• ik loop vaak op Quizlet met mn vriendinnen te praten via gb-tjes
    het nadeel daarvan is dat het langzaam gaat en dat iedereen het kan lezen.
    zou er geen chatfunctie op Quizlet kunnen komen (miss. alleen met vrienden) waardoor iedereen makkelijker met elkaar kan praten???


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    ja dat zou wel gaaf zijn
    moet je aan rutger vragen :3


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    dan kan je toch ook msn uitwisselen?!


    we all deserve to die

    te veel voorgesteld te veel afgewezen. Dus dat gaat het niet komen. Je kunt wel via prive berichten praten


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nou, om eerlijk te zijn, liever niet, want dan gaan alle sites inmiddels op elkaar lijken. Ik bedoel Facebook, Twitter, Hyves is tegenwoordig bijna allemaal hetzelfde (niet helemaal natuurlijk)... Quizlet mag daar dan toch lekker van afwijken en als je dan echt met iemand in privé wil praten zijn er genoeg andere mogelijkheden.


    It ain't broke, so don't fix it.

    develin schreef:
    dan kan je toch ook msn uitwisselen?!


    You'll never dream alone. <3

    Tricia schreef:
    te veel voorgesteld te veel afgewezen. Dus dat gaat het niet komen. Je kunt wel via prive berichten praten


    Your make-up is terrible

    fataal schreef:
    Nou, om eerlijk te zijn, liever niet, want dan gaan alle sites inmiddels op elkaar lijken. Ik bedoel Facebook, Twitter, Hyves is tegenwoordig bijna allemaal hetzelfde (niet helemaal natuurlijk)... Quizlet mag daar dan toch lekker van afwijken en als je dan echt met iemand in privé wil praten zijn er genoeg andere mogelijkheden.


    We accept the love we think we deserve.

    Nee


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wissel dan msn uit? Er is al een shoutbox waar je kan "chatten"


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Quizlet is geen profielensite zoals hyves of facebook. Nee dus.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Qlimax schreef:
    Wissel dan msn uit? Er is al een shoutbox waar je kan "chatten"


    Ligt and Darkness are both very different..

    Courtesan schreef:
    Quizlet is geen profielensite zoals hyves of facebook. Nee dus.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Daar is Q niet voor bestemd.


    #WWED - What Would Emma Do?

    develin schreef:
    dan kan je toch ook msn uitwisselen?!


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    fataal schreef:
    Nou, om eerlijk te zijn, liever niet, want dan gaan alle sites inmiddels op elkaar lijken. Ik bedoel Facebook, Twitter, Hyves is tegenwoordig bijna allemaal hetzelfde (niet helemaal natuurlijk)... Quizlet mag daar dan toch lekker van afwijken en als je dan echt met iemand in privé wil praten zijn er genoeg andere mogelijkheden.


    Food.