan praten :P nog niet helemaal, maar wel best goed n_n

    Dus helaas kan ik je niet helpen

    Gomenesai *buigt

    {ohayogozaimasu = een nette manier van goedemorgen
    Gomenesai; Sorry ;)}


    I solemny swear i am up to no good

    ohayogozaimasu kende ik nog niet. Maar Gomen en Gomenasai ken ik wel. Komt vaak voor ^^, Ik ken best wel wat standaart woorden maa rik wil het gewoon leren leren :'D



    Verder nog iemand die weet waa rik dat in gods naam zou kunnen vinden ?><

    is het niet gewoon ohayo ~spatie~ gozaimasu ??
    Ik heb ook de basiswoordjes ^^ ik heb besloten om later japans te studeren (A) (ikmeenhet)
    Hmm, heel vaak zijn animes en drama episodes zonder ondertitels te downloaden.
    ik zou ook niet weten waar
    Hontou ni gomennesai.
    Maar soms als je gewoon een Japans tv programma kijkt op youtube (bijv; ItteQ of Heyx3 (HeyHeyHey)) zijn die er met en/of zonder subs.. dus daar kun je evt. ook naar kijken (kan soms heel melig zijn >.<)
    Meer weet ik niet...

    [ bericht aangepast op 8 nov 2009 - 15:28 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Daisuki schreef:
    is het niet gewoon ohayo ~spatie~ gozaimasu ??
    Ik heb ook de basiswoordjes ^^ ik heb besloten om later japans te studeren (A) (ikmeenhet)
    Hmm, heel vaak zijn animes en drama episodes zonder ondertitels te downloaden.
    ik zou ook niet weten waar
    Hontou ni gomennesai.
    Maar soms als je gewoon een Japans tv programma kijkt op youtube (bijv; ItteQ of Heyx3 (HeyHeyHey)) zijn die er met en/of zonder subs.. dus daar kun je evt. ook naar kijken (kan soms heel melig zijn >.<)
    Meer weet ik niet...

    volgens mij is het wel aan elkaar hoor ;)
    En hey x3 rockt! :9~ die gastjes sporen echt niet haha xD


    I solemny swear i am up to no good

    KabukixRin schreef:
    (...)
    volgens mij is het wel aan elkaar hoor ;)
    En hey x3 rockt! :9~ die gastjes sporen echt niet haha xD

    oke ;]
    Jaaa Heyx3 is awesome x'D
    vooral als NEWS, Arashi, Hey!Say!JUMP, NYCboys, DBSK etc. langskomt x'D
    loopt altijd uit op iets stoms :Y)

    School Kakumei is soms ook wel grappig ^^

    [ bericht aangepast op 8 nov 2009 - 15:57 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Wakarimasen..
    Ik weet het niet.

    Ik kijk alleen maar Demashita en dat heeft ondertiteling. :X

    x


    Let the Night embrace you

    En trouwens @ hierboven:
    Wat boeit het nu hoe je het in het westers schrijft? :'D
    Zolang het maar juist is in het Katanaka/Hiragana/Kanji :'D

    En ik heb trouwens altijd Ohayoo Gozaimasu geleerd. :p


    Let the Night embrace you

    Sissel schreef:
    En trouwens @ hierboven:
    Wat boeit het nu hoe je het in het westers schrijft? :'D
    Zolang het maar juist is in het Katanaka/Hiragana/Kanji :'D

    En ik heb trouwens altijd Ohayoo Gozaimasu geleerd. :p

    da's waar =]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    WAUW ik kan ze dus ook niet vinden zonder ondertiteling LEVE DE DVD'S van rozen maiden met nederlandse ondertiteling waar ik meeer van leer


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    jaa inderdaaad =]
    Ik heb Death Note 1 en 2 met NL subs ^^
    happy ik ^^

    [ bericht aangepast op 8 nov 2009 - 16:27 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb nana en naruto vandaag bestelt krijg box 1 en 2 shippuuden van naruto en gewooon nana. maar like, daar is dus nederlands of franse ondertiteling, geen eens engels. hoe slecht :'D maar ik kan ondertiteling geluukkig wel uit zetten, dat scheelt weer. maar het is, ik ken nana en naruto al. En ik wil graag iets zien dat ik nog niet ken, zonder ondertiteling, om te kijken of ik er dan wat van snap. bij naruto en nana ken ik de verhaal lijn al :'D


    wel stom dat niemand dat kan vinden>< downloaden kan deze leptop niet aan. die crashed gelijk :'D

    Toch RAW episodes zijn de orginele? Of ligt dat nou aan mij? ^o)

    Het is voor mij al een hele tijd geleden, maar op youtube waren volgens mij de RAW episodes ofzo zonder ondertiteling. En anders kan je altijd nog kleine cursussen op internet zoeken ;)

    Xx


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    cursusen heb ik wel, genoeg maar like, dit is een leuke manier van leren you know :'D *is verslaafd aan anime*

    ooh ja dat heb ik ook xD ik kijk het echt al kweet niet hoelang en ik kan de helft nu volgen zonder de ondertiteling te lezen solly ik heb geen idee waar je zonder an vinden maar ik zelf als ik al hoor dat ik het snap let ik gewoon automatisch niet meer op de ondertiteling...


    A Noble was Born in Chaos

    hmm maar k kijk nog geen half jaar in het japans, en ik ben nog niet zo ver in mijn japans>< dus ik snap daar nog niets van ahah Maar als ik het dus neit snap er er is ondertiteling ga ik het automatisch gewoon lezen :'D