• Ik ga me dood schamen om dit te zeggen maar: ik zit op gosupermodel :')
    Niet vanwege de kleertjes ofzo, maar ze hebben wat nieuws; je kan je eigen tijdschrift maken en verkopen. Maar nu wil ik graag wat blunders erin zetten dus: vertel maar.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik vertel ze liever niet (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    dramaqueenqq schreef:
    (...)

    HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH die 2de is het grappigs ;p

    Ik vind hem niet grappig, ik heb dingen gezien die ik liever niet zag O.o
    Maar dat heb je soms dat je niet kan lachen om je eigen blunders;p


    Me so good.

    Canibal schreef:
    Ik heb duizende blunders

    Maar dit is wel een leuke,In de basis school liepen wij dus altijd netjes in de rij op de trap ik zat altijd vanachter,Toen we van de 4de verdieping naar beneden gingen struikelde ik plotseling en een snelle greep kon ik me nog vasthouden aan iemand maar die viel mee naar beneden snel pakte hij ook iemand vast die dus ook viel enz...zo zat na een tijdje mijn hele klas in een soort van slinger


    GEWELDIG!!

    Ik werd opgehaald daar mijn papa van dansles.
    Toen zag ik 'onze auto' staan en trok de deur open.
    Die ging niet open dus ik maar trekken en trekken.
    Hielp niet, merkte ik toen ik besefte dat mijn papa wat verderop stond te toeteren dat hij daar geparkeerd stond !

    ehm, gewoon, geboren worden was al een blunder op zich :')

    ikzelf ben de grootse blunder xd heb er zoveel dat ik ze niet allemaal kan opnoeme! maar bv, 's ochtends koffie op mn boterham wille smeren en van de chocopot willen drinken xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    voor de mensen met gosupermodel.
    KOOP alsjeblieft mijn magazine: klik
    haha, al die kinderen kopen gekke lookbook magazinetjes waar andere poppetjes in staan en niemand koopt mijnes :(


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik maakte gister een aantal falende wiskundige opmerkingen.
    Ook vandaag nog trouwens; 7 + 5 = 13...?
    En gister ging ik drie keer falen voordat ik het goede antwoord wist :')


    Destroy what destroys you.

    Ik liep achter mijn toenmalige crush op de trap naar beneden en ik had hele gladde allstars aan. Je raad het al, bam, ik gleed uit. Ik had de hele dag een rood hoofd van schaamte en een zere kont :'D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb er vandaag weer eentje meegemaakt:
    Het was in het begin van Natuurkunde en de helft zat nog even zijn engelse toets af te maken ergens anders. Dus ik ging heel soepel met mijn benen heen en weer zwaaien weetjewel. Dat je 1 been in de lucht slingert, je omdraait en je diezelfde been weer in de lucht slingerd.
    Omdat ik me zo aan het vervelen was probeerde ik het extra hoog. Ik had heel veel vaart in 1 been, draaide me heel snel om en viel voorover. Ik moest echt hard lachen :'D


    it's so empty living behind these castle walls

    Cauchemar schreef:
    Ik herkende net de stem van mijn vriend niet aan de telefoon ;x




    (flower)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    Morgaine schreef:
    Ik liep achter mijn toenmalige crush op de trap naar beneden en ik had hele gladde allstars aan. Je raad het al, bam, ik gleed uit. Ik had de hele dag een rood hoofd van schaamte en een zere kont :'D





    (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)

    OHMYJOSH schreef:
    Ik maakte gister een aantal falende wiskundige opmerkingen.
    Ook vandaag nog trouwens; 7 + 5 = 13...?
    En gister ging ik drie keer falen voordat ik het goede antwoord wist :')






    (lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)

    Oke. Ik ga mijn blunders vertellen hoor.
    Blunder 1.
    Ik wilde het bus hokje uit lopen. BAM tegen het raam aan.

    Blunder 2.
    We gingen bowlen zonder hekjes. Maar toen gooide ik de bal bij degene naast ons op de bal. Maar het was wel een strike. (nerd)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Euhm, ik weet zeker dat ik wel blunders heb gemaakt, maar als het erop neer komt kan ik het nooit weer terughalen, argh -.-

    Oh weet er al één. Ik was een keer naar school gegaan (duh) En toen zat ik in de klas, maar mijn mentor zat wat uit te leggen. En ik had het dus goed, en ik dus 'YEAAAAH' Met mijn armen in de lucht. En iedereen keek me zo raar aan. Dus ik dacht; huh? En toen zei mijn vriendin dat ik een heeeeel groot gat bij mijn oksel had. -_-


    We accept the love we think we deserve.

    NewYorkTime schreef:
    Ik heb ook gosupermodel.

    Ik ben nogal een knugelig persoon ik struikel altijd overal tegen.

    één van mijn blunders:

    tijdens het inlopen bij hockeytraining ging er een meisje uit mijn team haar veters strikken vlak voor mij ik zag haar niet zitten op het veld dus ik struikel zo over haar heen, en toen lachte mijn hele team me uit, terwijl ik amper lucht kreeg omdat ik met mijn buik op haar rug terecht kwam.


    Haha, hier moet ik echt keihard om lachen xd
    zelf gooide ik prongelijk een keer een sok in de wc xd vraag me niet hoe me dat lukte..:S

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 19:08 ]


    Think about the little things that make life great.