• Ik ga me dood schamen om dit te zeggen maar: ik zit op gosupermodel :')
    Niet vanwege de kleertjes ofzo, maar ze hebben wat nieuws; je kan je eigen tijdschrift maken en verkopen. Maar nu wil ik graag wat blunders erin zetten dus: vertel maar.


    it's so empty living behind these castle walls

    De alles eerste x dat ik met mn -toen nog niet natuurlijk- vriend afgesproken had op station. Hij had me de dag van te voren wijs gemaakt dat ie zich kaal geschoren had. Dus ik zat naar een kaal persoon te zoeken, en hem te smsen waar ie nou was. Liep ie gewoon 10 minuten achter me aan, zonder dat ik 't zag..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    xSnoepjex schreef:
    Ik ging extra sierlijk springen van een duikplank, toen ik het water sprong vloog mijn bikinitopje naar benedenO.o alsof het nog niet erger kon had mijn crush alles gezien. Hij was echter wel lief en hielp me mijn bikini goed vast te binden.

    Ook heb ik eens bij het zwembad De gezamelijke mannenkleedkamer binnengelopen. Het ergste wat ik ooit heb gezien!

    Toen ik 12 was wilde ik graag model worden X'd
    Ik deed mijn 'sexy modellenloopje' terwijl ik langs een knappe jongen liep. Ik zwiepte met mijn haren en lachte naa hem en toen knalde ik BAF tegen een lantaarnpaal aan..

    Op vakantie gingen mijn zus en ik tegen de buitenlanders die we tegen kwamen, Nederlands praten en dan een beetje onzin lullen. Maar een iemand die we eerst nog Engels hoorden praten, bleek Nederlands te spreken.. Oeps! Hij kon er wel om lachen(;
    het lijkt alsopf je die straight uit de Girlz hebt gehaald... Anyways; toen ik op mijn eerste "date" was met mijn toenmalige crush, stonden ik en een vriendin te wachten op hem. Toen belde de vader van een vriendin helemaal boos op, dat hij haar meteen kwam halen. Dus ik superpissig; ik ging kijken of hij er al aan kwam. Dus toen kwam ik terug, gillend en schreeuwens met mijn armen in de lucht: 'Ja wtf waar blijft die nou gvd!' Opeens begint mijn vriendin te lachen en kijk ik achter me, drie keer raden wie daar staat... Mn crush. Gelukkig is hij niet geschrokken van me toen haha, want we hebben nu al bijna 2 maanden iets :3


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Qlimax schreef:
    De alles eerste x dat ik met mn -toen nog niet natuurlijk- vriend afgesproken had op station. Hij had me de dag van te voren wijs gemaakt dat ie zich kaal geschoren had. Dus ik zat naar een kaal persoon te zoeken, en hem te smsen waar ie nou was. Liep ie gewoon 10 minuten achter me aan, zonder dat ik 't zag..
    haha nee echt dat was geniaal xD


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    ik loop altijd tegen deuren aan x)
    ik liep een keer door de gang, gaat een deur open en ik loop er doodleuk tegenaan.
    en ik zat laatst bij ak, toen de leraar mij vroeg wat het verschil was tussen nederland en egypt. ik zeg vol overtuiging: 'nederland is droog en egypte is nat.' iedereen heel hart lachen(cat)


    Who needs love when there is chocolate

    ik was afgelopen zomer in portugal, dus we gingen met de hele familie eten (want mijn tantes, oom, neefjes en nichtjes kwamen ook, en mijn oma woont daar in een villa(flower)) dus ik zie oppeens een jongen langslopen van ongeveer mijn leeftijd en hij was LEKKER! dus ik wou naar de wc toe, en probeerde zo charmant mogelijk langs hem te lopen. maar we waren in een buitentarras met allemaal van die parasollen. dus ik keek zijn kant op, en bam! ik loop tegen zo een parrasol aan en viel.


