• Ik ga me dood schamen om dit te zeggen maar: ik zit op gosupermodel :')
    Niet vanwege de kleertjes ofzo, maar ze hebben wat nieuws; je kan je eigen tijdschrift maken en verkopen. Maar nu wil ik graag wat blunders erin zetten dus: vertel maar.


    it's so empty living behind these castle walls

    We waren aan het gymen toen ik naar de wc moest. Nou ik ga naar de wc en ik wil er weer uit gaan. En toen... bleef de deur klemmen en toen zat het slot dus vast. ik heb daar een uur en 3 kwartier gezeten en toen kwam een klasgenoot mij redden. (krul)


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    ik zat op op het toilet op school en was de deur vergeten op slot te doen ...
    Je kan het al raden --'
    een 5e jaars ofzo deed die deur open en begon zo keihard te lachen..
    ik schaamde me dood :(
    was ook redelijk dom van me xd


    It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities.

    Toen ik met een vriendin ging gaan shoppen in waas-land botste ik tegen het glas van de glazen draaideur

    En toen we eens naar de cinema gingen en ik terwijl de film nog bezig was naar het toilet moest struikelde ik over een dik koord dat voor de deur hangde
    :$


    You make my life perfect ! <3

    Ik was op school en toen moest ik zo hard lachen dat ik samen met mijn fiets omviel op een auto, de auto van de moeder van de meest populaire jongen in onze school. --'

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 20:05 ]


    Save me from myself.

    XXXlautjeXXX schreef:
    ik ben een keer gepleurd in school iedereen me aankijken zat ik daar dan op de grond ;O

    hahahhag geniaaawl eigenlijk xD

    What the Hell is gepleurd? O.o


    Save me from myself.

    xSnoepjex schreef:
    Ik ging extra sierlijk springen van een duikplank, toen ik het water sprong vloog mijn bikinitopje naar benedenO.o alsof het nog niet erger kon had mijn crush alles gezien. Hij was echter wel lief en hielp me mijn bikini goed vast te binden.

    Ook heb ik eens bij het zwembad De gezamelijke mannenkleedkamer binnengelopen. Het ergste wat ik ooit heb gezien!

    Toen ik 12 was wilde ik graag model worden X'd
    Ik deed mijn 'sexy modellenloopje' terwijl ik langs een knappe jongen liep. Ik zwiepte met mijn haren en lachte naa hem en toen knalde ik BAF tegen een lantaarnpaal aan..

    Op vakantie gingen mijn zus en ik tegen de buitenlanders die we tegen kwamen, Nederlands praten en dan een beetje onzin lullen. Maar een iemand die we eerst nog Engels hoorden praten, bleek Nederlands te spreken.. Oeps! Hij kon er wel om lachen(;




    omg ik ik lig in de deuk.
    eigenlijk ook wel zielg dat je je topje kwijt raakte.

    nja ik heb te veel om op te noemen :x


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik heb een keer thee over mn boterham heen gegooit....
    En vroeger toen k klein was stond k vaker bij de verkeerde, vreemde man aan de broek te trekken en papaaaaaa! te schreeuwen omdat ik dacht dat t mn vader was(baby)

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 20:45 ]

    Dit was eigelijk geen blunder van mij, maar wel die van die man.
    Nou ik was in de bibliotheek een boek aan het zoeken voor school en ik kon hem niet vinden ik zit dus gehurkt naar die boeken te kijken. hoor ik:
    sissende man: Kom stella we gaan!
    Ik: *kijk naar de boeken*
    die sissende man: Stella! nu!
    Ik: *kijk naar de boeken*
    man: stella nu komen of ik ga weg
    Ik: *kijk naar de boeken*
    man: gvd stella nu komen
    Ik: denk: wtf? *kijk naar de boeken*
    Word er opeens ruw mijn schouder omgedraaid.
    die man, ik zag hem doodschrikken., ''ooh sorry.. verkeerde''


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    skream schreef:
    (...)haha nee echt dat was geniaal xD

    Nee, dat was heeeeel gênant! :p
    Gelukkig is het al 2 jaar geleden of zo.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    nog een:
    langs onze gymzaal is zo'n parkeerplaats. en in het midden van die parkeerplaats staan dan zo een paar struikjes en bomen, jeweetwel met zo'n stoeprand eromheen. en net boven die struiken is zo'n draad gespannen. Nou mijn vriendin stond dus aan de andere kant en ik wilde zo snel mogelijk naar haar toe rennen. Dus ik ren door die struikjes en ik had die draad niet gezien. BAM. daar lag ik xd.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    O god. Ik heb zo veel meegemaakt vooral met jongens waar ik crush's op had. :$


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    xSnoepjex schreef:
    Ik ging extra sierlijk springen van een duikplank, toen ik het water sprong vloog mijn bikinitopje naar benedenO.o alsof het nog niet erger kon had mijn crush alles gezien. Hij was echter wel lief en hielp me mijn bikini goed vast te binden.

    Ook heb ik eens bij het zwembad De gezamelijke mannenkleedkamer binnengelopen. Het ergste wat ik ooit heb gezien!

    Toen ik 12 was wilde ik graag model worden X'd
    Ik deed mijn 'sexy modellenloopje' terwijl ik langs een knappe jongen liep. Ik zwiepte met mijn haren en lachte naa hem en toen knalde ik BAF tegen een lantaarnpaal aan..

    Op vakantie gingen mijn zus en ik tegen de buitenlanders die we tegen kwamen, Nederlands praten en dan een beetje onzin lullen. Maar een iemand die we eerst nog Engels hoorden praten, bleek Nederlands te spreken.. Oeps! Hij kon er wel om lachen(;


    HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH die 2de is het grappigs ;p

    Ik heb duizende blunders

    Maar dit is wel een leuke,In de basis school liepen wij dus altijd netjes in de rij op de trap ik zat altijd vanachter,Toen we van de 4de verdieping naar beneden gingen struikelde ik plotseling en een snelle greep kon ik me nog vasthouden aan iemand maar die viel mee naar beneden snel pakte hij ook iemand vast die dus ook viel enz...zo zat na een tijdje mijn hele klas in een soort van slinger


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik ben hard lachend de leraren kamer in gelopen, tijdens de pauze, schreeuwend dat mijn vriendin een trutje was (ze vond het niet erg hoor :P)


    Life's a bitch, so treat it that way; slap it when it's annoying, and ignore it when it is complaining

    k maak contstant domme opmerkingen: laats vroeg iemand hoe t kwam dat een pluisje omhoog ging zonder dat er wind was ik dacht heel slim te antwoorden duh zwaartekracht! (voor mensen die net zo als mij zijn bij zwaartekracht ga je juist omlaag. ook dacht ik dat het hitler kruis en joden kruis het zelfde waren.

    mn vriendin en k waren kei melig bezig ik bleef bij haar slapen en t was al donker, wij gingen met zonnebril en capuchon. we zagen helemaal niet door de zonnebril en omdat t zo donker was. mn vriendin zei op een hele rare manier 'kijk ik ben een spion'' toen hoorde we opeens keihard achter ons BOE! stond daar een man wij keihard wegrennen en gillen (stoere spionnen zijn we he??:P)

    ook ben ik een keer perongeluk mee gereden in een handicap optocht. ik zat bij mn vader achter op de motor en we reden door een wijk die we niet kenden. iedereen maakte foto's van ons en filmde. bleek dat er net op die dag de gehandicapte op motor optocht was. wiste wij veel..