• Ik heb honger, ik trek de koelkast open, en graaf er wat in. Ineens zie ik iets liggen. Ik pak het op. Het is al eens gebruikt, het zit in een halve verpakking in een boterhammenzakje. Ik kan niet zien wàt het is, maar het ziet groen aan alle kanten.
    Ik dus net-niet gillend naar mijn moeder met dat ding. Die gaat heel dat ding zitten te besturderen.
    Houdbaarheids datum:
    1 JANUARI 2008!

    Iewl! Iewl! Iewl!
    Wat is het ranzigste wat jullie in de koelkast vonden? O_O

    een pot appelmoes die ik openmaakte en die kreeg pootjes 0_^
    ik heb die pot laten vallen en ben gillend weggerent


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    een pot appelmoes die ik openmaakte en die kreeg pootjes 0_^
    ik heb die pot laten vallen en ben gillend weggerent

    Zat er een spin in? O_O

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Zat er een spin in? O_O


    nee maar die schimmel kwam helemaal omhoog toen ik de dop eraf haalde:|


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik zag een lekker yogurtje,maakte het open en toen zag ik schimmel en haar heb het laten vallen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Smeagol schreef:
    (...)

    nee maar die schimmel kwam helemaal omhoog toen ik de dop eraf haalde:|

    En bedankt, ik heb geen honger meer O_O

    Gatver :')

    Ehm, niet uit de koelkast maar een vergeten broodje wat nog ergens onderin mijn schooltas lag. Je kon zeg maar bijna niet meer herkennen dat het een broodje was :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    De koelkast wordt bij ons om de zoveel maanden gekuist zodat er geen vervallen producten in zouden zitten, zoiets oud zou ik dus nooit in onze koelkast vinden :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Haha nee ik niet. Maar dat vind ik in ieder geval vuil.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    der lag iets bedorven in me kast, en das zon koekendoos en toen zater er allemaal maaien in (of hoe je t ook schrijft)


    Imperfection Is Beautiful

    whaha wij maken de koelkast elke zaterdag schoon xD naja mn moeder dan hea :$ ouwe stuff eruit en nieuwe stuff erin


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Bij ons checken we elke week of de dingen nog goed zijn. Zulke dingen zou ik dus niet gauw vinden.

    De koelkasten, daar is alles bij ons met een goede houdbaarheidsdatum.
    Maar in de voorraadskast heb ik wel eens iets ergs ouds gevonden xd.
    En in mijn tas lag een banaan al 2 maanden ofzo xd er zaten allemaal maden op en het stonk , vandaar dat ik ging zoeken naar de stank, dus ik graaide met mijn hand in mijn tas en toen voelde ik iets kleverigs, de banaan, en toen heb ik gillend mijn tas van de trap gegooid en ben ik mijn handen gaan ontsmetten;P


    Me so good.

    Ik had een keer een krentebol onderin mijn tas gevonden. Die was roze van de schimmel x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik dacht lekker leverpastei, maar het was helemaal groen en wit van de schimmel.
    En een broodje in mijn kluisje, dat was echt vies.


    live the life you love

    Alleen al eens iets dat twee weken ofzo vervallen was maar da's niet erg. Wat ik wel heb, is dat ik soms mijn boterhammen op school niet opeet en dan leg ik m'n brooddoos in m'n kamer, en dan komt er dus schimmel op. Echt ranzig, haha.


    None but ourselves can free our minds.