• Ik ga me dood schamen om dit te zeggen maar: ik zit op gosupermodel :')
    Niet vanwege de kleertjes ofzo, maar ze hebben wat nieuws; je kan je eigen tijdschrift maken en verkopen. Maar nu wil ik graag wat blunders erin zetten dus: vertel maar.


    it's so empty living behind these castle walls

    Begin dit schooljaar nog.
    We moesten iets voor de cultuurkaart invoeren op de computer en een paar plekken van me af zat een 4e klasser. Ik vroeg iets aan een vriendin en hij begon over dat onderwerp te praten, dus ik dacht dat hij me antwoord gaf. Dus ik spreek hem tegen maar hij blijft gewoon door me heen praten. Ik bleef hem aankijken en tegen hem praten en dan zegt die vriendin droog: "Ehm, hij heeft het tegen die jongen naast hem hoor..."
    Schaam.


    Gleek and proud <3

    ik ben een keer gepleurd in school iedereen me aankijken zat ik daar dan op de grond ;O

    hahahhag geniaaawl eigenlijk xD

    ik had ook supermodel
    heb eigenlijk, maar ik zit ern noooooit meer op
    kheb er zowiezo geen tijd meer voor xD

    Xxx N


    I'm not crazy, my reality is just different from yours

    xSnoepjex schreef:
    Ik ging extra sierlijk springen van een duikplank, toen ik het water sprong vloog mijn bikinitopje naar benedenO.o alsof het nog niet erger kon had mijn crush alles gezien. Hij was echter wel lief en hielp me mijn bikini goed vast te binden.

    Ook heb ik eens bij het zwembad De gezamelijke mannenkleedkamer binnengelopen. Het ergste wat ik ooit heb gezien!

    Toen ik 12 was wilde ik graag model worden X'd
    Ik deed mijn 'sexy modellenloopje' terwijl ik langs een knappe jongen liep. Ik zwiepte met mijn haren en lachte naa hem en toen knalde ik BAF tegen een lantaarnpaal aan..

    Op vakantie gingen mijn zus en ik tegen de buitenlanders die we tegen kwamen, Nederlands praten en dan een beetje onzin lullen. Maar een iemand die we eerst nog Engels hoorden praten, bleek Nederlands te spreken.. Oeps! Hij kon er wel om lachen(;





    hahahahahaha omg ik moest er echt hartstikke om lachen XD

    failerd schreef:
    Van de trap afvallen op school.

    ik bij mij eerste school dag handig_O_
    ik met bokspringen op school ik kan dat best goed aleen ik had toen minder vaart en sprong verkeerd dus ik knalde kij hard tegen dat ding aan en op de mat x]
    en ik kan dus echt nie de radslag =x ik als zeggen dat ik dat nie kon oke ik dan probeeren maar die mat was al verhoogt ik kwam naast de muur en mat te liggen ;/


    Shoganai i ne~

    Mijn vader klaagde thuis vaak over een collega. Toen ik een keer bij hem op zijn werk was en werd voorgesteld aan die collega zei ik: "Mijn vader vindt u een klootzak."

    Ik ging een keer over zo'n wildwaterbaan in het zwembad en toen dreef er zo'n jongen langs die naar me staarde, dus ik dacht zo 'gozer, wat staar je?' Later kwam ik erachter dat mijn bikinitopje half was afgezakt.


    Felix

    Als ik mijn lenzen niet in heb zie ik echt niets en bij een logeerpartijtje was ik er een kwijt geraakt maar ik moest nog wel terug. Dus ik lopend terug komt er een hele leuke jongen aan. Hij liep tegen mijn richting en ik knalde met fiets en al tegen een glasbak. Hij meteen naar mij toe om te vragen of het ging ahah.


    ~

    In de zomer in de tuin uit je dak gaan op Justin Bieber om dat je te veel Bacardi Razz op hebt en dan je buurjongen die komt zeggen dat je mooi aan het dansen was.

