• Ik ben er nu pas achtergekomen, dat elke keer als ik vakantie heb, en de volgende dag naar school moet, ik een allnighter doe, van zondag tot maandag.
    Best slecht, maar ik ben gewoon niet moe, en er wordt vaak gezegd dat ik insomnia heb, maar ik slaap gewoon amper en ben niet moe ofzo.

    Wat zijn jullie slechte gewoontes? (krul)


    Update; Het is bijna 5 uur.. Ik ben nogsteeds klaarwakker en noodles aan het eten.
    Update 2; Ik moet over 2 uur naar school.. Morgen echt slaap inhalen dus.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 6:35 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik slaap ook altijd veel te laat, en drink te veel koffie 8D


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik hou niet van slapen, ik slaap ook pas om 3 uur ofzo, en dan moet ik 6 uur al weer op enzo, of 7 uur als ik het uitstel -áá-
    Haha, je bent niet de enige.
    Ik heb ook een gewoonte dat mijn kussen schuin moet liggen zeg maar. Anders kan ik helemaal niet slapen..


    We accept the love we think we deserve.

    Ik slaap juist te veel, en ben dan nog steeds moe...


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Ik heb een normaal lussen en daarbovenop nog een klein rood kussen, anders kan ik niet slapen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik slaap normaal denk ik. gewoon er optijd in en er optijd uit. maar ik ken er eentje die net zoals jij is XD


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    ik had vannacht een nachtmerrie en heb dus niet zo lekker geslapen :S


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik werd wakker van m'n gehoest, dus slapen ging ook niet bij mij.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik slaap ook te weinig. vooral als ik een goed boek heb, dan ben ik soms ook heel de nacht aan het lezen. En dan is de volgende dag mijn boek uit en ben ik moe. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Allnighten is leuk. :-D
    Ik slaap ook heel weinig.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb hetzelfde. Ik ben (over het algemeen gesproken) blij als ik voor 12 uur slaap.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik wil altijd al vroeg gaan slapen. En als ik dan al in me bed lig voor half 10 dan kan ik niet meer slapen. En dan ga ik muziek luisteren, ofzo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    taeyunx schreef:
    Ik slaap juist te veel, en ben dan nog steeds moe...


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb de gewoonte om de hele dag mn haar te borstelen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik slaap net zoals taeyunx teveel, en ben dan ook nog moe :x (vooral id vakanties)


    -

    Ik heb een tijd gehad dat ik amper kon slapen en dan moe wakker werd. En nu heb ik slaappillen die zorgen voor een stof zodat ik tot rust kan komen -die maak ik niet aan ofzo- en nu slaap ik na een half uur (neem die pillen altijd te laat in, haha), maar ik word nog steeds moe wakker, maar ik kan niet uitslapen, dus ben altijd moe >.< Ik ben jaloers op jouw.


    To live would be an awfully big adventure