• Nu is er alweer een schietpartij, dit keer in Baflo (Groningen). Ik zat hier net serieus dik te stressen, aangezien allemaal vrienden van mij daar wonen.. Gelukkig heb ik hun nu allemaal kunnen bereiken. Gat, ik ben nog nooit zo bang geweest!

    Maar even over de schietpartij. De dader is een getinte man, met dreadlocks die door het dorp heen liep. Er zijn sowieso twee doden gevallen, waarvan één politieagent. Gelukkig is de man nu (volgens de laatste tweets van de politie) opgepakt..

    Nog meer mensen die er over gehoord hebben?

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 22:10 ]


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    O m g o.o

    Hier staat er iets over: klik

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 22:12 ]

    Nee, niet gehoord ;o.
    Wat erg!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nee, dit is voor het eerst dat ik erover hoor. =\
    Wat eng... Het gaat lekker met NL xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    OMG oO Wat is dat toch de laatste tijd ;s


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oke nu ben ik blij dat ik in belgie woon
    Maar het is echt erg voor NL


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Gods, wat wonen hier toch voor geschifte mensen o.O


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Omg, ik hoor net dat een vriendin van mij hem dus door haar straat heeft zien lopen...


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Die mensen raken volgens mij geinspireerd door die schietpartij in alphen a d rijn.. Verschrikkelijk. Ik ben bang aan het worden, zoveel gekken.


    Me so good.

    Wat is dat toch de laatste tijd? Volgens mij willen die mensen gewoon die voor hun - zie schietpartij alphen en zo.. - overtreffen of hoe je dat noemt. Niet meer normaal

    Clocks schreef:
    Nee, niet gehoord ;o.
    Wat erg!

    Kettingreactie...
    Mijn god zeg :S


    Life is hard and then we die

    Nu wordt de verklaring, dat er mensen dood zijn weer ingetrokken. -.-


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Zo eng.
    Maar ik denk dat die twee van schietpartijen niet met elkaar te maken hebben.:O


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Hoe halen mensen het in hun hoofd? En geef nou niet als reden op dat ze geestelijk nie in orde zijn. Die conclusie kan ik ook wel trekken als ze een schietpartij beginnen.(;


    everything, in time

    PUKKELxDING schreef:
    Kettingreactie...
    Mijn god zeg :S


    Lijkt het wel op, ja. :/
    Was toen toch ook met die mannen die hun vrouw en kinderen vermoorden en daarna zichzelf? De een na de ander, achter elkaar... :/


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.