• Boeiende Wedstrijden:
    Arsenal - FC Barcelona, 16 februari & 8 maart.
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april. - EL CLÁSICO =D

    FINALE COPA DEL REY
    FC Barcelona - Real Madrid!
    20 april.


    Everything is worse without music.

    FCBarcelona schreef: Dan ga je sporten (: En ipv morgen mee te gaan met je moeder naar de Mac ga je een salade maken. En als je honger hebt neem je fruit of anders een plakje ontbijtkoek. Kijk, ik ben dik en aan het afvallen door te doen wat hierboven staat. En dat gaat goed. Dus als je dat 1 of daagjes doet komt het allemaal wel goed. En je moet niet stressen om je gewicht, dat is niet goed voor je.
    Want ik heb een keer een hele week op één rijstwafel per dag geleefd, verder niks, en na een week was ik vier kleine grammetjes verloren. Ik verlies nooit gewicht. Maar misschien dat ik de rest van de week extreem weinig overdag en in de ochtend ga eten, en dan s' avonds goed? Denk je dat je van één zo'n week dik word? Normaal eten we heel gezond in de week en ik ook.

    DIKHEID


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Century schreef:
    DIKHEID


    Niet waar Elena! Je bent helemaal niet dik!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Saffier schreef:
    (...) Want ik heb een keer een hele week op één rijstwafel per dag geleefd, verder niks, en na een week was ik vier kleine grammetjes verloren. Ik verlies nooit gewicht. Maar misschien dat ik de rest van de week extreem weinig overdag en in de ochtend ga eten, en dan s' avonds goed? Denk je dat je van één zo'n week dik word? Normaal eten we heel gezond in de week en ik ook.


    Dat is slecht! Je moet goed ontbijten, belangrijkste maaltijd van de dag. Ga sonja bakkeren. Mijn moeder was in 2 weken 5 kilo kwijt. Dus dat werkt hartstikke goed.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Penelope schreef:
    (...)

    Niet waar Elena! Je bent helemaal niet dik!

    omg, ik ben wel dik


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Century schreef:
    DIKHEID


    Schat, ik kan je niet echt beoordelen op een foto.
    Maar als ik die foto zie ben je niet dik.

    Godfrey schreef:
    (...)
    Haha had jij gisteren dat lied ook al niet in je hoofd?


    Jup, en vandaag weer -_-'

    [ bericht aangepast op 8 feb 2011 - 17:49 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Century schreef:
    DIKHEID


    Omg, leugenaar!
    Je bent helemaal niet dik.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Dat is slecht! Je moet goed ontbijten, belangrijkste maaltijd van de dag. Ga sonja bakkeren. Mijn moeder was in 2 weken 5 kilo kwijt. Dus dat werkt hartstikke goed.

    Mijn mama had een speciaal progamma gekregen om af te vallen ze viel heel snel en heel veel af, uiteindelijk is ze 25 tot 30 kilo kwijtgeraakt, en daarop stond eigenlijks echt heeeeel veel eten!


    Everything is worse without music.

    Saffier schreef:
    Denk je dat je van één zo'n week dik word? Normaal eten we heel gezond in de week en ik ook.

    Century schreef:
    (...)
    omg, ik ben wel dik


    Not!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ontbijt en lunch niet ;$


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb vandaag ook een bak 500 ml Ben&Jerry's 'Fish food' gekocht..
    Nu ben ik 6 euries lichter & 1350 calorieen zwaarder,
    HMPF!

    (cat)

    OMG ik eet echt veel, ik ontbijt alleen niet omdat ik niet kan ontbijten ofzo? En ik heb er ook amper tijd voor, ik ontbijt altijd op school haha.


    Everything is worse without music.

    awakening schreef:
    Ik heb vandaag ook een bak 500 ml Ben&Jerry's 'Fish food' gekocht..
    Nu ben ik 6 euries lichter & 1350 calorieen zwaarder,
    HMPF!

    (cat)

    Haha lekkeeeeeeer.


    Everything is worse without music.

    Ik heb net een ritter sport chocolade reep opgegeten ;$


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus