• Wie is er hier allemaal van plan om te gaan reizen na de middelbare school of studie? En dan bedoel ik echt een paar maanden ergens heen. Hoe lang zou je weg willen en waar wil je heen?
    Ik dacht dat het wel leuk was om een topic hierover te openen, om ideeën uit te wisselen.

    Ikzelf wil na mijn studie eerst een jaar of 2 werken om te sparen, en daarna wil ik gaan reizen. Ik wil eerst met mijn beste vriend minstens een half jaar langs de oostkust van Amerika toeren met een auto, en daarna wil ik zelf nog naar Australië of Nieuw Zeeland.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik wil naar Amerika of Engeland.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik wil graag reizen door Europa
    en daarna wil ik emigreren naar Nieuw-Zeeland

    Ik wil denk ik na de middelbare studeren in Engeland of Amerika.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik wil naar Nieuw-zeeland gaan zwemmen.

    Nee grapje, ik weet het nog niet. Ik wil in ieder geval niet in Nederland blijven wonen ;p


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    ik zou doodgraag nog eens een reis langs het oosten maken

    ( lees ; japan, Korea ,China, Thailand, deze 4 landen vooral)


    I solemny swear i am up to no good

    Na mijn middelbare een maand naar ergens gaan en daarna studeren én daarna de rest van de wereld zien ;D


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Ik wil een jaar lang de wereld rond trekken. Liefst in mijn eentje of met mijn beste vriendin.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik blijf lekker in Nederland.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mij lijkt het geweldig na de middelbare school te reizen.
    Maar als ik mijn diploma haal -mavo- ben ik wss pas 16. En dat vind ik te jong.
    Dus ik wil wel later pas ergens heen.
    Het liefst een wereldreis ofzo. Lijkt me awesome
    _O_

    En daarna ga ik wel gewoon door met een studie/opleiding.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 0:46 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik wil verhuizen naar New York waar ik dan een villatje koop. Ik koop ook een appartementje in Hawai en ook in Amsterdam en dan koop ik in bijna ieder land een huisje en daar vlieg ik dan heen met mijn privéjet.
    koel he?

    zo reis ik de hele wereld over(;

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 0:46 ]


    Me so good.

    Ik ga sowieso elk jaar al twee keer op reis, maar dat is telkens slechts voor een week. Mijn moeder, mijn zus en ik zijn van plan na onze studies naar Canada en Japan te gaan. We zouden dan eerst twee weken in Canada blijven, dan met het vliegtuig naar Japan gaan en daar nog eens twee weken blijven. Het staat nog niet vast of we dat gaan doen, maar ik hoop van wel.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik wil sowieso emigreren naar Duitsland of the UK.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik wil een paar maandjes naar familie in Australië


    Life is hard and then we die

    Ja, ik wil absoluut veel reizen later (:
    Ik zou zeker een paar maanden in Australië, Zuid-Amerika, Noord-Amerika en Rusland gaan 'wonen' (:
    En wrs ook nog in Spanje _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik wil ook wel reizen na m'n studie, het liefst in Amerika ^^