    ~

    Op school naar buiten willen lopen alleen heel hard langs de deur tegen het raam lopen (:

    xx


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    Waha blunders? ik ben de blunderkoningin herself :P ik ga ALTIJD plat, ik val van de trap, tijdens een romantisch moment met een jongen, begin ik spontaan te kotsen, ik knal tegen een muur aan met een dienblad vol wijnglaxen, en ik struikel tijdens een uitvoering van een dans voor meer dan 500 mensen! :S Weetje hoe beschamend, en op mijn broertjes verjaardag viel ik van een stoel af, achterover OP mijn broertjes verjaardagstaart! Je had hem moeten zien tekeergaan!
    Nou ja als dat geen blunders zijn weetikhet niet meer :S
    xx Blunderqueen


    Mijn leven is wel te doen denk ik zo

    CrazyChicken schreef:
    Mijn vader klaagde thuis vaak over een collega. Toen ik een keer bij hem op zijn werk was en werd voorgesteld aan die collega zei ik: "Mijn vader vindt u een klootzak."

    Ik ging een keer over zo'n wildwaterbaan in het zwembad en toen dreef er zo'n jongen langs die naar me staarde, dus ik dacht zo 'gozer, wat staar je?' Later kwam ik erachter dat mijn bikinitopje half was afgezakt.


    GENIAAL :9~


    effort never betrays you

    Whaha xd k moest eruug hard lachen maar ik heb urr oowk een
    :
    Nouu mijn crush zit naast me(yeah)(We hebben vaste plaatsen)
    Nou we zaten k keer zo te klieren :P tijdens de film dus niemand lette op.
    Opeen gegeven moment wipte ik naar achter met mn stoel
    wil ik naar benenen gaan zet hij zn voet eronder :0
    k val om *BOEM* xd dehele klas kijkt en hij gaat stom naar me lachen :X
    De rest van de dag zeiden de andere dat ik In de flow met hem was :8 Maar hij heeft een vriendin xd

    Ik was alleen in een winkel toen mijn zus en mijn nicht daar ook binnen kwamen. Nadat we elkaar hadden begroet ging ik bij de boeken kijken en dacht dat mijn zus en nicht achter me aan kwamen. Dus ik draai me om en zie een tasje. Ik kijk er zo in en vraag: wat hebben jullie gekocht? Hoor ik opeens achter me mijn zus zeggen: Wie is dat? Ik kijk om en zie daar mijn zus en nicht staan. Kijk ik weer voor me heb ik dus bij een dood vreemde in een tas zitten kijken... Ik schaamde me dood! :X


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ohmygosh ik heb zoveel blunders.. Dat van je vriendjes stem niet herkennen aan de telefoon heb ik bijv. ook al eens gehad..

    Maar blunder:
    W: "waar ga je langlaufen dan?"
    Ik: Uhm.. Aus, Auschwitz ofzo.. oh wacht.. uhm.. neeh?"
    W: dat is toch een concentratiekamp..
    Ik: Uhm.. jah..
    Ik schaamde me echt dood jonge!.. (w is trouwens mijn vriendje xD)

    NOg een blunder, dit keer tijdens duits.
    Lerares: "en wat betekend gemietet dan?"
    Ik: Oh oh die weet ik, das gehoert!(gehuurd dus ;))"
    * hele klas lacht me uit*
    ik was echt helemaal rood...

    Maarja.. en dat soort dingen gebeuren mij dan dagelijks hè ;p

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 18:17 ]


    Don't hesistate to love, the world has enough hate already :)

    tijdje terug: (gr 8)
    vriendin: Ameriko is dood!
    ik: wie is ameriko?
    al mijn vriedinnen hints aan het geven
    ik:?
    al mijn vriendinnen: -plat-

    bleek het de paard van sinterklaas te zijn ._.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    haha er gebeurd me niet vaak iets.. maar als het gebeurd is het wel fucking genant xD!!
    kan nu zo 1,2,3 niet echt iets bedenken...


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik was een brugger (begint al goed) en toen was het eindelijk herfstvakantie (yaay!) en toen vloog ik de trap af. De eerste paar treden gingen goed. Maar onze treden zijn ontzettend uitgesleten. Dus ik gleed uit >.< Op me reet bokte ik verder echt zo genant! En de jongen die ik leuk vond stond erbij en die maakte nog een leuk opmerking. Ik kan er nu wel even op grinniken maar toen wilde ik zo snel mogelijk naar huis xD