• Ik praat hier met vriendinnen best vaak over, geesten.

    Gisteravond was ik alleen thuis. Ik zat achter de laptop met een vriend van me te praten. Plotseling springt mijn telefoon uit en weer aan, en meld het dat ik een gemiste oproep van thuis had van twee minuten daarvoor, wat onmogelijk is, ik was alleen thuis. Toen begon de radio te haperen en licht te knipperen, ik dacht een stroomstoring of zo. Toen ging de deurbel, en ik deed niet open. Twee minuten laten wéér, maar niemand voor de deur. En zo ging het steeds korter achter elkaar, totdat het non-stop 20 minuten lang zo ging. Ik was bang en voeg mijn vriend, die geesten kan zien, of hij wat kon zien. Hij zei dat iemand voor de deur stond, en dat hij zou stoppen met bellen als iemand hem binnenliet.
    Hij zei ook dat ik niet naar de gang mocht gaan, dat zou hem nóg bozer maken. Ik vond het eerlijk maar een dom verhaal, maar deed toch maar wat hij zei. Na die 20 minuten kwam mijn zusje thuis. Ze doet de deur open, en het bellen stopt.


    Nou weet ik wel zeker dat mensen dit onzin vinden, maar dit is niet de eerste keer dat zo'n dingen gebeuren bij mij!


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    creepie =o


    They fell in love, didn't they?

    Creepy =S
    Hmmmm, er zijn van die mensen die geesten uit huizen laten verdwijnen. Ik weet niet of het werkt.


    Today will be Girl's Day party with you~

    wtf 0.0


    Shoganai i ne~

    Ehm ja, ik geloof in geesten maar dit lijkt mij inderdaad onzin ja.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Als er nog zoiets gebeurt thuis, kan je het beste beleefd vragen of hij weg wilt gaan.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    ik vind het geen onzin hoor;)
    ik heb zelf van zulke dingen, en dat vind ik altijd dood eng:S ik zou al helemaal hysterish gaan doen als iemand 20 minuten non-stop belde.
    Maar hoorde je zusje dan niet die bel?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    ik vind het geen onzin hoor;)
    ik heb zelf van zulke dingen, en dat vind ik altijd dood eng:S ik zou al helemaal hysterish gaan doen als iemand 20 minuten non-stop belde.
    Maar hoorde je zusje dan niet die bel?


    nee, alleen mijn vriend dan. en ik vroeg of ze iemand had gezien bij de deur, maar ook niemand. ik had de deurbel ook uitgezet, maar het ging gewoon door!


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Wie stond er dan voor de deur als je zus open deed?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    yunhee schreef:
    (...)

    nee, alleen mijn vriend dan. en ik vroeg of ze iemand had gezien bij de deur, maar ook niemand. ik had de deurbel ook uitgezet, maar het ging gewoon door!


    Als je de deurbel uitdoet moet je toch naar de hal?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    (...)

    Als je de deurbel uitdoet moet je toch naar de hal?


    nee, is draadloos. dat apparaatje staat in de woonkamer.


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    yunhee schreef:
    (...)

    nee, is draadloos. dat apparaatje staat in de woonkamer.


    oh oke;) ik dacht alxD


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Hier in mijn huis gebeuren ook wel eens van die rare, creepy dingen.
    Ik vindt het zeker geen onzin..

    Animale schreef:
    Wie stond er dan voor de deur als je zus open deed?


    niemand X_X


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Scary!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    wat eng..