• Maar ik heb allemaal kleine korstjes op mijn hoofdhuid? Ze jeuken, natuurlijk, omdat ze genezen. Maar daardoor krab ik ze steeds open en bloedt het weer.D:
    En nee, ik heb geen luizen, dat is gecheckt en ook geen roos. :'D
    So, weet iemand wat het dan wel kan zijn?


    everything, in time

    Haha dat heb ik ook :') Moet je gewoon stoppen met krabben, dan gaat het vanzelf weer over.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat heb ik soms ook, volgens mij gaat het vanzelf weg?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    heb je het enkel op je hoofd??
    ik zou zeggen kijk of je ergens nog korstjes hebt die er op lijken zoja, ga dan naar de dokter


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Komt dat niet omdat het droog is? (:
    Gebeurt bij veel mensen in de wintertijd (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Daar had ik als klein kind ook last van en toen ik niet meer krabde, stopte het. ^^


    Let the Night embrace you

    Carcass schreef:
    Komt dat niet omdat het droog is? (:
    Gebeurt bij veel mensen in de wintertijd (:


    -

    Avery schreef:
    Haha dat heb ik ook :') Moet je gewoon stoppen met krabben, dan gaat het vanzelf weer over.


    Opgeven is geen optie.

    Funeral schreef:
    Dat heb ik soms ook, volgens mij gaat het vanzelf weg?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Funeral schreef:
    Dat heb ik soms ook, volgens mij gaat het vanzelf weg?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nooit gehad, misschien een of andere infectie van je hoofdhuid?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    heb ik ook weleens, maar bij mij komt het van de haarlak omdat ik te veel in me haar spuit... (hoera)

    Dat heb ik nog nooit gehad (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    heb jij je haren gekleurd of geverfd? dan kan et zijn dat je dr allergisch voor ben voor wat er dan inzit.. had ik ook ;P vette jeuk op me kop.. en nja et ging dus kapot door et krabben en toen heletijd korstjes enal XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Carcass schreef:
    Komt dat niet omdat het droog is? (:
    Gebeurt bij veel mensen in de wintertijd (:

    Waarschijnlijk had je een keer hele erge jeuk,waardoor je je hoofdhuid open heb gekrabd,heb ik ook wel eens, omdat het jeuk blijf je krabben en kunnen ze niet genezen.Het kan zijn dat je steeds bij krijgen omdat je blijft krabben.
    Denk ik he.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall