• Valentijnsdag, en ik heb er weer zin in hoor! -Kuch- -Kuch-
    Dan gaan die huppelkutten uit mn klas weer beginnen over hun ex-en en de hele tijd roepen 'Ooh, Wibe, ik was zó kapot toen het uit ging!' 2 tellen later 'Ooh, Mike ik mis je zó!' 'Ooh, Robin wanneer krijg ik je kaart?'
    Die kinderen hebben like om de 2 tellen n ander vriendje, en maar zielig doen als het uit is hoowr (cat)
    Nou als ze er écht zo kapot van zouden zijn, zouden ze niet 2 tellen later met een ander aan komen kakken -.-"

    Nee, moi heeft geen vriendje, nee ook geen spijt van, ja ik word wel humeurig van het gezeik over hun 9929463819643 exen, nee ik beweer niet verliefd te zijn, nee ik heb nooit verkering gehad, ja ik heb al eens 'nee' gezegt, en nee dat wil niet zeggen dat ik niks met jongens te maken wil hebben.
    Owja, en ja als dat jochie uit mijn klas een briefje in mn kluisje propt pleur ik het meteen in de prullenbak! -.-"


    Hoe ervaren jullie Valentijns dag? En kijken jullie er naar uit?

    Valentijnsdag is voor mij net zo als de rest van m'n liefdesleven: inhoudsloos.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 20:06 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    FeelinAlive schreef:
    Bah, Valentijnsdag. Op school kan je anoniem rozen versturen naar medeleerlingen in school en die komen ze dan afgeven in de klas. En altijd moet ik net de enige van m'n vriendinnen zijn die geen roos heeft gehad -.-
    Laat 't maar gauw voorbij gaan :P
    Het enige leuke op Valentijnsdag is dat Teen Nick dan een tv zender wordt xD

    Op Valentijnsdag op de basisschool was ik ook een van de weinige, die geen kaartje of iets dergelijks in dr laatje kreeg -.-"

    ik hou van valentijnsdag. (:
    maar ik ga zelf geen kaartjes sturen, ik weet nog dat vorig jaar ik een een goede vriendin van mij in vet veel kluisjes kaartjes hadden gestopt met als afzender ; 'je geheime aanbidder.' dat was wel leuk, maar ik vind het gewoon een leuke dag, en met valentijnsdag ben ik 5 maand met nick getrouwd. _O_


    Life is a beautiful struggle

    Bij ons is er eigenlijk nooit echt veel speciaal rond Valentijnsdag, of toch niet dat ik er veel van merk. Maar dit jaar ben ik wel bang dat een jongen in mijn klas met wie ik ook wel goed bevriend ben iets voor me gaat doen of zo, ik heb al een tijdje het vermoeden dat hij verliefd op me is en dat wil ik echt niet. :x
    En zelf heb ik nog nooit een vriendje gehad, wat eigenlijk best zielig klinkt. x'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Vandaag heb ik met een vriendin besloten twee vrienden te koppelen ^-^


    Felix

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Op Valentijnsdag op de basisschool was ik ook een van de weinige, die geen kaartje of iets dergelijks in dr laatje kreeg -.-"

    Nou, dan weet je nu dat je niet de enige bent xD

    Weet je wat wel leuk zou zijn? Als je iets van rozen (gewoon een plaatje van rozen ofzo, dat je zo'n mail krijgt met rozen en een berichtje erbij misschien) ofzo op quizlet zou kunnen sturen :D


    “Love is a contradiction.”

    FeelinAlive schreef:
    (...)
    Nou, dan weet je nu dat je niet de enige bent xD

    Weet je wat wel leuk zou zijn? Als je iets van rozen (gewoon een plaatje van rozen ofzo, dat je zo'n mail krijgt met rozen en een berichtje erbij misschien) ofzo op quizlet zou kunnen sturen :D

    x'd Dat zou die kutdag meteen compleet maken x'd

    Ik heb wel eens een cadeautje voor een jongen gekocht, die wou hem niet dus kreeg mn vriendin hem.


    hey kijk ik weet niks!

    Ik kijk vooral niet uit naar valentijnsdag.
    Maar achja, mijn moeder verjaart die dag. M'n neefje de dag na valentijn. En 2 weken na valentijn wordt ik 14. Er zijn dus nog genoeg goeie dingen deze maand. :]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik krijg altijd snoep van mijn vriendinnen =D


    Today will be Girl's Day party with you~

    voor mij is valentijnsdag een dag als alle andere dagen :')
    ik vier het niet...ik heb er ook geen nood aan, weet je
    als het valentijn is merk ik er nooit iets van in mijn omgeving ^.^
    and that's the way i like it ^.^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    En mijn overgrootoma is dan jarig en word ze 93 of 94 idk .. xd


    Life is a beautiful struggle

    HAMTARO schreef:
    En mijn overgrootoma is dan jarig en word ze 93 of 94 idk .. xd

    Overgroot oma, is de oma van je oma/opa hea?
    Overgrootmoeder is de oma van je vader/moeder x'd

    FeelinAlive schreef:
    Het enige leuke op Valentijnsdag is dat Teen Nick dan een tv zender wordt xD


    Lol xD
    Me likes valentijn wel.. denkik?


    I miss the days when life was simple.

    ik heb totaal geen zin in valentijnsdag xdd. ookal heb ik wel een vriendje, lol. Valentijnsdag is alleen maar zodat mensen weer veel geld gaan uitgeven aan iets.


    this ring here represents my heart.