• Ik ga me dood schamen om dit te zeggen maar: ik zit op gosupermodel :')
    Niet vanwege de kleertjes ofzo, maar ze hebben wat nieuws; je kan je eigen tijdschrift maken en verkopen. Maar nu wil ik graag wat blunders erin zetten dus: vertel maar.


    it's so empty living behind these castle walls

    Vanmorgen reed ik samen met mn mama naar mijn stagebedrijf en juist op het midden van een kruispunt viel de auto stil en ik kreeg de auto niet meer in gang dus panikeerde ik want ik zag dat het licht op groen was gekomen voor de andere auto's en flipte ik dus nog meer en ik zat constant op de gaspedaal te duwen maar ik vergat om de sleutel in het contact te draaien. dus that was pretty akward maar wel vreselijk!!!!


    But love's a malady without cure

    Zachary schreef:
    (...)
    What the Hell is gepleurd? O.o


    gepleurd is gevallen..:)


    Think about the little things that make life great.

    ik kan er even niet opkomen -wat toch iets goed te betekenen heeft-


    Change, the only good thing in this world.

    Nou tis niet echt een blunder maar ik was best wel dom bezig zeg maar.
    Mijn vriendin vroeg een keer op vrijdag ; Kun je in het weekend wat afspreken?
    En ik zei ; Ja hoor maar niet op zaterdag of zondag :$
    En ik had het dus niet door. Dus mijn vriendin helemaal lachen. O;

    Ik was bij infomatica met me vriendin en tegenover ons had me crush les en hij zat de hele tijd naar onze klas. En mij vriendin en ik hadden heel erg veel lol en zijn lerares ging naar hem schreeuwen omdat hij niet aan het opletten was. En me vriendin en ik gingen keihard lachen en toen pleurde ik, en alsof het niet erger kan hij was aan het kijken en keihard aan het lachen

    Waar zal ik beginnen?

    'Hé, Dymphy, jij bent op 29 februari jarig hè?'
    'Ja, hoezo?'
    'Nou, het is dit jaar geen schrikkeljaar. En nu vroeg ik me af: Moet ik jou dan op 28 februari feliciteren of de 30ste?'


    everything, in time

    Ik sta beetje bekend om mijn blunders.

    Op school ben ik eens over de mazoutslang gestruikeld in het midden van de speelplaats. Niet veel later maak ik in de klas een vreugdesprongetje als we binnenkomen en laat net dan niet 'die pest leerkracht' kijken.

    Overlaatst vergeten waar mijn fiets stond. Was helemaal beneden aan de berg kon ik weer naar boven lopen, omdat ik mijn fiets daar had gezet.

    Als ik zenuwachtig ben voor een spreekoefening maak ik blijkbaar kreungeluidjes. Lachen ze in de klas geweldig mee --'.

    Zijn de belangrijkste van de laatste twee weken:$.


    No me digas qué tengo que hacer

    Ik sta zo'n beetje bekend om mijn blunders ;x


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Eloesje schreef:
    Ik sta beetje bekend om mijn blunders.

    Op school ben ik eens over de mazoutslang gestruikeld in het midden van de speelplaats. Niet veel later maak ik in de klas een vreugdesprongetje als we binnenkomen en laat net dan niet 'die pest leerkracht' kijken.

    Overlaatst vergeten waar mijn fiets stond. Was helemaal beneden aan de berg kon ik weer naar boven lopen, omdat ik mijn fiets daar had gezet. Al mijn vrienden me uitlachen natuurlijk.

    Als ik zenuwachtig ben voor een spreekoefening maak ik blijkbaar kreungeluidjes. Lachen ze in de klas geweldig mee --'.

    Zijn de belangrijkste van de laatste twee weken:$.


    No me digas qué tengo que hacer

    k vind een jongen heel leuk,
    hij kwam naast me zitten in de aula, ik was doodnerveus.
    en toen ben ik opgestaan en de aula uitgerent!
    o___________O


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Ik had een t-shirt gekocht van de zeeman, met korting. Dus die was 2 euro ofzo. Alleen ik vergat het stickertje eraf te halen, dus daar liep ik de hele gymles mee rond. -fail-

    Ohja,
    toen mijn ringtone 'Girls you suck my dick, like an Icecreamstick. All the way down!' begon te zingen. Terwijl ik in de kerk zat, onder het bidden.

    Was ik eens gaan winkelen met de mama, was die haar sleutels van de auto vergeten, en die had ze nodig voor de een of andere reden. Ik opper vriendelijk dat ik ze wel zal halen dus ik red terug naar de voorkant van de winkel waar er zo'n 7tal gesloten deuren stonden. Geen probleem dacht ik, ik kies er eentje uit. Vanaf dat ik het handvat vast had begon er een megaluid alarm af te gaan, vervolgens keek iedereen me aan en stond ik daar met een rood hoofd. Later ontdekt : het waren de nooddeuren. Het stond er wel in koeien van letters op, maar dat had ik weer niet gezien...


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    ik heb veel meegemaakt :')

    maar deze zijn wat ik me nog kan herinneren

    -ik zit sinds dit jaar op een andere school en ik wist nog niet goed waar we les hadden,dus ik liep met een vriendin achter me aan naar een lokaal waar we normaal les hadden en trek de deur met een ruk open en bler 'Ja sorry dat we te laat zijn,we wisten niet welke lokaal' dus ik stap de klas in,dik andere klas 4de jaars keken me kei verbaasd aan(cat)


    -En ik was een keer buiten met mijn voormalige crush.Ik kei verlegen en hij mij vast houden opeens kei droog 'je gulp is open' ik schaamde me geheh

    -En op school loop ik vaak langs het lokaal waar mijn crush in zat en we haddne corve dus ik wou zodat ik nog even kon kijken(zijn klas zat tegen over ons) dus wij met een groepje en iedereen mij duwen want hun wouden uit die klas dus ik glij toch uit zo op mijn buik en glee een stuk door.Dus wij kei hard lachen en die deur van zijn lokaal was open dus hun hoorde alles.Komt op eens mijn mentor/leraar van dat uur van ons 'Shanice doe normaal,anders kom je na.Zoek je aandacht'.Ik helemaal rood en al helemaal toen zijn klas keek -fail-

    -Mijn vriendin trok de stoel weg in de aula en ik viel op de grond,dat was al erg maar mijn broek zakte dus ook mee en je zag gewoon een bilspleet van 5 cm ofzo(krul)

    -En ik had een keertje een slaapfeestje bij een vriendin en toen hadden we stiekem jongens binnen gehaald en ik lag op zo'n jongen en toen liet ik een boer + ik ging over mijn nek en kon nog net op tijd naar de wc


    weer weet ik (zo nu) niet


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    vriendin bij zo'n chat met radio gast : zeg Melissa hartje Ruben gaat hij het echt zeggen. dus ik zei het op twitter. zeg ik het op het verkeerde account dus die band waar die Ruben in speelt kon het lezen dus i meteen vweer veranderen.


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Mississippi schreef:
    voor de mensen met gosupermodel.
    KOOP alsjeblieft mijn magazine: klik
    haha, al die kinderen kopen gekke lookbook magazinetjes waar andere poppetjes in staan en niemand koopt mijnes :(


    aahhww...:( niet verdrietig zijn xd ik heb speciaal voor jou een gosupermodel aangemaakt om jou magazine te kopen :)


    Think about the little things that make life great.