    THAT'S HOW I ROLL

    Iris geef me je account serieus!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Toen ik 3 jaar was toen was er zo iemand ons huis aan het metsen en ik kwam thuis van het school en ik zei tegen die meneer "dag meneer de klootzak" mijn papa schaamde zich dood maar die meneer kon er geluk om lachen xD
    Wat ben ik blij dat ik me er niks van herinner..


    Stop wishing, Start doing..

    Mensen blunderen best vaak met deuren en auto's, valt me op.
    ik ookxD
    Van begin 2e klas tot halverwege de derde was ik echt héél erg verlieft op een jongen, en daardoor blunderde ik best wel vaak...
    ik en een vriendin waren met hem aan het praten, en ik liep daar met een enorm rooie kop verlegen naar beneden te kijken... xD
    en ik zei hem een keer gedag, en toen knalde ik tegen de glazen deur van school aan.. :$
    Ik ben nu niet meer verlieft op hem, en we zijn een soort van vrienden.
    We zitten achter elkaar bij biologie, en zijn vriendin zit voor mij. Die had een discussie met het meisje naast haar of mijn ex-crush nou sexy was of niet. En toen vroegen ze mijn mening...:$ Ik heb toen maar gezegt dat ik me niet ging mengen in hun discussie, maar ik werd wel heel rood..:$...xD


    "Love is a beautiful fear." - Kiera Cass

    Ghehe, Hilarisch gewoon deze blunders.
    mijn grootste blunder?
    Ik bleef een x bij mijn nicht slapen met een paar vriendinnen
    en eigelijk hebben we de hele nacht dus niet geslapen,
    De middag na die nacht was ik zo moe en liep ik tegen een boom aan..
    Zoveel leuke jongens op straat. mijn vader begon zó hard te lachen.. ik schaamde me kapot:$


    Oh my God, Becky. Look at her butt.

    skream schreef:
    (...) het lijkt alsopf je die straight uit de Girlz hebt gehaald...

    wtf?
    Ik vertel mijn blunders en dan word er meteen gezegd dat het lijkt alsof ik die uit Girlz heb gehaald?


    Kijk eens naar de blunders van de anderen, heel veel hebben ongeveer dezelfde meegemaakt en die staan ook waarschijnlijk in de Girlz. Hebben zij die dan daaruit gehaald?
    Nope(cat)


    Me so good.

    Ik heb er genoeg, maar ik kan er nu niet echt een goede bedenken. Laatst had ik er wel één, maar die was niet zo heel erg:
    Ik ging dus met wat vrienden de bus in, maar toen ik dus wilde zitten was het al aardig vol. Dus ik besloot op van die stoeltjes te gaan zitten die bedoeld zijn voor mensen in een rolstoel, die stoeltjes die je uit moet klappen. Dus je raadt het wel al, toen ik dat stoeltje omlaag deed en wilde gaan zitten, begon die bus ineens te rijden en lagen mijn zware tas en ik mooi op de grond naast het stoeltje. Haha. (krul)

    pfff. Met gym, stond ik op 'n kast, en ik sprong eraf, en ik wou rennen.Klats daar ging ik. M'n schoen vloeg een meter verder, en iedereen lachtte. Genánt.:Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik deed auditie voor een musical. Ik was klaar, dus ik zwaai druk en loop richting de trap waar je van het podium af kan lopen. Omdat ik druk aan het zwaaien was, loop ik niet op de trap naar beneden maar loop ik van het podium af. ECHT erg, lag ik beneden, want het podium was best wel hoog.
    Ik schaamde me dood.


    ~ A Friendly Greet, FeelingLove

    Ik had een keer iets te enthousiast mijn tas op de leuning van de trap op school gezet, want al mijn boeken vlogen eruit en vielen van de trap af op het hoofd van iemand :x


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Van de trap afvallen op school.


    Don't dream your life, but live your dream!