• -Sorry als het in het verkeerde subtopic is of zoiets, want weet niet waar ik het moest plaatsen.-

    In onze school zit er een meisje genaamd Esthee. -spreek je uit als ST- Ze is verliefd op mijn lief en doet heel irritant. Bv. Ik en Ron -mijn vriendje- waren aan het praten en zij pakt zijn pet af die hij aan had om op te vallen. Ron gaat achter ST achter maar zij vlucht de meiden wc in. Ron staat aan de deur wachtend tot ze er uit gaat, maar dat kind blijft binnen. Zelf ging ik niet naar de meisjes wc, want dat kind kan HARD slaan en ik kan niet tegen slagen door mijn verleden. -dat ga ik niet uitleggen- Dus, ST legt zijn pet op de grond, vlucht naar buiten en duwt Ron de wc in! Natuurlijk was Ron boos en liep snel de wc uit. Maar dat kind is zo irritant. Als ik en Ron alleen zijn gaat zij er meteen bij staan en als ik vraag om even alleen te zijn dan ben ik al meteen een egoïstische slet die Ron niet wilt delen.. -volgens ST- Wat moet ik nu met dat kind doen?


    You'll never dream alone. <3

    gewoon negeren , & anders ga je naar je mentor ofzo iets.


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ohdear, dat is erg. Wat je ermee kan doen? Die Ron laten duidelijk maken aan dat meisje dat jullie ook wat tijd privé willen. Van hém zal ze het misschien wel begrijpen. Voor de rest zou ik het niet echt weten eigenlijk.


    Tanya is de beste.

    Gewoon zeggen de waarheid, als jij even tijd met je vriendje wilt heben moet ze dat respecteren! klaar ze moet ook weten van ophouden, en Gewoon zeggen tegen der anders houd ze denk ik niet op !


    Some angels have no wings.

    idd,haar negeren is het beste (:
    ook als ze erbij staat,dan kus je hem,en doe je of ze er niet bij staat .

    xx


    everybody needs a song.

    Geloof me, naar de mentor gaan is geen optie want dat kind verdraait elk verhaal zodat zij onschuldig is. En negeren gaat echt niet meer. >,< Ze zit me zelf nu half te faken zodat Ron haar zou zien zitten.. -,- Serieus, dat kind heeft geen leven.


    You'll never dream alone. <3

    Geen idee; maar het lijkt best wel kut en irritant enzo.
    Ik zou ze ook gaan negeren, en vragen wat je vriendje over haar denkt. Als hij haar ook irritant vind, dan kunnen jullie samen misschien een oplossing (lees: wraakactie) verzinnen (;
    Geen flauw idee. Maar succes in elk geval!


    Never run out of reasons to smile...

    Ohdear, dat is erg. Wat je ermee kan doen? Die Ron laten duidelijk maken aan dat meisje dat jullie ook wat tijd privé willen. Van hém zal ze het misschien wel begrijpen. Voor de rest zou ik het niet echt weten eigenlijk.


    Dat heeft Ron al gedaan omdat hij het ook irritant vond, maar ze laat hem maar niet alleen. Hij was ook al bijna tegen haar uitgevlogen omdat ze niet anders deed dan hem stalken.


    You'll never dream alone. <3

    Vraag de volgende keer of ze een leven heeft.
    Je kan recht in haar gezicht zeggen dat ze irritant is.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Vraag de volgende keer of ze een leven heeft.
    Je kan recht in haar gezicht zeggen dat ze irritant is.


    Maar ik wil haar ook niet echt kwetsen omdat ze er ook niet aan kan doen dat ze verliefd is op Ron.. --' Zou er dan geen zachtere manier zijn om haar weg te jagen?


    You'll never dream alone. <3