• De stelling van vandaag luidt:
    Het hele gedoe rond de OV-chipkaart is veel te onduidelijk

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Edit: Voor de mensen die niet weten wat een OV-chipkaart is: dat is een kaart waarmee je met het openbaar vervoer kan reizen. In de toekomst is het de bedoeling dat in Nederland de OV-chipkaart het enige betaalmiddel om mee te reizen is.

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 feb 2010 - 11:38 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    dat is denk ik alleen in nederland, dat men dat overweegt hé ? (:


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ja.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Geen idee.


    Where there is a sea there are pirates...

    Dat hele gedoe rond de OV-chip is gewoon typisch Nederlands: eerst invoeren, dan pas kijken of het werkt (terwijl heel Europa het af heeft geraden dat ding in te voeren). Het OV gaat er heel veel klanten mee kwijt raken, that's fer sure.
    En daarbij hadden ze duidelijker uitleg moeten geven over die kaart. Ik ben een student, en ik wist niet DAT ik mijn kaart moest activeren, waar ik dat moest doen en hoe. Het duurde 3 dagen voordat ik daarachter was, omdat de site er steeds uit lag.
    Dus, hierbij mijn mening over dat ding: Volslagen onzin.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ja het is heeel onduidelijk en ik moet volgend jaar elke dag met de trein ik hoop dat ik dan weet hoe het zou moeten (als ik die pas kan krijgen want ik ben nog geen 18)


    you were born original don't die as a copy

    Wat is dat ?


    Just a simple "I love you" (:

    Echt wel.. Vanaf 't moment dat het in ging, hadden heel veel mensen d'r nog niet eens van gehoord.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mee eens

    Miauw schreef:
    Dat hele gedoe rond de OV-chip is gewoon typisch Nederlands: eerst invoeren, dan pas kijken of het werkt (terwijl heel Europa het af heeft geraden dat ding in te voeren). Het OV gaat er heel veel klanten mee kwijt raken, that's fer sure.
    En daarbij hadden ze duidelijker uitleg moeten geven over die kaart. Ik ben een student, en ik wist niet DAT ik mijn kaart moest activeren, waar ik dat moest doen en hoe. Het duurde 3 dagen voordat ik daarachter was, omdat de site er steeds uit lag.
    Dus, hierbij mijn mening over dat ding: Volslagen onzin.


    Agree

    Wat is de OV-chipkaart?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Edit in de begin post


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    de wat? x)
    ik snap het niet helemaal maar het lijkt irritant.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2010 - 11:55 ]


    Fooled ya!

    Mee eens!


    Je moet worden wie je bent.

    Eens. (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Eens.


    Life is hard and then we die