• Ik ga me dood schamen om dit te zeggen maar: ik zit op gosupermodel :')
    Niet vanwege de kleertjes ofzo, maar ze hebben wat nieuws; je kan je eigen tijdschrift maken en verkopen. Maar nu wil ik graag wat blunders erin zetten dus: vertel maar.


    it's so empty living behind these castle walls

    Dat is eigenlijk niet echt een blunder ;D
    Anyway, ik zag eens iemand anders aan voor een virendin. Ik dus helemaal uitgebreid zwaaien enzo, die persoon keek me helemaal raar aan.. XD


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik sprak een keer af met een vriendin van me die ik al heel lang niet had gezien, dus ik stond op het station op haar te wachten.
    Ze had halflang, bruin haar met slag. Ik zag iemand met hetzelfde kapsel met 'r naar mij toe staan, alsof diegene ergens op stond te wachten. Dus ik helemaal gillende naar de toerennen en knuffelde 'r van achter. Toen draaide diegene opeens om en was het een vrouw van een jaar of 40.. Schaamde me kapot!
    Na 5 minuten had ik wel m'n écht vriendin gevonden. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Euh. Het 2x achter elkaar vallen op de 5-treden-trap voor een podium waar heel het 3e en 4e jaar op zit te kijken? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik rende tegen een muur aan ._. ik zag de muur niet hij stond in de weg -.-'

    [ bericht aangepast op 5 feb 2011 - 17:11 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben ooit in de verkeerde auto gestapt.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Haha, ik zit ook op GSM! :P

    Ik liep een keer naar onze auto toe, m'n moeder had me vast de sleutel gegeven zodat ik in de auto kon gaan zitten en even wachten. Ik liep naar de auto, drukte op 't knopje van de sleutel en probeerde de autodeur open te krijgen. Maar hij ging niet open! Komt daarna m'n zus zo van 'de auto staat daar hoor..' Stond ik bij de verkeerde auto, omg xD


    “Love is a contradiction.”

    tegen me vijand "hee loïs"zeggen
    (Loïs is hestia is mijn zus)(krul)


    Shoganai i ne~

    oh ja ik stond ook een keer bij de verkeerde auto te wachten

    [ bericht aangepast op 5 feb 2011 - 17:15 ]


    Shoganai i ne~

    Ik heb er zoveel, haha.

    Vultures schreef:
    Ik sprak een keer af met een vriendin van me die ik al heel lang niet had gezien, dus ik stond op het station op haar te wachten.
    Ze had halflang, bruin haar met slag. Ik zag iemand met hetzelfde kapsel met 'r naar mij toe staan, alsof diegene ergens op stond te wachten. Dus ik helemaal gillende naar de toerennen en knuffelde 'r van achter. Toen draaide diegene opeens om en was het een vrouw van een jaar of 40.. Schaamde me kapot!
    Na 5 minuten had ik wel m'n écht vriendin gevonden. (':

    Hahaha, hier moest ik echt keihard om lachen. :'D


    -

    Ik heb ook gosupermodel.

    Ik ben nogal een knugelig persoon ik struikel altijd overal tegen.

    één van mijn blunders:

    tijdens het inlopen bij hockeytraining ging er een meisje uit mijn team haar veters strikken vlak voor mij ik zag haar niet zitten op het veld dus ik struikel zo over haar heen, en toen lachte mijn hele team me uit, terwijl ik amper lucht kreeg omdat ik met mijn buik op haar rug terecht kwam.

    Ik kan me zo even niets bedenken. Zo veel te beter._O_


    effort never betrays you

    We gingen op vakantie en mijn moeder en ik gingen in een winkel.
    en ik ging zo naar mijn "moeder" toe om te zeggen komwe gaan ff daar kijken, blijkt het iemand anders te zijn O.o dus ik ging gelijk naar buiten ik schaamde me kapot. (BTW: dat meisje/vrouw dacht waarschijnlijk dat ik m'n moeder kwijt had geraakt O.o (ik was nog klein :$

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 0:51 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik herkende net de stem van mijn vriend niet aan de telefoon ;x


    I am an idiot, I move.

    Ik ging extra sierlijk springen van een duikplank, toen ik het water sprong vloog mijn bikinitopje naar benedenO.o alsof het nog niet erger kon had mijn crush alles gezien. Hij was echter wel lief en hielp me mijn bikini goed vast te binden.

    Ook heb ik eens bij het zwembad De gezamelijke mannenkleedkamer binnengelopen. Het ergste wat ik ooit heb gezien!

    Toen ik 12 was wilde ik graag model worden X'd
    Ik deed mijn 'sexy modellenloopje' terwijl ik langs een knappe jongen liep. Ik zwiepte met mijn haren en lachte naa hem en toen knalde ik BAF tegen een lantaarnpaal aan..

    Op vakantie gingen mijn zus en ik tegen de buitenlanders die we tegen kwamen, Nederlands praten en dan een beetje onzin lullen. Maar een iemand die we eerst nog Engels hoorden praten, bleek Nederlands te spreken.. Oeps! Hij kon er wel om lachen(;


    Me so good.