Oké ik snap eigenlijks niet waarom we over gewicht praten, misschien ben ik dan ''blessed'' dat ik kan eten wat ik wil enzo maar.. afvallen is niet goed voor je lichaam. (:
Godfrey schreef: Oké ik snap eigenlijks niet waarom we over gewicht praten, misschien ben ik dan ''blessed'' dat ik kan eten wat ik wil enzo maar.. afvallen is niet goed voor je lichaam. (:
Maar ik ben zo bang dat als ik één keer een week heb waarin ik veel vet eet, dat ik dan super dik word.
Penelope schreef: Wat zijn alle 7 schoonheden dan? xd
1. Lichte ogen met donker haar of donkere ogen met licht haar
2. Lange en gekrulde wimpers
3. Moedervlekje links of rechts boven de lip (ook wel schoonheidsvlekje genoemd)
4. Spleetje(s) tussen de tanden
5. Sproeten
6. Kuiltjes in de wangen
7. Amandelvormige ogen
Evanesco schreef: Jongens, hier houd ik even bij wat ik voor iedereen maak enzo. Dus als je dan even wil doorgeven wie er op moet, dan gebeurt het vanzelf.
Zodra ik aan de beurt ben, vraag even naar de plaatjes die ik erop wil.
Evanesco schreef: Jongens, hier houd ik even bij wat ik voor iedereen maak enzo. Dus als je dan even wil doorgeven wie er op moet, dan gebeurt het vanzelf.
Omfg, super mooi!
Mag ik er eentje van David?
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind