• Hoi!
    Sinds 1 januari drink ik bijna alleen nog maar mineraal water en thee, inplaats van al die frisdranken en aanmaaklimonades (goed he =D)
    Maar, ik vind dat ik nog steeds te weinig drink. Ik wil wel, maar dan is de dag voorbij en dan denk ik; ik ben weer nauwelijks gedronken.

    Iemand tips?

    Ik heb hetzelfde probleem =O


    --

    Vaste tijdstippen waarop je kan drinken?


    "I shut my eyes in order to see.'

    1,5 tot 2 liter per dag moet je drinken. Hou dat bij en dan weet je precies of het goed zit (krul)

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 20:54 ]


    -

    Ik heb dat ook!
    Op school koop ik altijd een flesje water wat ik opdrink, dat helpt wel.


    Your make-up is terrible

    Flesje water meenemen als je naar school fietst, ofzo. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Nee, sorry. Ik drink zelf amper en wat ik drink is cola. Ik heb eerder tips nodig om daar vanaf te blijven, haha.
    Als je nou gewoon zorgt dat je standaard een glas water bij je hebt staan op je bureau of zo? Dat heeft mijn vader altijd en dan drinkt hij er sneller uit, anders moet ie eerst helemaal naar de kraan enzo 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Neem een flesje water overal naartoe?
    Als je bv. aan je computer zit, zet de fles langs je. Dan vergeet je 't niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik dronk altijd heel weinig. Maar nu ik doe afvallen drink ik meer, nog steeds te weinig. Dus die tips kan ik goed gebruiken (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Probeer eens in plaats van gewoon water Crystal Clear. Dat is water met een fruit smaakje. Persoonlijk drink ik dat liever dan gewoon water en ik doe dit al bijna zeven maanden. Het werkt bij mij dan toch goed en ik dronk hier voor ook veel te weinig.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 20:55 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    - Ik heb al een halve liter fles water mee naar school, maar dan kom ik thuis en dan heb ik die nog niet op maar dan drink ik dat thuis ook niet meer op.
    - Ik denk er niet aan om overal een flesje mee naar toe te nemen, haha!

    Tragically schreef:
    Probeer eens in plaats van water Crystal Clear. Dat is water met een fruit smaakje. Persoonlijk drink ik dat liever dan gewoon water en ik doe dit al bijna zeven maanden. Het werkt bij mij dan toch goed en ik dronk hier voor ook veel te weinig.

    Maar daar zit dan toch ook weer iets bij in?

    Krull schreef:
    (...)
    Maar daar zit dan toch ook weer iets bij in?

    Het is bronwater met vruchtensmaak. Aldus de verpakking (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    BAM schreef:
    Ik heb hetzelfde probleem =O


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik kreeg spontaan een glimlach op mn face toen ik je pf zag :3


    I live for the applause, you will die for it.

    Nogmaals, *kuch*, neem een aantal tijdstippen en maak er een gewoonte van om dan iets te drinken.


    "I shut my eyes in order to see.'