• Vertel me eens wat er zo leuk is aan GTST.
    Ik kijk namelijk graag Take me out of The big bang theory om 8 uur, maar dat kan ik dus nooit zien hier. Want wanneer de klok op precies 8 uur staat, moet er namelijk meteen gezapt worden naar GTST. Anders begint mijn broertje te gillen (ik meen het, echt gillen) en wordt mijn moeder boos. Ik bedoel, zo leuk is het toch ook niet? ;o

    Dus vertel me. Kijk jij GTST? En zo ja: Wat vind jij er zo leuk aan? ;o

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 20:35 ]

    Ja, uit gewoonte haha :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik kijk het wel eens,
    het is zo overdreven en soms vind ik dat wel leuk.
    Maar de laatste tijd kijk ik het niet meer, ik vind er geen bal meer aan.


    Me so good.

    Mwah. zow geweldig vind ik et niej. Ben ik blij dat niemand et hier volgt ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    -kuchkuch- Ik kijk het alleen als iemand anders het kijkt. En dan kijk ik het omdat er soms wel leuke stukjes tussen zitten. (:


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    2 woorden Ruud Feltkamp :9~(H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik kijk het niet, ik keek ONM (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee. Het heeft me nooit geboeid.

    I hate it...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik keek 't vroeger altijd met m'n moeder, toen een hele tijd niet meer en nu ben ik 't weer gaan volgen aangezien het stiekem toch nog wel leuk was.
    Ik weet niet wat ik d'r zo leuk aan vind xd Misschien gewoon dat je een beetje kan fantaseren wat er gaat gebeuren? Of omdat die Edwin speelt toch best wel knap is? <3


    “Love is a contradiction.”

    Ik kijk het niet, maar vind het niet stom ofzo.
    Maar haha, je merkt wel.
    Om stipt acht uur, gaat ie-de-reen offline! Ghehe, x]


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ja. Haha geen idee.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Marvelouss schreef:
    Nee. Het heeft me nooit geboeid.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik kijk het half. Of dan maak ik Huiswerk of ik Computer. Maar als er iemand aan de computer zit en ik heb mijn huiswerk af, kijk ik het wel. Veel mensen vinden het spannend omdat het zo dramatisch is. En altijd bij de mooie stukken zoals een bruiloft of een begrafenis moet ik huilen. Behalve toen ze te horen kregen dat Rutger dood was sprong ik een gat in het dak.

    Ik heb een keer in mijn leven 1 aflevering -half- gekeken -waarna ik na een paar minuten in slaap ben gevallen,- maar ik vind het sucken en niks aan. :'D


    --

    Nee, ik ken de karakters niet en ik vind het niet echt leuk. Ik hou meer van Engelse series :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.